Toen vond ik het niet zo vreemd dat ze won, maar als ik nu Cyprus weer zie/hoor dan snap ik niet hoe dat toen niet heeft gewonnen. Maar dat zal dan inderdaad door de tijd komen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:13 schreef Guanabana het volgende:
Vind persoonlijk dat Toy het meest 'badly ge-aged' is. Dat nummer had wat momentum vóór het ESF echt begon, maar was eigenlijk al niet echt leuk meer op het ESF zelf.
Ah ik vroeg me al af wie dat wasquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:35 schreef H_T het volgende:
In aardig wat van die jaren heeft mijn favoriet niet gewonnen, dus dan voelt het gek daar op te stemmen. Alles bij elkaar ben ik voor Mans gegaan (ja, heus)
Oh grappig, vind het eigenlijk helemaal geen Disneyprinsessenmuziek maar juist best ... highbrow ofzoquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:38 schreef Strani het volgende:
Portugal hier. Misschien soms net op het randje van een beetje Disneyprinsessenmuziek maar muzikaal gewoon wat mij betreft het meest meeslepend
Oh echtquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:40 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh grappig, vind het eigenlijk helemaal geen Disneyprinsessenmuziek maar juist best ... highbrow ofzo
Wel eens met Molitva ook jaquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh echtNee ik kan me ook voorstellen dat het gezongen wordt door een prinses in het bos omringd door vlinders en konijntjes
(Maar alsnog dus het mooist van de afgelopen tien jaar)
De tien jaar daarvoor trouwens zonder twijfel Molitva en dan Alexander Rybak.
Een envelop met een mooie beloning uit Moskou komt je kant op.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:42 schreef NailQueen het volgende:
1. Duncan Laurence - Arcade (Ook als het een ander land was had ik dit ook mooi gevonden)
2. Mans Zelmerlöw - Heroes (Tuurlijk had ik liever Italie zien winnen maar dit is ook gewoon een waardige winnaar)
3. Nemo - The Code
4. Salvador Sobral - Amar Pelos Dois
5. Maneskin - Zitti e Buoni
6. Conchita Wurst - Rise Like A Phoenix
7. Loreen - Tattoo
8. Netta - Toy
9. Kalush Orchestra - Stefania
10. Jamala - 1944
Ik denk dat ik hier op uitkom. De Oekrainse winnaars staan als laatste maar ik heb daar gewoon weinig mee.
Beetje gunfactor misschien ook? Even los van de muziek, ik vond het persoonlijk bijvoorbeeld heel irritant hoe Elena na de finale precies hetzelfde 'emotioneel buiten adem' deed als na de halve finale. Kwam heel nep over.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:23 schreef Em31 het volgende:
[..]
Toen vond ik het niet zo vreemd dat ze won, maar als ik nu Cyprus weer zie/hoor dan snap ik niet hoe dat toen niet heeft gewonnen. Maar dat zal dan inderdaad door de tijd komen.
Zou best kunnen hoor, Toy was ook gewoon wel heel populair voordat het Songfestival begon dus het kwam ook niet echt als een verrassing. Kan het nu alleen niet meer aanhoren.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Beetje gunfactor misschien ook? Even los van de muziek, ik vond het persoonlijk bijvoorbeeld heel irritant hoe Elena na de finale precies hetzelfde 'emotioneel buiten adem' deed als na de halve finale. Kwam heel nep over.
Nee ik ook niet eigenlijk, vooral dat 'you stupid boy' klinkt heel erg kinderlijk non-native.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, Toy was ook gewoon wel heel populair voordat het Songfestival begon dus het kwam ook niet echt als een verrassing. Kan het nu alleen niet meer aanhoren.
De act was supertof en ik word blijer als ik Heroes hoor dan Toy, Arcade of 1944, om er maar een paar te noemenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 21:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ah ik vroeg me al af wie dat was
Het nummer is niet per se baanbrekend of echt een terechte winnaar, maar de act vind ik nog steeds zo gaaf.Ik was destijds toch heel blij dat het won.
Bij mij is het eigenlijk ook wel een beetje in groepjes waar 1-3, 4-7 en 8-10 nogal willekeurig kunnen veranderen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 22:03 schreef Guanabana het volgende:
Heel moeilijk om een top 10 te maken.
1. Nemo - The Code (Gewoon totaalpakket, zang, het nummer, de act op die schijf, love it)
2. Salvador Sobral (Meest onderscheidende nummer, zelfs nu nog denk ik)
3. Duncan - Arcade (zit chauvinisme bij, weet niet of ik het qua nummer ook per se de nummer 3 vind.Wel goed natuurlijk verder)
4. Maneskin (rock and roll never dieskwaliteit en fris)
5. Jamala (Ik vind dit dus eigenlijk wel heel erg mooi en goed, weet dat het niet populair is)
6. Mans - Heroes (vooral door de act dus ook)
7. Conchita Wurst - (ook gewoon heel goed)
8. Kalush Orchestra - Stefania (baalde destijds wel van de winst, maar oke, het is een lekker nummertje)
9. Netta – Toy (Was toen het bekend werd wel fan, nu vind ik het saai geworden. De seconde nadat ze won was Netta ook niet leuk meer maar alleen nog maar irritant)
10. Loreen – Tattoo (Nummer is wel oke, maar gewoon heel saai dat ze nog eens won)
Maar nummer 4 t/m 8 kunnen wisselen per dag denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |