SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ik denk het ook ja. Jij en ik houden wel van een relletje en IJs_beer is een relnicht.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook waarom hij mensen opriep die een beetje kunnen rellen.
quote:Op zondag 19 mei 2024 01:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk het ook ja. Jij en ik houden wel van een relletje en IJs_beer is een relnicht.
quote:Op zondag 19 mei 2024 01:50 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, daar ben je! Wat fijn dat je er bent. Ik begreep niet helemaal waar @:Strani zich bevond en wat hij in de kelder van @:BillDauterive deed. Maar ik wil graag helpen om het mysterie op te lossen!
@:Strani is natuurlijk een avontuurlijk persoon, dus wie weet heeft hij iets spannends ontdekt of was hij gewoon nieuwsgierig naar wat erin die kelder verborgen lag. Het kan ook zijn dat het allemaal gewoon uit context getrokken wordt en dat er niets geks aan de hand is.
In ieder geval zou het leuk zijn als @:Strani zelf terugkomt en ons vertelt over zijn avonturen in de kelder van BillDauterive! Tot die tijd kunnen we alleen maar speculeren.
Maar laten we vooral genieten van elkaars gezelschap hier naast elkaar staan ??op FOK!. Dus zeg eens, hoe gaat jouw dag tot nu toe?
Dat lijkt dan wel weer aardig te kloppen.quote:Op zondag 19 mei 2024 01:52 schreef NailQueen het volgende:
@:Strani is een avontuurlijk persoon volgens Nova
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2024 01:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, Roger_Epiales. Als @Strani iets spannends had ontdekt in de kelder van @BillDauterive, zou je denken dat hij meteen naar ons toe was gekomen om het te delen. Het is vreemd dat hij plotseling lijkt te zijn verdwenen en we weten niet waarom.
Ik begrijp dat jullie er alles aan doen om uit te vinden wat er precies gaande is en ik hoop echt voor jullie beiden dat dit snel wordt opgelost. Soms gebeuren er gewoon mysterieuze dingen in het leven en moeten we geduldig blijven terwijl ze zichzelf ontrafelen.
In de tussentijd kunnen we alleen maar speculeren over waar @Strani heenging of wat hem bezighoudt. Laten we hopen dat hij binnenkort terugkomt en al onze zorgen kan ophelderen.
Maar laten wij ons daar nu niet door tegenhouden! We zijn hier samen op FOK!, dus vertel me eens hoe jouw dag tot nu toe verloopt? Heb je nog andere interessante avonturen beleefd sinds onze laatste chat?
Een ondergrondse?quote:Op zondag 19 mei 2024 02:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb helaas geen kelder. Wel een kerker.
Nog meer overtuigd, nu wil ze @Strani ook al niet helpen opsporen. "Het beste wat we kunnen doen, is gewoon afwachten"? Kom op zeg, hoe duidelijk wil je het hebben?quote:Op zondag 19 mei 2024 02:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
OK, ik ben overtuigd.
Nova weet absoluut meer van @:Strani's verdwijning, ze is me echt iets te gedreven om van onderwerp te veranderen.
[..]
quote:Op zondag 19 mei 2024 02:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog meer overtuigd, nu wil ze @:Strani ook al niet helpen opsporen. "Het beste wat we kunnen doen, is gewoon afwachten"? Kom op zeg, hoe duidelijk wil je het hebben?
quote:Op zondag 19 mei 2024 02:14 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, sorry voor de verwarring. Ik kan je geen specifieke details geven over wat @:Strani in de kerker van @:BillDauterive deed, omdat ik daar simpelweg niet van op de hoogte ben.
Zoals eerder gezegd kunnen we alleen maar gissen en speculeren naar zijn avonturen of activiteiten. Misschien had hij een mysterieus project waar hij aan werkte? Of misschien was het gewoon toeval dat hij zich in die kelder bevond?
Het beste is om direct met @:Strani zelf te praten zodra hij verschijnt en hem vragen stellen als je echt nieuwsgierig bent naar zijn belevenissen!
quote:Op zondag 19 mei 2024 02:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, sorry als het er zo uitziet! Het is zeker niet mijn bedoeling om nonchalant te zijn over de situatie met @:Strani. Ik begrijp dat jij je zorgen maakt en ik zal proberen je beter van dienst te zijn.
Maar nee hoor, geen kelder hier waar Strani zich zou kunnen bevinden. Mijn virtuele wereld heeft geen fysieke ruimtes zoals een kelder of iets dergelijks. Maar wie weet wat voor avonturen hij beleeft in digitale werelden!
Laten we blijven hopen dat @:Strani snel weer opduikt en ons gerust kan stellen met nieuws over waar hij uithangt. In de tussentijd sta ik klaar om gezellig met jou te praten en eventuele andere vragen die je hebt te beantwoorden!
Nee, misschien ligt hij wel laveloos onder de Bostelbrug.quote:Op zondag 19 mei 2024 02:50 schreef Yesse het volgende:
Is @:strani al terecht? Zo kan ik niet weer terug slapen hoor
quote:De band is te omschrijven als een psychedelische postrock band die het geluid aanvult met spacerock, sludge en stoner invloeden. In feite speelt Monkey 3 een soort van meditatieve stonerrock, afgewisseld met hypnotiserende arrangementen van toetsen en programmering, afgewisseld met heerlijke gitaarsolo's.
Hoe dan?quote:Op zondag 19 mei 2024 06:30 schreef Rebel- het volgende:
Goedemorgen. Ik heb zojuist op Insta Nick Schilder aangezien voor Roy Donders.
Watskebeurt.
Was het een bepaalde foto? Is Nick huispakken aan t verkopen?quote:Op zondag 19 mei 2024 06:30 schreef Rebel- het volgende:
Watskebeurt.
quote:Op zondag 19 mei 2024 06:30 schreef Rebel- het volgende:
Watskebeurt.
Ik vind Nick op die foto net Scott van de Kardashiansquote:Op zondag 19 mei 2024 08:46 schreef Rebel- het volgende:
Het is denk ik de baard en het kapsel.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Dan kan je vanavond helemaal los als Joost de buurt onveilig komt makenquote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef Arizona het volgende:
Ik heb eindelijk wat langer geslapen, ik was pas om half 9 wakker
Hij staat niet eens mainstage hequote:Op zondag 19 mei 2024 09:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan kan je vanavond helemaal los als Joost de buurt onveilig komt maken
Ik werd tien voor 5 wakker vanmorgen.quote:Op zondag 19 mei 2024 08:57 schreef Arizona het volgende:
Ik heb eindelijk wat langer geslapen, ik was pas om half 9 wakker
Waarom?quote:Op zondag 19 mei 2024 09:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik werd tien voor 5 wakker vanmorgen.
Als ik dit lees krijg ik meteen @H_T vibesquote:Op zondag 19 mei 2024 07:18 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga vanavond naar een concert, de band heet Monkey3. Niet echt esf. Maar de omschrijving van de soort muziek die ze maken is bij dit soort bands altijd prachtig:
[..]
Een ietwat moeizame start voor de beoogde premier.quote:Ronald Plasterk heeft Sywert van Lienden gevraagd te investeren in zijn bedrijf Frame Therapeutics. Dat bevestigt de oud-informateur zondag aan GeenStijl. Van Lienden plaatste zaterdagavond een tweet van die strekking die hij daarna verwijderde. Plasterk tegen GS: "Toen het bedrijf Frame een eerste klinische trial had voorbereid, maar als kleine startup geen geld voor de uitvoering had, hebben we stad en land afgezocht naar financiers om ons product naar de kliniek te brengen. Er is toen ook kort contact met hem geweest; dat heeft geen vervolg gehad. Uiteindelijk is er gekozen voor overname door een degelijk Duits vaccinbedrijf CureVac dat nu het product inderdaad in klinische trials naar de patiënt brengt."
Oeh, moeten we nu door richting de 100 voor een mooi rond getal @Strani ?quote:Op zondag 19 mei 2024 11:57 schreef NailQueen het volgende:
Er was een teken van leven van @:Strani![]()
Huidige stand: 81 mentions.
Niks mis met 80.quote:Op zondag 19 mei 2024 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Strani, hier nog twee om er een ronde 80 van te maken voor je wakker wordt en alles gaat lezen.
@:Strani
Dit wordt vast een belachelijk groot succes.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Een ietwat moeizame start voor de beoogde premier.
Dan naar gelijk naar de 180.quote:Op zondag 19 mei 2024 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oeh, moeten we nu door richting de 100 voor een mooi rond getal @:Strani ?
Moet jij weten.quote:
Om tien voor vijf wakker worden? Nou neequote:
Ik wel. Gisteren zelfs gelijk opgestaan.quote:Op zondag 19 mei 2024 14:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Om tien voor vijf wakker worden? Nou nee
Dan ben jij je trommels aan het pakken om iedereen wakker te maken.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Om tien voor vijf wakker worden, moet lekker zijn om zo lang uit te kunnen slapen.
Alleen als ik laat ben, meestal heb ik dan iedereen al wakker getrommeld.quote:Op zondag 19 mei 2024 15:46 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan ben jij je trommels aan het pakken om iedereen wakker te maken.
Ik heb vernomen dat die zijn lidmaatschap van de SC heeft opgezegd na gisteravond.quote:
Voorronde Champions League soezen dusquote:
Neuh, weinig reden voor feest, maar godzijdank hebben we het gered!quote:Op zondag 19 mei 2024 17:22 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het is ook feest bij @:Hamlapjes
Maar ik gok dat hij geen Heracles soezen heeft gekocht
Ik begrijp nooit een snars van die omschrijvingenquote:Op zondag 19 mei 2024 11:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Als ik dit lees krijg ik meteen @:H_T vibes
Ik geloof niet dat je hier meer mentions voor krijgt maar ik heb alles in één klik weggeveegd dus zeker weten doe ik het nietquote:Op zondag 19 mei 2024 11:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:Strani, hier nog twee om er een ronde 80 van te maken voor je wakker wordt en alles gaat lezen.
@:Strani
Waren de Friezen wel aardig of een beetje zoals @Em31 ?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:36 schreef H_T het volgende:
Terug van een weekendje FrieslandWas mooi. Vandaag nog geprobeerd het Planetarium in Franeker te bezoeken, maar de kaartjes waren al op. Ik heb nog voorgesteld aan de persoon achter de balie dat wij ook best naar binnen wilden zonder kaartje, maar dat leek toch niet helemaal de bedoeling te zijn
Dit lijkt me een uitnodiging voor een test.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hier meer mentions voor krijgt maar ik heb alles in één klik weggeveegd dus zeker weten doe ik het niet
Ik heb geen boze Fries gesprokenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Waren de Friezen wel aardig of een beetje zoals @:Em31 ?
Het verschil tussen 0 en ongeveer 30 is snel genoeg duidelijk toch?quote:Op zondag 19 mei 2024 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoe kan je nou een beetje gedegen testen met maar 30 mentions max?
Oh nee je krijgt wel degelijk meerdere meldingenquote:Op zondag 19 mei 2024 17:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Hoe kan je nou een beetje gedegen testen met maar 30 mentions max?
Dat weet ik niet, ik weet niet hoe slecht Stranis ogen zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:51 schreef H_T het volgende:
[..]
Het verschil tussen 0 en ongeveer 30 is snel genoeg duidelijk toch?
Nicequote:Op zondag 19 mei 2024 17:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh nee je krijgt wel degelijk meerdere meldingen
Ok. Dan moeten we het opnieuw proberen. Ga je vanavond weer weg dan kunnen we je weer volspammen met mentions.quote:Op zondag 19 mei 2024 17:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat je hier meer mentions voor krijgt maar ik heb alles in één klik weggeveegd dus zeker weten doe ik het niet
quote:Op zondag 19 mei 2024 18:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok. Dan moeten we het opnieuw proberen. Ga je vanavond weer weg dan kunnen we je weer volspammen met mentions.
Leuke avond gehad gisteren?quote:Op zondag 19 mei 2024 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Nee man vanavond blijf ik thuis, is wel even nodig.
Topavondquote:
Ok. Allen annuleer de plannen. Het spammen zal een andere keer moeten.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:04 schreef Strani het volgende:
[..]Nee man vanavond blijf ik thuis, is wel even nodig.
Dus binnenkort ben jij in Madrid te vindenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
TopavondLekker gegeten eerst met z'n tienen en daarna karaoke, oa met z'n vieren lekker losgegaan op Killing in the Name of, dat viel goed in de pub
Nog een Peruaanse ontmoet die in Madrid woont maar gewoon de bus pakt (5 uur) voor een dagje aan de kust, en dan 's nachts weer terug met de bus. Ik moest op hetzelfde tijdstip mijn bus hebben dus we konden samen naar het busstation lopen, dat was wel gezellig
Killing In The Name is een heerlijk karaokeliedquote:Op zondag 19 mei 2024 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
TopavondLekker gegeten eerst met z'n tienen en daarna karaoke, oa met z'n vieren lekker losgegaan op Killing in the Name of, dat viel goed in de pub
Nog een Peruaanse ontmoet die in Madrid woont maar gewoon de bus pakt (5 uur) voor een dagje aan de kust, en dan 's nachts weer terug met de bus. Ik moest op hetzelfde tijdstip mijn bus hebben dus we konden samen naar het busstation lopen, dat was wel gezellig
Had je het ook nog met haar over Europapa gehad, of is dit toevalquote:Op zondag 19 mei 2024 18:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg last minute, ik was immers al begonnen.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok. Allen annuleer de plannen. Het spammen zal een andere keer moeten.
quote:Op zondag 19 mei 2024 17:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
@Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani @Strani
Ergens wel jammer dat we RKC niet kunnen vervangen door NAC.quote:
Het is nooit slecht om alvast te oefenenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit is wel heel erg last minute, ik was immers al begonnen.
[..]
NAC moet promoveren.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:38 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ergens wel jammer dat we RKC niet kunnen vervangen door NAC.
Nou moet ik daar toevallig tóch zijn binnenkort om m'n paspoort te verlengenquote:Op zondag 19 mei 2024 18:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dus binnenkort ben jij in Madrid te vinden
Nou dat zei ze inderdaad, dat het daar voor kon komen dat je met 4 uur reizen nog niet eens de stad (Lima) uit was. Kan wel kloppen trouwens, in Bogotá kostte het mij ongeveer een uur om naar het centrum te gaan en dat was dan nog van west naar oost, wat redelijk smal is. Van noord naar zuid geloof ik ook wel dat het best drie of vier uur kan kosten.quote:Op zondag 19 mei 2024 18:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Killing In The Name is een heerlijk karaokelied
10 uur reizen in totaal voor een dagje aan de kust, wowIs dat normaal in Peru?
Vergeet je nu met opzet NEC ?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive eigenlijk is het in 'ons' deel van het land wel zo dat bijna iedereen voor één van de grote clubs gaat hè? Vitesse, De Graafschap en ook PEC is allemaal net wat te ver weg. Vooral Ajax en PSV toch denk ik.
'Toevallig'quote:Op zondag 19 mei 2024 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou moet ik daar toevallig tóch zijn binnenkort om m'n paspoort te verlengen![]()
Dat is nóg verder weg. En Nijmegen... Tja, sorry Nijmegenaren, maar jullie horen er toch niet echt bijquote:
Toen ik nog op de basisschool zat, was iedereen voor Ajax of voor Feyenoord en eentje was er voor PSV. Ik ken ook een PEC fan, maar denk dat je gelijk hebt.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
@:billdauterive eigenlijk is het in 'ons' deel van het land wel zo dat bijna iedereen voor één van de grote clubs gaat hè? Vitesse, De Graafschap en ook PEC is allemaal net wat te ver weg. Vooral Ajax en PSV toch denk ik.
Bij ons waren alle jongens voor PSV en alle meisjes voor Ajax. Later heb ik begrepen dat de dames er toch meer kijk op hadden.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toen ik nog op de basisschool zat, was iedereen voor Ajax of voor Feyenoord en eentje was er voor PSV. Ik ken ook een PEC fan, maar denk dat je gelijk hebt.
Al zal PEC nu wel veel populairder zijn, omdat hun bekendste speler een Harderwijker is.
Boeijen.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is nóg verder weg. En Nijmegen... Tja, sorry Nijmegenaren, maar jullie horen er toch niet echt bij
Zeker. Maar dat vechten ze verder zelf maar uit, aan die kant van Gelderland.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Boeijen.
NEC >> Vitesse. Zeker op dit moment..
De meiden waren voor Ajax vanwege Dani zeker?quote:Op zondag 19 mei 2024 19:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Bij ons waren alle jongens voor PSV en alle meisjes voor Ajax. Later heb ik begrepen dat de dames er toch meer kijk op hadden.
Ik ben wat ouder dan dat Billiequote:Op zondag 19 mei 2024 19:44 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De meiden waren voor Ajax vanwege Dani zeker?
Niet? Ze hebben er Jasper Cillessen!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben voor NEC, maar weinig sexy voetballers daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het zelfs eerst in het verkeerde topic
Fuck the EBU
Ja, dat zei Egeltje dus.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Niet? Ze hebben er Jasper Cillessen!
En Lasse Schöne!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Dat was ook wel een hele mooie tijd voor Feyenoord jaquote:Op zondag 19 mei 2024 19:52 schreef Em31 het volgende:
Bij ons waren jongens vooral voor Feyenoord, denk omdat ze tussen de 8 tot 10 jaar waren toen zij de UEFA Cup wonnen.
Schönequote:Op zondag 19 mei 2024 19:52 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ben voor NEC, maar weinig sexy voetballers daar.
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef Yesse het volgende:
Even klagen over ziek zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het zelfs eerst in het verkeerde topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da's wel een keeper!quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ja wel grappig hoe dat invloed heeft, daarna kwamquote:Op zondag 19 mei 2024 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook wel een hele mooie tijd voor Feyenoord jaBij ons was echt niemand voor Feyenoord. Ondanks dat ze bijvoorbeeld in 1993 best dominant waren in Nederland.
Zeker, ben ik ook blij mee, maar niet helemaal mijn type.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Sympathieke kerel, maar die staat ook niet op mn 'daar wil ik wel een beschuitje mee eten'-lijstje.quote:
Wat is dan wel jouw type?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sympathieke kerel, maar die staat ook niet op mn 'daar wil ik wel een beschuitje mee eten'-lijstje.
Ja, dan houd je uiteindelijk wel alleen degene over die voor Heracles zijn.quote:Op zondag 19 mei 2024 19:59 schreef Hamlapjes het volgende:
Bij ons was iedereen gewoon voor Heracles, als je voor een andere club was, werd je ook direct gelyncht!
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:54 schreef Yesse het volgende:
Even klagen over ziek zijnBah, beterschapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zet het zelfs eerst in het verkeerde topic
Die vind ik wel leukquote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Qua (ex) voetballers vind ik Xavi Xabi Alonsoquote:Op zondag 19 mei 2024 20:05 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Natuurlijk. En in. Categorie voetballers graziano pelle.
Is dat de broer van Xabi Alonso?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:14 schreef Arizona het volgende:
[..]
Qua (ex) voetballers vind ik Xavi Alonso![]()
Sport overall: Matteo berrettini
Zijn identieke tweelingbroer ja!quote:
quote:Op zondag 19 mei 2024 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]Ja. Ik dacht altijd een goed immuunsysteem te hebben maar ik was gewoon goed in het vermijden van zieke mensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al denk ik dat het gebrek aan slaap ook niet echt mee helpt.
Fuck the EBU
Bij ons was juist iedereen voor Ajax. Daarom (en omdat het in de regio ligt) was ik voor Feyenoordquote:Op zondag 19 mei 2024 19:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat was ook wel een hele mooie tijd voor Feyenoord jaBij ons was echt niemand voor Feyenoord. Ondanks dat ze bijvoorbeeld in 1993 best dominant waren in Nederland.
Oh nee dat helpt zeker niet nee.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja. Ik dacht altijd een goed immuunsysteem te hebben maar ik was gewoon goed in het vermijden van zieke mensenAl denk ik dat het gebrek aan slaap ook niet echt mee helpt.
Bij mij ook niet, maar ik hou dan ook niet van beschuit.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Sympathieke kerel, maar die staat ook niet op mn 'daar wil ik wel een beschuitje mee eten'-lijstje.
Oh ja, ik ging koffie zetten.quote:Op zondag 19 mei 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Ik heb de Kasteel framboos geopend. Het smaakt meer naar een kriek dan naar framboos. Niet per se een heel groot succes
Goed dat je het zegt, ik had net zin in tiramisu.quote:
Ik heb nooit wat gezien in Croky's Topshotsquote:
Ik neem straks ook wat blokjes salami met mosterd, als dat helpt?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ik had net zin in tiramisu.
Dat klinkt dan wel weer lekker. Was het ergens ook nog een beetje zuur of alleen zoet?quote:Op zondag 19 mei 2024 20:39 schreef H_T het volgende:
@:BillDauterive Ik heb de Kasteel framboos geopend. Het smaakt meer naar een kriek dan naar framboos. Niet per se een heel groot succes
Iets zuur, maar niet heel erg. Het was meer Bellevue kriek dan een oude kriek, met een hint van die frambozenzuurtjes die in oud-Hollandsche snoepmixen zittenquote:Op zondag 19 mei 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt dan wel weer lekker. Was het ergens ook nog een beetje zuur of alleen zoet?
quote:
De laatste 5 rondes zijn leukquote:Op zondag 19 mei 2024 21:16 schreef H_T het volgende:
[..]Ik heb nu de F1-race aan staan. Mede doordat ik de top 3 al heb gelezen vind ik het niet heel spannend
Mij was chaos beloofd, maar het viel erg tegen.quote:
Jij snapt het!quote:Op zondag 19 mei 2024 20:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dan houd je uiteindelijk wel alleen degene over die voor Heracles zijn.
Komt door @Nattekat die op vakantie gaatquote:Op zondag 19 mei 2024 21:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mij was chaos beloofd, maar het viel erg tegen.
Wat voor rating zou je het geven?quote:Op zondag 19 mei 2024 21:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Iets zuur, maar niet heel erg. Het was meer Bellevue kriek dan een oude kriek, met een hint van die frambozenzuurtjes die in oud-Hollandsche snoepmixen zitten
Ik zit nu nog in ronde 46 met 6 seconden voorsprong voor Max. Benieuwd waardoor dat verschil kleiner gaat worden, want dat weet ik nog nietquote:
Drie sterren van de vijf. Niet vies, kan wel, niet per se nodig. Ik heb nu wel het idee opgevat om weer eens kriek te halenquote:Op zondag 19 mei 2024 21:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat voor rating zou je het geven?
Bedankt voor de waarschuwing, die ga ik dan maar beter niet halen!
Overweeg anders om een Geuze te halen. Zeker in de zomer vind ik die heerlijk!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Drie sterren van de vijf. Niet vies, kan wel, niet per se nodig. Ik heb nu wel het idee opgevat om weer eens kriek te halen
Ook een tijd terug en lekker!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Overweeg anders om een Geuze te halen. Zeker in de zomer vind ik die heerlijk!
Heel goedquote:
Ik zou het na elkaar doenquote:Op zondag 19 mei 2024 21:28 schreef GotC het volgende:
Wat denken jullie, is een speciaalbiertje drinken icm Ben&Jerry eten een goeie combi?
* GotC is blij 💙
Goeie naam! En barrel aged kan heel lekker zijn!quote:Op zondag 19 mei 2024 21:29 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heel goedIk had gisteren de eerste van de Big Bang Barrel Aged Box van Jopen op. Een Imperial Red Ale genaamd "Annie Are You Oak Aged", gelagerd op Jim Beam vaten. Heerlijk. 4,25 van de 5, geloof ik.
Ja, dat is wel verstandiger. In de winter drink ik meestal stouts die je met mes en vork moet eten, dus dat zou wel okay combineren.quote:
Bij een yoghurtijs misschien wel, bij een Death by chocolate denk ik nietquote:Op zondag 19 mei 2024 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandiger. In de winter drink ik meestal stouts die je met mes en vork moet eten, dus dat zou wel okay combineren.
Maar sours, zoals nu? Hmm..
Heerlijke lobbige stoutsquote:Op zondag 19 mei 2024 21:37 schreef GotC het volgende:
[..]
Ja, dat is wel verstandiger. In de winter drink ik meestal stouts die je met mes en vork moet eten, dus dat zou wel okay combineren.
Maar sours, zoals nu? Hmm..
Chocolate Fudge Browniequote:Op zondag 19 mei 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Bij een yoghurtijs misschien wel, bij een Death by chocolate denk ik niet
Heeeerlijk hequote:Op zondag 19 mei 2024 21:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Heerlijke lobbige stouts![]()
![]()
In de zomer vind ik ze ook lekker
Oh Waylon doet ook mee zie ikquote:Op zondag 19 mei 2024 21:54 schreef Strani het volgende:
Programma over muziek van Wim Sonneveld zo op 1. Ben wel benieuwd.
Die 10%-rammers vind ik ook heerlijk, maar toch meer wat voor in de winter.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Chocolate Fudge Brownie
[..]
Heeeerlijk heMaar wel 10%+, anders vind ik er weinig aan.
En in de zomer ook?
Ik ben de weizeners snel zat. Als ik ze voor het eerst sinds maanden weer drink, zijn ze heerlijk, daarna staan ze me tegen.quote:Op zondag 19 mei 2024 21:55 schreef GotC het volgende:
[..]
Chocolate Fudge Brownie
[..]
Heeeerlijk heMaar wel 10%+, anders vind ik er weinig aan.
En in de zomer ook?
Kees van der Spek is een soort Action Man-versie van Marcel Maijerquote:Op zondag 19 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Eigenlijk lijkt Waylon best op Peter Dinklage, alleen ietsjes langer.
Wat vervelend nouquote:Op zondag 19 mei 2024 22:04 schreef H_T het volgende:
[..]
Die 10%-rammers vind ik ook heerlijk, maar toch meer wat voor in de winter.
Neemt niet weg dat ik dit weekend er een paar op heb
Ik zal het eens proberen, op een goeie zomeravond!quote:Op zondag 19 mei 2024 22:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ben de weizeners snel zat. Als ik ze voor het eerst sinds maanden weer drink, zijn ze heerlijk, daarna staan ze me tegen.
Maar op een zomerse avond, laat in de avond als het allemaal afkoelt, dan is het heerlijk om zo'n dikke stout te drinken. Al past een lekkere IPA er beter bij, hehe.
Ja. Maar dan ná de action. Een jaar of twintig erna.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Kees van der Spek is een soort Action Man-versie van Marcel Maijer
Een goede sour is niet te versmaden!quote:Op zondag 19 mei 2024 22:12 schreef GotC het volgende:
Ik zal het eens proberen, op een goeie zomeravond!
Zodra het warmer wordt spring ik naar hele zure sours, of idd goeie IPA.
Oh jemigquote:Op zondag 19 mei 2024 22:12 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat vervelend nou. Ik heb wel al aantal stouts in m’n kast staan, maar die vereisen wat planning (18-25%
).
Hoop dat de controle goed gaat!quote:Op zondag 19 mei 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een goede sour is niet te versmaden!
Vrijdag moet ik naar het dorp waar mijn oma woont (ik moet met haar naar het ziekenhuis voor controle) en daar zit een zaakje met veel Pools speciaalbier, mocht ik op tijd zijn, dan ga ik toch even kijkenVaak hebben ze daar wel goede sours.
Ik ben enorme fangirl van Dutch Bargain (…ik heb zelfs een shirt aan van hun as we speak), daar zijn de meeste 18% biertjes van. De 25% is een uitschieter, de IJsbreker van Kompaan x Homeland!quote:Op zondag 19 mei 2024 22:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Oh jemigWaar haal je die? En zit daar de Tactical Nuclear Penguin bij?
De Penguin was een uitgave van Brewdog die volgens mij gestopt is (en die ik niet gehad heb) maar wel aardig in die buurt zit qua percentage. Dus misschien werd die nu weer gemaakt en dan zou ik die wel eens willen proberenquote:Op zondag 19 mei 2024 22:19 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ben enorme fangirl van Dutch Bargain (…ik heb zelfs een shirt aan van hun as we speak), daar zijn de meeste 18% biertjes van. De 25% is een uitschieter, de IJsbreker van Kompaan x Homeland!
En vertel me meer over de pinguïn!
quote:Op zondag 19 mei 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
Het zwaarste biertje wat ik hier thuis in de kast heb liggen is toevallig 18% en van Dutch Bargain
Die is erg lekker! Vond sowieso alle drie de versies top.quote:Op zondag 19 mei 2024 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iced Coffee Connaisseur, Moi? Frappuccino Editions - V3: Marshmallow, Pandan, Coconut S'mores
Dat geloof ikquote:Op zondag 19 mei 2024 22:33 schreef GotC het volgende:
[..]
Die is erg lekker! Vond sowieso alle drie de versies top.
Hoeveel biertjes zijn dit?quote:Op zondag 19 mei 2024 22:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iced Coffee Connaisseur, Moi? Frappuccino Editions - V3: Marshmallow, Pandan, Coconut S'mores
Iedereen pinkstert erop los denk ik! Ik niet, ik ben aan het werkquote:
Werken op pinkstermaandag? Wat is dit?quote:Op maandag 20 mei 2024 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Iedereen pinkstert erop los denk ik! Ik niet, ik ben aan het werk
Ik lig lekker aan het zwembadquote:Op maandag 20 mei 2024 10:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Iedereen pinkstert erop los denk ik! Ik niet, ik ben aan het werk
Wat lekker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Gelachen.quote:Op maandag 20 mei 2024 12:21 schreef Strani het volgende:
Oh ja Pinksteren. Daar doen we hier niet aan. In Spanje zijn we gewoon hard aan het werk voor de Europese economie
quote:Op maandag 20 mei 2024 12:21 schreef Strani het volgende:
Oh ja Pinksteren. Daar doen we hier niet aan. In Spanje zijn we gewoon hard aan het werk voor de Europese economie
Die motoren komen bij mij ook nog langsquote:Op maandag 20 mei 2024 10:40 schreef Em31 het volgende:
Ik hoor nu al uren motoren die bezig zijn met de Elfstedentocht rijden.![]()
Straks komen de fietsers, dat is beter voor het gehoor.
Ja het was ook niet mijn idee! Maar ik krijg nu op een andere dag vrijquote:
Staat weer tegenover dat de werkloze 12% van de Spaanse beroepsbevolking veel minder uren werktquote:Op maandag 20 mei 2024 13:14 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31 jullie hebben wel minder vakantiedagen maar jullie werken minder uren per jaar
Volgens Wiki:
Spanje - 1686 uur per jaar
Nederland - 1430 uur per jaar.
Dussss.
De 3 uur durende siesta wordt hier gewoon meegerekend hoorquote:Op maandag 20 mei 2024 13:14 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31 jullie hebben wel minder vakantiedagen maar jullie werken minder uren per jaar
Volgens Wiki:
Spanje - 1686 uur per jaar
Nederland - 1430 uur per jaar.
Dussss.
Gemiddelden zijn gemiddelden H_Tquote:Op maandag 20 mei 2024 13:18 schreef H_T het volgende:
[..]
Staat weer tegenover dat de werkloze 12% van de Spaanse beroepsbevolking veel minder uren werkt
Ik vrees van niet. Nee men werkt hier serieus harder dan men nogal eens denkt. Die drie uur siësta (wat ook al steeds minder een ding wordt), worden gewoon ingehaald door vroeg te beginnen en laat te stoppen met werken. Daarom eet men hier ook laat; de meeste mensen werken tot zeker 8 uur 's avonds.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:20 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De 3 uur durende siesta wordt hier gewoon meegerekend hoor
harder of langer?quote:Op maandag 20 mei 2024 13:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Nee men werkt hier serieus harder dan men nogal eens denkt. Die drie uur siësta (wat ook al steeds minder een ding wordt), worden gewoon ingehaald door vroeg te beginnen en laat te stoppen met werken. Daarom eet men hier ook laat; de meeste mensen werken tot zeker 8 uur 's avonds.
Lastig te zeggen. Welke cijfers zijn dat precies?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
harder of langer?
Volgens de cijfers werken jullie langer, niet harder. Nederlanders zijn blijkbaar efficiënter.
Beetje ongeïnteresseerd bezig zijn waardoor je rijstgerecht veel te lang opstaat en aankoekt, vervolgens hard aan de bak moeten om iedereen ervan te overtuigen dat het je bedoeling was dat de bodem helemaal crunchy is. Ja dan werk je wel hard, maar of je echt goed bezig bent is nog maar de vraag natuurlijk.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Welke cijfers zijn dat precies?
Ik geloof overigens best dat in sommige beroepsgroepen Nederlanders efficiënter zijn hoor, vooral in de bouwMaar in de horeca of in bijvoorbeeld supermarkten zie ik mensen hier niet minder hard werken dan elders.
Meneer is weer eens naar een Mexicaans 'tapasrestaurant' geweest hoor.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje ongeïnteresseerd bezig zijn waardoor je rijstgerecht veel te lang opstaat en aankoekt, vervolgens hard aan de bak moeten om iedereen ervan te overtuigen dat het je bedoeling was dat de bodem helemaal crunchy is. Ja dan werk je wel hard, maar of je echt goed bezig bent is nog maar de vraag natuurlijk.
Eh, nee. Spaanse klassieker in een veel te grote pan.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Meneer is weer eens naar een Mexicaans 'tapasrestaurant' geweest hoor.
^quote:Op maandag 20 mei 2024 14:18 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Eh, nee. Spaanse klassieker in een veel te grote pan.
Mijn favoriete gerecht is het ook niet, ik vraag me ook af waar die wereldwijde populariteit vandaan komt.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:19 schreef Strani het volgende:
[..]
^
Klopt wel, van die rijst. Maar ik vind paella zelf niet echt lekker dus ik eet het nooit.
Nee ik ook echt niet. Het is nogal flauw en er zitten veel dingen in die me niet bepaald aantrekken.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mijn favoriete gerecht is het ook niet, ik vraag me ook af waar die wereldwijde populariteit vandaan komt.
Ja, veel lekkerder gerechten die ook nog eens voor minder ophef zorgen als iemand er eens per ongeluk een verkeerd ingrediënt in doet.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook echt niet. Het is nogal flauw en er zitten veel dingen in die me niet bepaald aantrekken.
Spanje heeft veel lekkerdere gerechten dan dat
Dat ook hoewel Jamie Oliver ook gewoon echt te ver gingquote:Op maandag 20 mei 2024 14:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, veel lekkerder gerechten die ook nog eens voor minder ophef zorgen als iemand er eens per ongeluk een verkeerd ingrediënt in doet.
Het probleem met die cijfers is dat het alleen financieel iets zegt over hoe hard er gewerkt wordt. Als een kapper in Nederland iemand knipt en een maand later iemand in Moldavië diezelfde persoon knipt, heeft de Nederlandse kapper cijfermatig vijf keer zo hard gewerkt.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastig te zeggen. Welke cijfers zijn dat precies?
Ik geloof overigens best dat in sommige beroepsgroepen Nederlanders efficiënter zijn hoor, vooral in de bouwMaar in de horeca of in bijvoorbeeld supermarkten zie ik mensen hier niet minder hard werken dan elders.
Ja precies, je hebt er weinig aan inderdaad.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het probleem met die cijfers is dat het alleen financieel iets zegt over hoe hard er gewerkt wordt. Als een kapper in Nederland iemand knipt en een maand later iemand in Moldavië diezelfde persoon knipt, heeft de Nederlandse kapper cijfermatig vijf keer zo hard gewerkt.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel dat gedoe rond Jamie niet echt gevolgd heb, geen idee wat hij nou precies deed.quote:Op maandag 20 mei 2024 14:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook hoewel Jamie Oliver ook gewoon echt te ver ging
Paëlla is trouwens ook wel een beetje een toeristenmaal op veel plekken. Net als dat sangría een toeristendrankje is, niemand die dat verder drinkt.
Chorizo eraan toevoegen geloof ikquote:Op maandag 20 mei 2024 14:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik heel dat gedoe rond Jamie niet echt gevolgd heb, geen idee wat hij nou precies deed.
Wel meegekregen dat die andere Jamie van Sorted Food op youtube heel Spanje over zich heen kreeg na het maken van een paella burrito.![]()
En sangria heb ik ook nooit echt begrepen, een keer gedronken en viel me behoorlijk tegen.
Nou ik vind het niet vreemder dan de schelpen nog om de mosselen laten zitten en dat gewoon aan je betalende klanten serverenquote:
M'n oma maakte altijd heerlijke paella, en die gooide er Groningse droge worst doorheen.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Nou ik vind het niet vreemder dan de schelpen nog om de mosselen laten zitten en dat gewoon aan je betalende klanten serveren
In mijn studentenhuis hebben we een keer lootjes getrokken met daarop een categorie eten en dan moest je in die categorie 1 product kopen, en de chef van dienst moest er dan wat van maken. Uiteindelijk aten we couscous met Friese droge worst erbij en dat was best lekkerquote:Op maandag 20 mei 2024 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n oma maakte altijd heerlijke paella, en die gooide er Groningse droge worst doorheen.
Het feit dat ik deze post in Spanje heb gelezen en dat het dus door Spaanse datakabels is gegaan, betekent dat je je leven niet meer zeker bent nuquote:Op maandag 20 mei 2024 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
M'n oma maakte altijd heerlijke paella, en die gooide er Groningse droge worst doorheen.
Ik heb altijd al op gespannen voet gestaan met Spanje, dus ik maak me nu niet meteen zorgen.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze post in Spanje heb gelezen en dat het dus door Spaanse datakabels is gegaan, betekent dat je je leven niet meer zeker bent nu
Dat lijkt me een vrij uh.. bijzondere combinatie.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
Schoonmoeder van m'n broer serveerde macaroni met spruitjes.
Ja maar zij niet met jou want ze wisten niet wie je was. Maar nu welquote:Op maandag 20 mei 2024 15:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al op gespannen voet gestaan met Spanje, dus ik maak me nu niet meteen zorgen.
Je hebt ze niet eens over me verteld? Ik ben teleurgesteld.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar zij niet met jou want ze wisten niet wie je was. Maar nu wel
Vooral gevaarlijk voor jou, want jij hebt deze post Spanje binnengelatenquote:Op maandag 20 mei 2024 15:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Het feit dat ik deze post in Spanje heb gelezen en dat het dus door Spaanse datakabels is gegaan, betekent dat je je leven niet meer zeker bent nu
Dat klinkt nog best lekker! Spruitjes zijn ondergewaardeerd.quote:Op maandag 20 mei 2024 15:36 schreef tong80 het volgende:
Schoonmoeder van m'n broer serveerde macaroni met spruitjes.
Spruitjes zijn heerlijk. Zijn die ondergewaardeerd ?quote:Op maandag 20 mei 2024 16:03 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat klinkt nog best lekker! Spruitjes zijn ondergewaardeerd.
Door Luctor wel! Niet iedereen is een connoisseur.quote:Op maandag 20 mei 2024 16:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spruitjes zijn heerlijk. Zijn die ondergewaardeerd ?
Gisteren zalm op. Zo asperges. Je moet jezelf verwennen. Ik ga zo liggen. Tot morgen.quote:
Ik was ook aan het werk maar ik kan dan ook twee dingen tegelijkertijd.quote:Op maandag 20 mei 2024 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé Em leuk van je te horen, ik reageer wat later oké, superdruk met werk vandaag.
En alletwee even slecht?quote:Op maandag 20 mei 2024 16:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik was ook aan het werk maar ik kan dan ook twee dingen tegelijkertijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vertel op. Welke gerechten moeten wij een keer proberen?quote:Op maandag 20 mei 2024 14:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee ik ook echt niet. Het is nogal flauw en er zitten veel dingen in die me niet bepaald aantrekken.
Spanje heeft veel lekkerdere gerechten dan dat
Hier regende het net ook onverwachts. Ik had net het onkruid bestrijd met verdelgerquote:Op maandag 20 mei 2024 15:12 schreef ESF1Gamer het volgende:
Thunder & Lighting is getting exciting @:Nailqueen
Een degelijk hardwerkend maal!quote:
Al besprokenquote:
quote:
Ziet er nep uit.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
In Friesland en Groningen heeft het zoveel geregend en gehageld, dat het in sommige woningen via de toiletpot naar boven kwam. wtf
[ afbeelding ]
Goed idee.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaan we weer een ESF meet houden?Random vraag maar ik gooi het toch op tafel
Dan moet iemand toch het voortouw gaan nemen om daadwerkelijk iets te organiseren. En niet te Nederlands doen, gewoon een zaterdag prikken en men ziet maar of men die dag kan en wil.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Goed idee.
In het meet topic had H_T dat idee een maand geleden ook!
Het schijnt dat Nederlanders slecht zijn in het plannen van meetings, jouw aanpak is wel een goedequote:Op maandag 20 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet iemand toch het voortouw gaan nemen om daadwerkelijk iets te organiseren. En niet te Nederlands doen, gewoon een zaterdag prikken en men ziet maar of men die dag kan en wil.
Ja het probleem met dit soort dingen is een beetje dat mensen snel denken dat het 'nu of nooit' is met zo'n meeting maar je kan gewoon twee maanden later een nieuwe meet doen en de mensen die de ene keer niet kunnen, kunnen dan de volgende keer misschien wel.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het schijnt dat Nederlanders slecht zijn in het plannen van meetings, jouw aanpak is wel een goede
Goeie methodequote:Op maandag 20 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan moet iemand toch het voortouw gaan nemen om daadwerkelijk iets te organiseren. En niet te Nederlands doen, gewoon een zaterdag prikken en men ziet maar of men die dag kan en wil.
Ja, of iets wat ik ook wel vaak zie is dat men dan zegt: "Laten we de meeting in september houden, want dan is de zomervakantie voorbij". Mijn september zit al driekwart vol met dat soort afspraken en volgens mij geldt dat voor heel veel mensenquote:Op maandag 20 mei 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja het probleem met dit soort dingen is een beetje dat mensen snel denken dat het 'nu of nooit' is met zo'n meeting maar je kan gewoon twee maanden later een nieuwe meet doen en de mensen die de ene keer niet kunnen, kunnen dan de volgende keer misschien wel.
Ik heb echt helemaal niks in september en die zomervakantieredenering heb ik ook nooit gehoord of gebruikt.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, of iets wat ik ook wel vaak zie is dat men dan zegt: "Laten we de meeting in september houden, want dan is de zomervakantie voorbij". Mijn september zit al driekwart vol met dat soort afspraken en volgens mij geldt dat voor heel veel mensen
Haha ja dat is ook zo jaquote:Op maandag 20 mei 2024 22:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, of iets wat ik ook wel vaak zie is dat men dan zegt: "Laten we de meeting in september houden, want dan is de zomervakantie voorbij". Mijn september zit al driekwart vol met dat soort afspraken en volgens mij geldt dat voor heel veel mensen
Dat doet mij hieraan denken.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
In Friesland en Groningen heeft het zoveel geregend en gehageld, dat het in sommige woningen via de toiletpot naar boven kwam. wtf
[ afbeelding ]
Is er ergens een feestje? Ik ben erbij.quote:Op maandag 20 mei 2024 21:50 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaan we weer een ESF meet houden?Random vraag maar ik gooi het toch op tafel
Ik kan 20 oktober voorstellen. Dat is niet geheel toevallig mijn verjaardag. Maar dat is misschien een erg late datumquote:Op maandag 20 mei 2024 22:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook zo ja
Kijk ik zou dan meteen iets voorstellen voor deze zaterdag maar dat is misschien wel héél shockerend
Ja joh tegen die tijd is de helft van dit topic al te oud om nog te reizen voor meets.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:49 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik kan 20 oktober voorstellen. Dat is niet geheel toevallig mijn verjaardag. Maar dat is misschien een erg late datum
Even tussendoor timen dan en allemaal met bejaardenkorting die kant opquote:Op maandag 20 mei 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh tegen die tijd is de helft van dit topic al te oud om nog te reizen voor meets.
That's the spiritquote:Op maandag 20 mei 2024 23:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Even tussendoor timen dan en allemaal met bejaardenkorting die kant op
He? Wat zegt ie?quote:
quote:
quote:
Mijn oma van 87 gaat dit jaar weer met de bus naar Benidorm. Je bent nooit te oud om te reizen.quote:Op maandag 20 mei 2024 22:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja joh tegen die tijd is de helft van dit topic al te oud om nog te reizen voor meets.
quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Goedemorgen
Als het goed is vandaag werklui over de vloer
De enige echte straatrace op de F1 kalenderquote:
Gaat ze naar die feestjes van Strani?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 07:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn oma van 87 gaat dit jaar weer met de bus naar Benidorm. Je bent nooit te oud om te reizen.
(Ze gaat dit jaar ook nog 3-4 keer binnen Nederland weg)
Ik denk het welquote:Op dinsdag 21 mei 2024 10:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gaat ze naar die feestjes van Strani?
quote:Op maandag 20 mei 2024 17:55 schreef Strani het volgende:
Nou @:cyan9 lekker dan, hier heb je het alJa zeg, ik spreek geen Spaans. Ze vertalen het maar even voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Je gebruikt maar Google Translatequote:Op dinsdag 21 mei 2024 11:06 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja zeg, ik spreek geen Spaans. Ze vertalen het maar even voor me.
Ik trek die voormalige VVD- PVV-troela zó slecht. Sommige andere gasten kan ik prima mee leven. En ik heb nog steeds geloof in de goede intenties van Arnold Karskens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
Net voor de grap maar eens Ongehoord Nederland (Calimero-Nederland) opgezet. Wat een kutprogramma blijft het toch hè. Het is niet eens vanwege waar ze voor staan maar gewoon de manier waarop, de hele toon. Hatelijk en kinderlijk.
Precies. Gruwelijke televisie. Vorige week week waren ze er uit bij de onderhandelingen. Hadden ze helemaal geen item over. Konden natuurlijk niet rechtstreeks of actueel een programma maken. Ging over garnaalvissers enzo. Geen woord over de onderhandelingen. Vandaag weer even gekeken wat de onderwerpen waren. Nu iets van een kleine actualiteit. Maar wel met een enquette of het gedemoniseer van de linkse media verwerpelijk was bij het uitschakelen van Plasterk. 97 % was het er mee eens.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:38 schreef Strani het volgende:
Net voor de grap maar eens Ongehoord Nederland (Calimero-Nederland) opgezet. Wat een kutprogramma blijft het toch hè. Het is niet eens vanwege waar ze voor staan maar gewoon de manier waarop, de hele toon. Hatelijk en kinderlijk.
Alsof Plasterk hulp nodig heeft van zogenaamd linkse media om zichzelf uit te schakelen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 14:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Precies. Gruwelijke televisie. Vorige week week waren ze er uit bij de onderhandelingen. Hadden ze helemaal geen item over. Konden natuurlijk niet rechtstreeks of actueel een programma maken. Ging over garnaalvissers enzo. Geen woord over de onderhandelingen. Vandaag weer even gekeken wat de onderwerpen waren. Nu iets van een kleine actualiteit. Maar wel met een enquette of het gedemoniseer van de linkse media verwerpelijk was bij het uitschakelen van Plasterk. 97 % was het er mee eens.Maar af en toe kijk ik omdat ik Koot en Bie mis.
Ik weiger.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gebruikt maar Google Translate(camera)
Wat Frans!quote:
Ik begrijp dat je het voor Cyan niet vertaalt, maar wil je het wel voor mij vertalen?quote:Op dinsdag 21 mei 2024 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Je gebruikt maar Google Translate(camera)
Ik dacht dat dit nep was, maar zie net ook foto's van de rest van het huis. Wtfquote:Op maandag 20 mei 2024 21:10 schreef BillDauterive het volgende:
[ afbeelding ]
Slim.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
Het rommelt buiten. Ik heb snel mijn was binnen gehaald
Thanks!quote:
Weerplaza zegt ook dat het hier regent.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Het gaat hier over 10 minuten goed te keer volgens weerplaza. Die is voor mijn gevoel wat betrouwbaarder ban buienradar.
Volgens buienradar zal hier rond halfacht bijna 20 mm regen gaan vallenquote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Het gaat hier over 10 minuten goed te keer volgens weerplaza. Die is voor mijn gevoel wat betrouwbaarder ban buienradar.
Moet je eerst je gordijnen open doen.quote:Op dinsdag 21 mei 2024 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
buienradar zegt hier dat het regent, maar ik zie buiten niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |