quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:30 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en nog wat, ik geloof ook wel dat die cameravrouw gewoon haar werk deed en nu net zo goed slachtoffer is van die !!!%%!%#!%$!% fucking EBU.
SPOILER: complettheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hahaha, dat kan ook zomaar, hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze was fan van Kroati of Zwitserland en wilde niet dat Joost ging winnen
Of ze is door de Isralische delegatie omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze was fan van Kroati of Zwitserland en wilde niet dat Joost ging winnen
Is dit de deur die je Joost in dat filmpje ziet verdwijnen waarin hij vet happy iedereen handjes geeft na zijn optreden? Kan dat filmpje even niet meer vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vanaf vijf minuten zie je de backstagebeelden van de andere artiesten.
ja daarom editte ik de opmerking ook in een spoilerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Of ze is door de Isralische omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nope, niet zwartopwit, alleen mondeling door Joost.
ja dit is het eerste moment waar je even geen mensen van buiten om je heen hebt... na dat je idd van het podium stapt en al die telefoontjes omhoog zietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit de deur die je Joost in dat filmpje ziet verdwijnen waarin hij vet happy iedereen handjes geeft na zijn optreden? Kan dat filmpje even niet meer vinden.
Of door Poetin, die zich ergerde aan de 'EU-propaganda'.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Of ze is door de Isralische omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)
er zijn veel dikke duimenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?
Ik heb nergens een officile verklaring gezien dat die afspraken alleen mondeling waren, Joost zich niet aan zijn contract heeft gehouden etc.
Maar kijk je er raar van op, als 1 van de theorien klopt ?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Of door Poetin, die zich ergerde aan de 'EU-propaganda'.
Ja, wat jullie kunnen kan ik ook.En op een bepaalde manier nog geloofwaardiger dan sommige andere theorien die ik heb zien langskomen.
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit is het eerste moment waar je even geen mensen van buiten om je heen hebt... na dat je idd van het podium stapt en al die telefoontjes omhoog ziet
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT. Wat ik gelezen heb is dat Joost daar bezwaar maakte, nergens dat dit zwartopwit staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?
Ik heb nergens een officile verklaring gezieb dat die afspraken alleen mondeling waren, Joost zich niet aan zijn contract heeft gehouden etc.
Voor een Nederlandstalig nummer ongekend idd.quote:
je zit vol emotie omdat je net je vader toe hebt gezongen. je hebt de afspraak gemaakt dat je achter die deur niet gefilmd wordt. je kunt je lachende clownsmasker vol houden tot je die deur door bent... en daar staat zequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Joost zou gewelddadig geweest zijn tegen een medewerkster, en dat was dus een no-go.
(Maar wat er precies gebeurd is, is dus nog steeds onduidelijk).
Maar heb je het contract dan gelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT
ik heb hem hier niet gezien.. nergens trouwens.. die als je hem opgraaft.. graagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet ik hard graven, maar dat is zeker voorbij gekomen.
Je hebt nergens gelezen dat het zwart op wit stond, DUS was het op zeker een mondelinge afspraakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT. Wat ik gelezen heb is dat Joost daar bezwaar maakte, nergens dat dit zwartopwit staat.
Aldus AVROTROS.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haar
Hij zou een bedreigende beweging hebben gemaakt richting de camera.
Gewelddadig is inderdaad wel van een heel andere orde.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haar![]()
Hij zou een bedreigende beweging hebben gemaakt richting de camera.
waarom zou je die in twijfel trekken?quote:
Je ziet het vooral goed hier, einde van het filmpjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.
Misschien kreeg zij op haar lazer omdat ze zich niet aan haar taak had gehouden om van elke act een filmpje op TikTok te zetten (het was toch TikTok?).quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:15 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Een sterk vermoeden dat er behoorlijk wat druk (vanuit de EBU) is gezet op de cameravrouw, ongeacht of ze echt geschrokken was van de reactie van Joost.
In deze reeks ja? Het contract van Joost?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet ik hard graven, maar dat is zeker voorbij gekomen.
euh ja als het bijna allemaal lege papiertjes zijn.... dan zou ik die enthousiasme ook niet kunnen fakenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je ziet het vooral goed hier, einde van het filmpje
https://www.tiktok.com/@:eurovision/video/7367140529739500833
Ik kreeg niet de indruk dat hij een clownsmasker op heeft in dat filmpje wat ik niet meer kan vinden. We zullen verder moeten afwachten of die afspraak er daadwerkelijk lag. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de EBU voor Joost een uitzondering heeft willen maken. Mocht dit daadwerkelijk de plek en de betreffende cameravrouw zijn geweest dan is het in ieder geval iets anders dan het beeld dat ik door alle verhalen in mijn hoofd had geschetst. Van enige opdringerigheid is geen sprake, ze staat zelfs achter een afzetlint.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
je zit vol emotie omdat je net je vader toe hebt gezongen. je hebt de afspraak gemaakt dat je achter die deur niet gefilmd wordt. je kunt je lachende clownsmasker vol houden tot je die deur door bent... en daar staat ze
Ja maar er is dus geen filmpjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja als het bijna allemaal lege papiertjes zijn.... dan zou ik die enthousiasme ook niet kunnen faken
omdat hij niet enthousiast genoeg deed vermoed ik.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:44 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar er is dus geen filmpjeineens wordt er een foto achter geplakt.
Dat denk ik niet. Waarom zou ze dan helemaal geen contact willen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Misschien kreeg zij op haar lazer omdat ze zich niet aan haar taak had gehouden om van elke act een filmpje op TikTok te zetten (het was toch TikTok?).
EBU: "Waarom heb je geen filmpje van Joost? Hier zijn de sponsors niet blij mee!"
CV: "Ja maar, dat lukte niet, want hij wilde niet"
EBU: "Wat deed hij dan?"
CV: "Nou, hij maakte een beweging en toen schrok ik en... en... en..."
EBU: "Dat moet dan wel heel erg geweest zijn. Dan moeten we de politie maar inschakelen"
CV: ... ok...
Pure speculatie, maar zou kunnen.
Ik stel voor dat we Joost volgend jaar weer sturen met het lied TikTakTok, dan kun je meteen verwijzingen maken naar soclal media, de veronderstelde klap en kan het kippenpak van Appie ook nog een keer meequote:
Nou, ten eerste trek ik het niet in twijfel. Maar ik kijk wel goed hoe het geschreven is. AVROTROS is geen onafhankelijke partij in deze, ze wilden natuurlijk dat Joost Klein mee zou doen in de finale.quote:
En naar TicTacToe voor Duitse puntjesquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we Joost volgend jaar weer sturen met het lied TikTakTok, dan kun je meteen verwijzingen maken naar soclal media, de veronderstelde klap en kan het kippenpak van Appie ook nog een keer mee
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En naar TicTacToe voor Duitse puntjes.
O, maar als zij het een beetje heeft zitten overdrijven tegenover haar baas (omdat die niet blij was), dan snap ik eigenlijk juist beter waarom ze dat niet wilde. Joost wist net als zij wat er precies gebeurd was en dan valt je 'overdrijving' minder goed vol te houden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Waarom zou ze dan helemaal geen contact willen?
O, maar daar twijfel ik in principe ook niet aan hoor, maar ik vermoed wel dat dat ergens bij de EBU anders is genterpreteerd of dat iemand die uitspraak heeft overruled of zo. Geen idee, maar hoe dan ook hield zij zich dan niet aan die afspraak. Dat is wel duidelijk. Of ze er nou persoonlijk van op de hoogte was of niet.quote:Bovendien zie ik geen reden om te twijfelen ad verklaring van de AVROTROS dat er afspraken gemaakt zijn over het filmen.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
"Zet de radio aan, ik hoor TicTacToe met Warum
en vraag me af: zal ik het nog een keer doen?"
Strik erom en gaan
Misschien heb je gelijk, hoor! Maar waarom zijn er wel filmpjes gemaakt na optredens van alle andere artiesten tijdens de halve finale? En waarom bleef die medewerker dan toch aandringen (met steun van werkgever) om beelden te blijven maken? Zij deed gewoon haar werk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
In deze reeks ja? Het contract van Joost?
Of alleen theorietjes van o.a. de users trein2000, luxerobots & TJJWester?
JEUJ!!! EEN LEEG BRIEFJE!!! HET IS MOOI PAARS!!! JOEPIE DE POEPIE!!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh ja als het bijna allemaal lege papiertjes zijn.... dan zou ik die enthousiasme ook niet kunnen faken
Ze moeten er haast wel zijn natuurlijk, de vraag is alleen of de EBU ze niet mag publiceren omdat het onderzoek nog loopt of omdat het hun kant van het verhaal niet helemaal ondersteunt.quote:
Toch nog een soort van genoegdoening of pleister op de wondquote:
Und warum? (Und warum? Und warum? Und warum?)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]![]()
"Zet de radio aan, ik hoor TicTacToe met Warum
en vraag me af: zal ik het nog een keer doen?"
Strik erom en gaan
Dit is eigenlijk te goed om te laten liggenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Und warum? (Und warum? Und warum? Und warum?)
Nur fr den Kick, fr den Augenblick?
Nur fr ein Stck von dem falschen Glck?
Ich komm nicht mehr zurck, nicht zurck!
Mental note: ik weet niet of het nu nog correct Duits isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk te goed om te laten liggen
Fantastisch!!!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:59 schreef Troel het volgende:
[..]
Nur fr ein Stck von dem falschen Glck?
Ich komm nicht mehr zurck, nicht zurck!
Sinds wanneer is dat berhaupt? Ik wist niet eens dat er een derde optie bestondquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je moet er al helemaal niet aan denken dat dit drama is ontstaan omdat zij vergat op 'record' te drukken en dat vervolgens Joost in de schoenen probeerde te schuiven.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze moeten er haast wel zijn natuurlijk, de vraag is alleen of de EBU ze niet mag publiceren omdat het onderzoek nog loopt of omdat het hun kant van het verhaal niet helemaal ondersteunt.
geen idee ik weet niet eens wat dat precies is die derde optiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat berhaupt? Ik wist niet eens dat er een derde optie bestond
1st halfquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee ik weet niet eens wat dat precies is die derde optie
Dat wisten ze zelf blijkbaar ook nog niet toen ze die papiertjes knutselden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sinds de EBU bedacht heeft dat ze filmproducentje spelen en de deelnemers figuranten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst. Om de producers de kans te geven de finale meer in balans te brengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeetje moet een account aanmaken om dit te lezen..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:05 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/songfes(...)-vaak-met-boete.html
Ook nu.nl komt met wat meer uitleg.
Hoeft niet, er is een manier om te lezen maar weet niet of dat gedeeld mag worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jeetje moet een account aanmaken om dit te lezen..
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:09 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Hoeft niet, er is een manier om te lezen maar weet niet of dat gedeeld mag worden.
Sinds dit jaar. Zie het nieuwtjestopicquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wat zie ik hier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
Wauw! Kijk eens wat ons vanavond te wachten staat in "Wonderful Country" 😂👇🏼
📷 Van de eretznehederet Instagram-pagina
Producers choice. Dan mogen die zelfstandig beslissen waar in de running order de artiest moet optreden. Mogen de artiest dus zowel in de 1e als in de 2e helft plaatsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Topic al een tijdje niet gelezen, maar is Gover nog gesignaleerd?
Nou dan zijn we toch eens benieuwd naar de Joost Klein parodiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
Wauw! Kijk eens wat ons vanavond te wachten staat in "Wonderful Country" 😂👇🏼
📷 Van de eretznehederet Instagram-pagina
@trein2000quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst. Om de producers de kans te geven de finale meer in balans te brengen.
Het voelt alsof dat alweer drie jaar geleden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef blackswangreen het volgende:
Twee weken geleden was het debuut van de vogel en kelderde Joost bij de bookmakers... dat we ons nog hebben druk gemaakt om een vogel
Zwitsers spreken volgens mij geen Hebreeuws. Er staat Switzerland Calling omdat daar uiteraard volgend jaar het ESF is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zie ik hier?
een aankondiging van een Isralisch programma dat door Zwitserse X gedeeld wordt?
Nee, Isral Songfestival Nieuws account, gesupport door KANN.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zie ik hier?
een aankondiging van een Isralisch programma dat door Zwitserse X gedeeld wordt?
ja en wat zie ik dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Nee, Isral Songfestival Nieuws account, gesupport door KANN.
[..]
#Eurovisie2025 | #Verenigd door muziek |
Hij was vanaf het begin een buiten categorie deelnemer. Je kunt mij niet vertellen dat daar nit rekening mee wordt gehouden. De manier waarop Loreen in 2023 aan haar tweede trofee werd geholpen is daar een overduidelijk voorbeeld van.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik kreeg niet de indruk dat hij een clownsmasker op heeft in dat filmpje wat ik niet meer kan vinden. We zullen verder moeten afwachten of die afspraak er daadwerkelijk lag. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat de EBU voor Joost een uitzondering heeft willen maken. Mocht dit daadwerkelijk de plek en de betreffende cameravrouw zijn geweest dan is het in ieder geval iets anders dan het beeld dat ik door alle verhalen in mijn hoofd had geschetst. Van enige opdringerigheid is geen sprake, ze staat zelfs achter een afzetlint.
Was gewoon een foute vertaling.... Skrrad -> scared (klinkt logischquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:26 schreef Evenstar het volgende:
Was beetje druk vandaag, maar even terugkomend op artikel van Aftonbladet.
Skrrad kan je vertalen als "ontdaan" in dit geval. Zo las ik het in ieder geval in het Zweeds. Nu is mijn Zweeds verre van goed, maar tochJe haalt het ook uit de vervolgzinnen. Zij was ontdaan door de gebeurtenissenen kreeg daarom hulp aangeboden.
Heb het even gemist maar who the fuck kwam met dat zij zich gesneden had ofzo?
KANN = Isralische AVROTROS.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en wat zie ik dan?
een programma dat in israel op tv gaat komen?
ja dat snap ikquote:
Ja, het is een satirisch programma (Wunderful Country) en wordt vanavond uitgezonden op 12plus Keshet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en wat zie ik dan?
een programma dat in israel op tv gaat komen?
Ik doelde niet op die beelden Momo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:27 schreef Momo het volgende:
Za, we hebben al 100 keer gezegd dat dat filmpje met die Keren Peles niet de beelden zijn van "dit incident".
Een buitencategorie deelnemer voor wie? En wat voor vergelijkbare speciale behandelingen kreeg Loreen vorig jaar dan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:33 schreef HiZ het volgende:
[..]
Hij was vanaf het begin een buiten categorie deelnemer. Je kunt mij niet vertellen dat daar nit rekening mee wordt gehouden. De manier waarop Loreen in 2023 aan haar tweede trofee werd geholpen is daar een overduidelijk voorbeeld van.
Ik zie een bepaalde correlatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Za het volgende:
[..]
Ik doelde niet op die beelden Momo.
Maar goed, mensen kunnen niet eens normaal reageren (heb het niet over jou!), het begint een vervelende thread te worden zo.
thanks.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Rebel- het volgende:
[..]
Ja, het is een satirisch programma (Wunderful Country) en wordt vanavond uitgezonden op 12plus Keshet.
En dan denk ik, wat een onzin! Alsof er een enorm cultuurverschil is tussen Zweden en Nederlanders, als het nu in Japan was uitgezonden, dat is het iets meer begrijpbaar, maar kom op zeg!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:44 schreef Za het volgende:
Overigens is en een Brit op YT die wel een mooie analyse had die ik niet eerder heb gelezen.
Hij zei dat Joost ontzettend expressief is, en gesturerend.
Hij denkt dat vanwege cultuur verschillen, en iemand die zijn specifieke manier van doen niet kent, hij bij wijze van een zeer serieus gezicht trekt en bv een "dan zwaait er wat" beweging maakt, en dat totaal anders opgevat kan worden.
Het lijkt me sowieso dat wanneer er sprake was geweest van een niet begrepen grap of ander misverstand de AT daar wel melding van had gemaakt. Tamelijk bijzondere theorie weer.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan denk ik, wat een onzin! Alsof er een enorm cultuurverschil is tussen Zweden en Nederlanders, als het nu in Japan was uitgezonden, dat is het iets meer begrijpbaar, maar kom op zeg!
Dat roep ik ook al dagenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:44 schreef Za het volgende:
Overigens is en een Brit op YT die wel een mooie analyse had die ik niet eerder heb gelezen.
Hij zei dat Joost ontzettend expressief is, en gesturerend.
Hij denkt dat vanwege cultuur verschillen, en iemand die zijn specifieke manier van doen niet kent, hij bij wijze van een zeer serieus gezicht trekt en bv een "dan zwaait er wat" beweging maakt, en dat totaal anders opgevat kan worden.
Er wordt hier in deze topicreeks anders door veel mensen wel gewezen op hoe anders Nederlanders zijn en hoe groot het verschil in omgangsvormen en cultuur.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
En dan denk ik, wat een onzin! Alsof er een enorm cultuurverschil is tussen Zweden en Nederlanders, als het nu in Japan was uitgezonden, dat is het iets meer begrijpbaar, maar kom op zeg!
Ik vrees echt dat Genk On Stage, waar hij volgende maand gratis staat, ernstige capaciteitsproblemen gaat hebben.quote:
Precies, Ik kom maar weer eens met het voorbeeld van een groep mensen stil krijgen met een "kappen nou" beweging met je hand een snijderende beweging maken bij de hals. Nederlanders snappen dat en zijn stil, een buitenlander zal zich mogelijk bedreigd voelen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt hier in deze topicreeks anders door veel mensen wel gewezen op hoe anders Nederlanders zijn en hoe groot het verschil in omgangsvormen en cultuur.
Heb je ooit in het buitenland gewoond en gewerkt en/of met een internationaal team? Op het eerste gezicht lijkt het misschien alsof er weinig verschillen zijn, maar die zijn er echt wel.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er wordt hier in deze topicreeks anders door veel mensen wel gewezen op hoe anders Nederlanders zijn en hoe groot het verschil in omgangsvormen en cultuur.
er zijn Britten die in Nederland wonen die het bellen met een fietsbel al een agressieve manier vinden om te laten weten dat je wilt inhalen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat een prettige manier van een gesprek voeren zo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]dat is er al tussen onderlinge nederlanders, een fries reageert anders dan een limburger, manoman.
Toen ik op de UT werkte, was een cursus over cultuurverschillen een van de cursussen die ten zeerste aangeraden!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
[..]dat is er al tussen onderlinge nederlanders, een fries reageert anders dan een limburger, manoman.
Er is tegenwoordig jeugd die vindt dat een punt achter een zin in een whatsappbericht als agressief isquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zijn Britten die in Nederland wonen die het bellen met een fietsbel al een agressieve manier vinden om te laten weten dat je wilt inhalen.
In Vlaanderen, waar hij vrij veel gaat optreden deze zomer, gaat het ook hard inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:56 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat Genk On Stage, waar hij volgende maand gratis staat, ernstige capaciteitsproblemen gaat hebben.
Bron: VRTquote:Lokerse Feesten en Rijversfestival zien Joost Klein-effect: "Ticketverkoop schiet de hoogte in"
De ticketverkoop van de festivals Lokerse Feesten en Rijversfestival neemt de laatste dagen alleen maar toe. Beide organisaties wijzen naar de populariteit van de Nederlandse zanger Joost Klein. Hij staat zowel bij de Lokerse Feesten als bij Rijversfestival op het programma. Op de Lokerse Feesten is de ticketverkoop zelfs verviervoudigd.
Op 11 augustus staat Joost Klein op de Lokerse Feesten. "De ticketverkoop voor die dag is sinds vrijdag verviervoudigd", klinkt het bij organisator Steven Latr.
"We kunnen duidelijk spreken van een Joost Klein-effect. De tickets blijven maar de deur uitgaan. Ik vermoed dat het nog niet voorbij is. De populariteit van Joost is heel merkbaar."
"Heel wat fans hebben natuurlijk het optreden van Joost in de finale van het Songfestival moeten missen. Plotseling zijn mensen genteresseerd in de rapper en dat vertaalt zich nu naar de ticketverkoop."
Rijversfestival
Ook de ticketverkoop van het Rijversfestival in Zomergem gaat hard. "De laatste dagen hebben we al 20 procent meer tickets verkocht voor de slotdag, wanneer Joost Klein optreedt, dan normaal", vertelt organisator Floris Benoit. "Doordat hij almaar vaker in pers verschijnt, lijken meer mensen een ticket voor zijn concerts te willen kopen."
Door een incident mocht de zanger niet meedoen aan de finale van het Eursovisiesongfestival. "We gaan het onderzoek naar de feiten uiteraard mee opvolgen. Maar met de informatie die we vandaag hebben, is Joost zeker welkom op ons festival. Ook de boodschap van zijn nummer past zeker op ons festival."
In West-Vlaanderen zien de organisatoren van een festival in Moen ook de ticketverkoop stijgen.
een Brabantse dame is afgewerkt als haar werk er op zit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:57 schreef Firuze60 het volgende:
een duimpje omhoog is al agressiefquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig jeugd die vindt dat een punt achter een zin in een whatsappbericht als agressief is
Zoveel verschillende culturen tussen volken, landen, generaties.
1 puntje kan nog wel maar 3 puntjes, dan raak ik in paniekquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig jeugd die vindt dat een punt achter een zin in een whatsappbericht als agressief is
Zeker wel, zelfs tussen Belgen en Nederlanders.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
Maar dan zoek je toch naar overeenkomsten en consensus? En ga je juist niet de uitersten opzoeken?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wat een prettige manier van een gesprek voeren zo.
Laat maar weer.
Maatje van me heeft een blok in Zweden gestudeerd, ben hem een poosje gaan opzoeken en zijn veel uitgegaan daar; vond die Zweedse jongeren maar zacht gekookte eitjes.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:50 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
maar op zo'n event heb je daar geen mogelijkheden toe he... daar is alles vluchtig.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dan zoek je toch naar overeenkomsten en consensus? En ga je juist niet de uitersten opzoeken?
Oud collega van mij is ook zo, overal de clown uit hangen, op een leuke manier. Maar voor de buitenstaanders was dat soms raar , beetje intimiderend, hij had ook een soort van Peter Pan syndroomquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:59 schreef Za het volgende:
[..]
Zeker wel, zelfs tussen Belgen en Nederlanders.
Joost heeft de mimiek capaciteiten van een pantomime speler, hij kan (ongemeend) heel boos kijken en gestureren, bij wijze van grap.
Daar komen mensen dan wel alleen naartoe als ze een kaartje hebben. Ik vraag me af hoe een gratis festival dit gaat regelen. Hij staat volgens mij op dit moment niet eens mainstage in Genkquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Vlaanderen, waar hij vrij veel gaat optreden deze zomer, gaat het ook hard inderdaad.
[..]
Bron: VRT
Dat kan al binnen families optreden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:01 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Oud collega van mij is ook zo, overal de clown uit hangen, op een leuke manier. Maar voor de buitenstaanders was dat soms raar , beetje intimiderend, hij had ook een soort van Peter Pan syndroom
Als ik de venues bekijk zijn ze ook wel wat conservatief gekozenquote:
Dat zal wel, sommige mensen zijn gewoon heel excentriek en sommige heel erg terughoudend/stug, dat wil weleens een beetje botsen.quote:
Heeft geen ene reet met cultuurverschil te maken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Dat zal wel, sommige mensen zijn gewoon heel excentriek en sommige heel erg terughoudend/stug, dat wil weleens een beetje botsen.
Nope gewoon met mensen onderling, hoeft niet eens een cultuur dingetje te zijnquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Heeft geen ene reet met cultuurverschil te maken.
Heb wel het idee dat Friezen wat botter zijn dan de rest.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nog meer dan Hollanders?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Friezen wat botter zijn dan de rest.
moet je voorstellen dat iemand op de grens van groningen drenthe en friesland woont.... dat is pas een botte boeren bendequote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja, ik kan me ook wel voorstellen dat ze dat de huidige ontwikkelingen niet helemaal hadden voorzien, en daarmee de populariteit die een Nederlandstalig liedje zou veroorzaken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Als ik de venues bekijk zijn ze ook wel wat conservatief gekozenPast een paar honderd man in.
Voor wie? Voor de tientallen miljoenen mensen die zijn video's bekijken en beluisteren bijvoorbeeld? De enige van wie hij op dat gebied wat concurrentie had was Itali.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:38 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een buitencategorie deelnemer voor wie? En wat voor vergelijkbare speciale behandelingen kreeg Loreen vorig jaar dan?
Ja die kent alleen de botte bijl in de sociale omgang natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat iemand op de grens van groningen drenthe en friesland woont.... dat is pas een botte boeren bende
Kun je nagaan, als niet geboren zijnde (binnen 20 km) blijf je altijd een buitenstaander. Waar dan ook.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je voorstellen dat iemand op de grens van groningen drenthe en friesland woont.... dat is pas een botte boeren bende
ik ben Fries woon vlakbij de Gronings/Drents/Friese grens en heb een vriendin uit Groningenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik. dat zijnd ie friezen daar idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:09 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
ik ben Fries woon vlakbij de Gronings/Drents/Friese grens en heb een vriendin uit Groningen
Ik word wel eens een botte/stugge Fries genoemd ja.
als zijnde ben je sowieso al afquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:09 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, als niet geboren zijnde (binnen 20 km) blijf je altijd een buitenstaander. Waar dan ook.
Dat is punt twee. Jij stelt dat er cultureel niet zulke enorme verschillen kunnen zijn tussen Nederlanders en Zweden, wel tussen Nederlanders en Japanners.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Maar dan zoek je toch naar overeenkomsten en consensus? En ga je juist niet de uitersten opzoeken?
Van orgine ben ik een Waldpyk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik. dat zijnd ie friezen daar idd.
[..]
als zijnde ben je sowieso al af![]()
Waarom zou hij op basis van streams anders dan een andere deelnemer behandeld moeten worden?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:08 schreef HiZ het volgende:
[..]
Voor wie? Voor de tientallen miljoenen mensen die zijn video's bekijken en beluisteren bijvoorbeeld? De enige van wie hij op dat gebied wat concurrentie had was Itali.
Ik ga verder niet 2023 over doen.
das nog ergerquote:
LOL, maar wel een geboren friesin als moeder en mijn kinderen zijn in friesland geboren vanuit een friese vader.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
snap ik. dat zijnd ie friezen daar idd.
[..]
als zijnde ben je sowieso al af![]()
hmm, de Nederlander moet zich altijd aanpassen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
Ja, jongens, cultuurverschillen bestaan, soms leidt dat tot wat strubbelingen, Dutch directness bestaat ook, maar laten we niet doen alsof dat allemaal onoverkomelijk is. Meestal kunnen we binnen (west-)Europa toch best goed overweg. En het is nooit maar aan 1 partij om zich een beetje begripvol op te stellen, natuurlijk.
Ik zou denken, als je nu als medewerker bij zo'n internationaal evenement betrokken bent, ligt bij jou misschien zelfs wel meer verantwoordelijkheid om rekening te houden met enig cultuurverschil dan bij de individuele deelnemers richting jou.
Ik vind Zweden serieus raar volk. Alle immigranten die ik ken die er hebben gewoond waren blij weg te zijn. Het woord racisme heb ik heel vaak gehoord ook in combinatie met Zweden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat is punt twee. Jij stelt dat er cultureel niet zulke enorme verschillen kunnen zijn tussen Nederlanders en Zweden, wel tussen Nederlanders en Japanners.
Dat vermoed ik dus ook, er is enorme druk gelegd op die cameravrouw.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
Ja, jongens, cultuurverschillen bestaan, soms leidt dat tot wat strubbelingen, Dutch directness bestaat ook, maar laten we niet doen alsof dat allemaal onoverkomelijk is. Meestal kunnen we binnen (west-)Europa toch best goed overweg. En het is nooit maar aan 1 partij om zich een beetje begripvol op te stellen, natuurlijk.
Ik zou denken, als je nu als medewerker bij zo'n internationaal evenement betrokken bent, ligt bij jou misschien zelfs wel meer verantwoordelijkheid om rekening te houden met enig cultuurverschil dan bij de individuele deelnemers richting jou.
Sowieso mensen die lomp en bot gaan doen omdat "hihi ik ben nederlands en kan dat niet anders"quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
Moeten en worden zijn verschillende dingen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:11 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarom zou hij op basis van streams anders dan een andere deelnemer behandeld moeten worden?
En als je iets er niet bij wil halen moet je het er niet bij halen.
En het geldt nooit voor alles en iedereen binnen een bepaalde groep.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
Nee die voorbeelden niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:04 schreef Firuze60 het volgende:
Ik geloof zeker dat alles anders ligt. Ben wel benieuwd wat er uiteindelijk uitgesijpeld wordt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En het geldt nooit voor alles en iedereen binnen een bepaalde groep.
Het punt was dat iemand de mogelijkheid van onbegrip door cultuurverschil als basis van het incident aanhaalde en er heel afwerend op werd gereageerd met dat dat wel met Japanners kon maar niet met Zweden. Maar ik geloof dat dat al anders ligt inmiddels.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:19 schreef Za het volgende:
[..]
Nee die voorbeelden niet.
Ik gok ook dat Joost niet hoog staat in de lokale Zweedse hitlijsten.
Haha, niet eens in de Top 3, terwijl hij donderdag de afsluitende act was op een groot festival in Zwedenquote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:14 schreef Jane het volgende:
in het vorige topic staat daar een tweet over idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:27 schreef Za het volgende:
[..]
Heb je een lijstje van alle deelnemende landen en zijn positie daar?
een italiaan en een nederlander tegen over elkaar zetten is gezellig qua gebarenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig had ik van de week met m'n vriend een discussie over gebaren. Hij vindt mijn gebaren dramatisch en agressief. Ik vind mezelf gewoon expressief.
Maar dat doe je toch gewoon ongemerkt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig had ik van de week met m'n vriend een discussie over gebaren. Hij vindt mijn gebaren dramatisch en agressief. Ik vind mezelf gewoon expressief.
Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haha, niet eens in de Top 3, terwijl hij donderdag de afsluitende act was op een groot festival in Zweden
Serieus hebben ze daar een festival alleen maar voor melodinquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.![]()
komen we toch op de speculaties met appelcompotetheorienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
aftenpostenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Nederland deed officile melding van onveilige sfeer tijdens Songfestival https://www.nu.nl/songfes(...)ns-songfestival.html
Nederland heeft dus ook al een officile melding gedaan vrijdag.
Klopt, het hoort gewoon bij me. Op mijn beurt vind ik dat hij te weinig communiceert. Hoe kun je dan weten hoe iemand zich voelt of wat iemand vindt of denkt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch gewoon ongemerkt?
Ik vind het wel fijn wanneer mensen gebaren en gebruik maken van intonatie ipv eentonig en gebaarloos hun verhaal op te dissen.
Goede instelling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet doen tegenover hele emotionele drukke mensen, gaat wel eens mis met italianen.
Hoe harder je tegen mij schreeuwt en gebaart hoe rustiger ik word. Heb dat ook ooit gehad toen ik iemand perongeluk van zijn fiets af duwde hij bleef haken aan mijn jas, heb 3km naast hem gefietst een kant op waar ik niet op moest totdat hij stopte met schreeuwen, en heb toen sorry gezegd
Dat denk ik ook. Al die verhalen die naar buiten komen nu en bevestigd worden door anderen. Ook van die persleden die tijdens sigaretje roken werden opgenomen met telefoon door Isralische delegatie enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat wij de helft nog niet weten wat daar allemaal achter de schermen is gebeurd. Dan bedoel niet eens specifiek Nederland.
Dan hoef je er ook geen fake applaus overheen te gooien. Dan nep je echt de boel. En een boeeeee bij aanvang zou vrij te horen moeten zijn imho.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen dat als de keuze is gemaakt om israel mee te laten doen het wel logisch is dat je in de huiskamer een geluid krijgt te horen van de zang en niet van alleen maar boeeeeeeee
Oh wauw, en het incident was op donderdagavond, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Greys het volgende:
En een dag later gediskwalificeerd. Hier speelde veel meer he.
[ x ]
Hehe ik heb vooral bij mijn vriendin dat ze vaak reageert op mijn toon of mijn houding maar niet persee op wat ik zeg. Terwijl ik dat bedoel en mijn toon en houding niet persee meereken in mijn betogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt, het hoort gewoon bij me. Op mijn beurt vind ik dat hij te weinig communiceert. Hoe kun je dan weten hoe iemand zich voelt of wat iemand vindt of denkt?
Ik vind het zo frappant dat als we het hebben over het respecteren van diversiteit, het om heel specifieke vormen van diversiteit gaat. Andere geaardheid of etniciteit: respecteren. Ander karakter en andere mate van gevoeligheid: veroordelen.
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoef je er ook geen fake applaus overheen te gooien.
neuj daar heb ik thuis geen boodschap aanquote:Dan nep je echt de boel. En een boeeeee bij aanvang zou vrij te horen moeten zijn imho.
Dan heb je ook geen boodschap aan het gejuich, als je zo redeneert moet je geen microfoons in het publiek zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
[..]
neuj daar heb ik thuis geen boodschap aan
dat zeg ik... daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen boodschap aan het gejuich, als je zo redeneert moet je geen microfoons in het publiek zetten.
Er zat een vleugje sarcasme in hquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.![]()
Dit dus. Eurovision 2024: the Toxic Editionquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat wij de helft nog niet weten wat daar allemaal achter de schermen is gebeurd. Dan bedoel niet eens specifiek Nederland.
Ah dat is wel een veel moeilijker filter alleen de geluiden die uit een niet muziek gerelateerd gevoel voortkomen eruit halen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zeg ik... daar ben ik het mee eens.
Kijk als de boe zou gaan om de muziek want vals en blabla... maar ik heb geen behoefte aan politieke boeroepredenen
Een esf zonder gejuich? Of applaus?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zeg ik... daar ben ik het mee eens.
Kijk als de boe zou gaan om de muziek want vals en blabla... maar ik heb geen behoefte aan politieke boeroepredenen
Straks moeten ze ook weer echt gaan zingen, allemaal van die dingen die je niet wiltquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een esf zonder gejuich? Of applaus?
Dan is de hele ziel uit het ESF. Doe de optredens dan maar in een lege zaal.
Ja, dit begint echt Blatter-trekjes te krijgen. Ik denk dat wat Joost heeft gedaan eigenlijk nauwelijks nog relevant is. Hier willen we als Nederland toch niet mee geassocieerd worden, zolang er bij volgende edities niets verandert?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Greys het volgende:
En een dag later gediskwalificeerd. Hier speelde veel meer he.
[ x ]
Ja maar het ligt allemaal niet aan de EBU hequote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat wij de helft nog niet weten wat daar allemaal achter de schermenOp dinsdag 14 mei 2024 16:43 schreef Momo het volgende:
Hoeveel landen hebben nu al een melding gedaan aan de EBU of gaan die doen over de onveilige sfeer? Stuk of 10 nu ondertussen toch?
net als vroegahquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Een esf zonder gejuich? Of applaus?
Dan is de hele ziel uit het ESF. Doe de optredens dan maar in een lege zaal.
AvroTros heeft zwart op wit verklaard dat er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Of die op papier staan of niet maakt niks uit, ook mondelinge afspraken zijn afspraken waar men zich aan te houden heeft. Waarom in godsnaam blijf jij volhouden dat zoiets niet kan, omdat het 'tegen de afspraken in is van wat in het contract staat'? Dat is gewoon nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT. Wat ik gelezen heb is dat Joost daar bezwaar maakte, nergens dat dit zwartopwit staat.
Meer SHO/ESF dan dit kan niet idd.quote:
Vroeger werd er ook gewoon geklapt en geluid uit publiek toch.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
net als vroegah
microfoon en orkest en lange jurk
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dit begint echt Blatter-trekjes te krijgen. Ik denk dat wat Joost heeft gedaan eigenlijk nauwelijks nog relevant is. Hier willen we als Nederland toch niet mee geassocieerd worden, zolang er bij volgende edities niets verandert?
(Gedeeltelijk antwoord)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:56 schreef Em31 het volgende:
Waren er van die andere landen ook berichten dat er een officile klacht in was gediend? Alleen Ierland op zaterdag dacht ik?
7 > mag ik mijn ZuidAfrikaanse WKtoeter nog wel gebruiken?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe regels ESF
1. niet juichen of boen
2. Gehele lichaam bedekken, alleen vleeskleur in het gezicht mag zichtbaar zijn
3. Liedjes mogen geen boodschap bevatten
4. Liedjes moeten gespeelt worden door het EBU orkest
5. Volksaard mag niet zichtbaar getoont worden dmv vlaggen, gedrag, en andere cultuurspecifieke uitingen
6. Gitaren dienen zonder distortion of andere effectpedalen bespeelt worden.
7. Neusfluiten, mandolines, kazoo's en contrabassen zijn verboden
8. Deelnemers dienen zicht te onthouden van meningen
9. De EBU heeft altijd gelijk
10. Stemmen worden voor uitbrengen getoetst op politieke lading en politieke stemmen tellen niet mee.
11. Elk liedje moet minimaal n couplet hebben ter meerdere glorie van de EBU, en goedgekeurd worden door een EBU-commissie zonder mogelijkheid tot beroep.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe regels ESF
1. niet juichen of boen
5. Volksaard mag niet zichtbaar getoont worden dmv vlaggen, gedrag, en andere cultuurspecifieke uitingen
10. Stemmen worden voor uitbrengen getoetst op politieke lading en politieke stemmen tellen niet mee.
Vroeger stonden er toch snipers in de zaal omdat mensen niet mochten gaan staan. Voeg dat dan meteen ook maar weer toe!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe regels ESF
1. niet juichen of boen
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuwe regels ESF
1. niet juichen of boen
geen gitaren. er is een orkestquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:58 schreef Bosbeetle het volgende:
alleen de vuvuzela magquote:7. Neusfluiten, mandolines, kazoo's en contrabassen zijn verboden
Mijn vriend is ook zo. Ergens vind ik die rust heel aantrekkelijk, maar tegelijkertijd moet je zo vaak inschatten wat de ander voelt of denkt idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
Klopt, het hoort gewoon bij me. Op mijn beurt vind ik dat hij te weinig communiceert. Hoe kun je dan weten hoe iemand zich voelt of wat iemand vindt of denkt?
Het is bizar eigenlijk, alhoewel zich tussen die verschillende etniciteiten en geaardheden ook verschillende karakters en mate van gevoeligheid bevinden.quote:Ik vind het zo frappant dat als we het hebben over het respecteren van diversiteit, het om heel specifieke vormen van diversiteit gaat. Andere geaardheid of etniciteit: respecteren. Ander karakter en andere mate van gevoeligheid: veroordelen.
36 liedjes in het Oekraensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.
Dat je alleen het lied hoort, en ook niet weet wie het zingt en voor welk land.
Mijn vriend zegt dat ook altijd en ik hoor dat ook altijd van mijn Belgische collega’s, terwijl ik mezelf dan enorm kalm vind en gewoon duidelijk wil zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Dat is eigenlijk het concept van The Voice. Maar in The Voice zelf is het heel slecht uitgewerktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
maar als er toch een gordijn is, dan mogen ze ook wel naakt. Toch niemand die het zietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Begeleid door vuvuzela's.quote:
Niks zwartopwit, alleen mondeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:55 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
AvroTros heeft zwart op wit verklaard dat er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Of die op papier staan of niet maakt niks uit, ook mondelinge afspraken zijn afspraken waar men zich aan te houden heeft. Waarom in godsnaam blijf jij volhouden dat zoiets niet kan, omdat het 'tegen de afspraken in is van wat in het contract staat'? Dat is gewoon nergens op gebaseerd.
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.quote:
Ik heb het over de verklaring van AvroTros die zwart op wit staat.quote:
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.
je kan je niet voorstellen dat EBU iets doet maar wel dat AT iets doet. dus doe je het op deze manier alsof het ECHT NIET OP PAPIER STAAT!!!!!! met veel uitroeptekens. Terwijl het dus geen feit is maar jouw beleving.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Mooi dat ze zich daarover uitspreekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Ook grenzen S10 niet gerespecteerd tijdens songfestival
Wauw, nou de beerput gaat open.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.
Prima, maar doe dan niet steeds alsof het een vaststaand feit is.
Schandalig hoe daar met de artiesten wordt omgegaan.quote:
Het kan ook niet anders dat vele deeknemers zich al jaren ergeren aan dat gemoet met die social media dingen van Eurovision. Echt hoor, nog even en je bent verplicht je te laten filmen als je 's nachts nog even gaat piesen.quote:
een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
Ja na een tijdje hebben dat soort organisatie de neiging te ontsporen, al dat rondklotsende geld trekt nare lui aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:12 schreef Ericr het volgende:
EBU begrijpt geloof ik niet hun bestaansrecht. Ze bestaan bij de gratie van de aangesloten omroeporganisaties, niet andersom. Maar dat is vaker de makke van dit soort organisaties. Zie IOC, FIFA of welke koepelorganisatie ook. Veel te machtig terwijl ze bestaan ter promotie en organisatie van de activiteiten van de onderliggende organisaties.
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
En daar gaat het nu helemaal om!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...
en of dat op papier staat of niet maakt niet eens uit. zelfs als er een mondelinge overeenkomst is is dat een geldige overeenkomst.
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, h.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
oke. is goedquote:
Ja, dat doet iedereen, hehequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, h.
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat natuurlijk ook heel vreemd blijft is dat Joost wel de vlaggenparade deed en toen vervolgens ineens weg was bij die eerste doorloop van de finale. Die timing is gewoon vrij apart. Alsof die "klacht" toen ineens werd ontdekt.
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ja zelfs zo veel dat ik even lekker twee afleveringen grey's en station 19 ga kijken of even wat anders om me heen te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Document1 het volgende:
Het is wel een beetje the gift that keeps on giving he.
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieuxquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Vuvuzelas worden toegejuichtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
7 > mag ik mijn ZuidAfrikaanse WKtoeter nog wel gebruiken?
WEL gefilmd mocht worden met contract.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.
Zou wat raar zijn dat als er een contract is dat je niet gefilmd mag worden dat je dan gewoon iemand het ziekenhuis in zou mogen slaan want ze filmde terwijl dat niet mocht.
In de tussentijd kwam natuurlijk de klacht van de AvroTros binnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaad
Wanneer komt Yvonne C. met de thee en juice.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Spumonisal het volgende:
Wanneer komt de docu over dit festival op Netflix? 🍿
Ik vind het z goed dat de aandacht nu hiernaar verschuift! En ik hoop dat Aran zich rot schaamt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
ongeacht. ZELFS ALS ER NIET GEFILMD MOCHT WORDEN mocht Joost niet iemand het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
WEL gefilmd mocht worden met contract.
Rico Verhoeven op zangles sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieux
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Niet eens echt nodig, aangezien zang tegenwoordig ook al van band mag komen.quote:
Ja, en Hoiquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Waarom lopen die dagjesmensen hier zo te stoken dan? Leven die voor ophef of zo?
Nog vr het incident dus. Ja, hier gaat Martin niet meer uitkomen, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:30 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~ab674fce/
Blijkbaar dus een dubbele melding, ook al voor donderdagavond
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.quote:
Wow.quote:
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:33 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?
Wat schiet EBU ermee op om dit gedeelte van het persbericht niet te ontkrachten als dat heel makkelijk zou kunnen? Alles, want het houdt in stand dat mensen blijven speculeren, precies wat jij doet.
Dus.... hou er over op. Of geef duidelijk aan dat het jouw mening, veronderstelling, of zienswijze is. Maar presenteer het niet als vaststaand feit. Dat begint behoorlijk irritant te worden. Vinden meer mensen hier.
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
het lijkt wel zoquote:
Kun je ook gewoon joost uit filteren en alleen (niet gediskwalificeerde) deelnemers noemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.
Ze slaan dit jaar vast ook het artikel over hitlijsten en meeste streams enzo over.
Ze graven zich zo diep in, maar het mooiste is dat het uiteindelijk alleen maar tegen ze werkt in de publieke opinie.quote:
Nou, ik heb er geen enkele sympathie voor als die cameravrouw als excuus opvoert dat ze louter een bevel opvolgde. (Ik zeg 'als', want dat weten we niet, jij ook niet.)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
En wacht even, mijn persoonlijke mening doet er niks aan toe, maar ga ik wel ventileren. Joost is door de EBU genaaid en niet door de brave cameravrouw die gewoon deed wat haar opdracht was, artiesten filmen.
Ik vind het ook. Zo, nu zijn het wel “meer mensen”.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?
Dit is vrij consistent van ze.
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt wel steeds meer naar dat de Nederlandse delegatie recalcitrant niet mee wilde in de gestelde normen.
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.
Inderdaad. Zelfs de UK, begreep ik dat nou goed? Een Big 5 land?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?
Ja. Tis wel jammer dat de eerste melding van vr het incident mondeling was en daarna dus nog een keer schriftelijk. Maar mondeling melden zou ook al iets moeten doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
Wel handig die meldingen, als het eventueel tot een rechtszaak komt.
Diskwalificeren is al een enorme straf, volledig wissen alsof hij nooit meedeed vind ik eerlijk gezegd echt onmenselijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?
Ik vind deze reactie ook nogal stinken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt wel steeds meer naar dat de Nederlandse delegatie recalcitrant niet mee wilde in de gestelde normen.
Ja kennelijk waren ze de eersten die melding maakten inderdaad. Het krijgt echt een steeds viezere geur dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.
Of beide zaken staan compleet los van elkaar, dat lijkt me op dit moment plausibeler dan alle complottheorietjes die hier bedacht worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.
Hehehe, tien pagina's terug dat al als feit gemeld en daarna afgedaan als gezeik. Enfin, het is allemaal tien keer kut en heeft een hele hoop mensen behoorlijk wat plezier ontnomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Za het volgende:
Ik hoor nu wederom dat het incident vlak na het optreden van Joost op donderdag vlak naast het podium heeft plaatsgevonden.
Ook Cornald Maas zegt dit, en ene bron AT.
Is dit de officile lezing?
Enschuldigungquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie ook nogal stinken.
Ja als de Nederlandse klacht net na het incident is is het gewoon weer een welles nietus verhaal idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of beide zaken staan compleet los van elkaar, dat lijkt me op dit moment plausibeler dan alle complottheorietjes die hier bedacht worden.
Het is toch sowieso al vanaf het begin de lezing?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hehehe, tien pagina's terug dat al als feit gemeld en daarna afgedaan als gezeik. Enfin, het is allemaal tien keer kut en heeft een hele hoop mensen behoorlijk wat plezier ontnomen.
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Za het volgende:
Ik hoor nu wederom dat het incident vlak na het optreden van Joost op donderdag vlak naast het podium heeft plaatsgevonden.
Ook Cornald Maas zegt dit, en ene bron AT.
Is dit de officile lezing?
1 keer per topic maakt zeker 102 keer!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.
Jemig ok, ik probeerde de achtergrond te ontrafelen, contracten met artiesten, wanneer op welk moment voor de camera voor SM. Kennelijk was Joost de enige (snap dat dan ook weer niet) die weigerde zich te laten zien. Dat werd niet begrepen door de cameravrouw (opdracht, film elke artiest, of ze willen of niet) en pas na vier keer filmen kreeg ze een verbale en figurale bedreiging.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch sowieso al vanaf het begin de lezing?
Ik heb geen 30 threads hierover gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:49 schreef Em31 het volgende:
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Diskwalificeren is al een enorme straf, volledig wissen alsof hij nooit meedeed vind ik eerlijk gezegd echt onmenselijk.
Je hebt hier al meerdere keren antwoord op gehad. De vraag nog 10 keer stellen verandert het antwoord niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:53 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen 30 threads hierover gelezen.
Wel sommige, maar ook die niet in z'n geheel, dat kun je van niemand verwachten of naar verwijzen.
Ik heb geen antwoord of filmpjes gezien, maar goed.
Het is toch een kleine moeite antwoord te geven.
Ik zei alleen dat dit vanaf het begin de lezing al was. Misschien je medicatie wat eerder innemen vandaag.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig ok, ik probeerde de achtergrond te ontrafelen, contracten met artiesten, wanneer op welk moment voor de camera voor SM. Kennelijk was Joost de enige (snap dat dan ook weer niet) die weigerde zich te laten zien. Dat werd niet begrepen door de cameravrouw (opdracht, film elke artiest, of ze willen of niet) en pas na vier keer filmen kreeg ze een verbale en figurale bedreiging.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost Klein, welke Joost Klein?
Doe het zelf!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat dit vanaf het begin de lezing al was. Misschien je medicatie wat eerder innemen vandaag.
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:55 schreef Em31 het volgende:
Je hebt hier al meerdere keren antwoord op gehad. De vraag nog 10 keer stellen verandert het antwoord niet.
Kun jij de beelden dan nog posten die je had en aan niemand wilde laten zien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?
Indien je het antwoord hebt kun je dat toch gewoon posten.
Scroll lekker terug, het was vandaag ergens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?
Indien je het antwoord hebt kun je dat toch gewoon posten. Ipv 3x schrijven dat het antwoord gegeven is. Lijkt me minder moeite ook.
Nee ik blijf het vragen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Scroll lekker terug, het was vandaag ergens.
Ik vermoed dat dit uit juridisch oogpunt is gedaan. Zou als schuldbekentenis kunnen worden gezien dat de diskwalificatie onterecht was als ze zijn foto nu nog gebruiken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |