Rico Verhoeven op zangles sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieux
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Niet eens echt nodig, aangezien zang tegenwoordig ook al van band mag komen.quote:
Ja, en Hoiquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Waarom lopen die dagjesmensen hier zo te stoken dan? Leven die voor ophef of zo?
Nog vóór het incident dus. Ja, hier gaat Martin niet meer uitkomen, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:30 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~ab674fce/
Blijkbaar dus een dubbele melding, ook al voor donderdagavond
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.quote:
Wow.quote:
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:33 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?
Wat schiet EBU ermee op om dit gedeelte van het persbericht niet te ontkrachten als dat heel makkelijk zou kunnen? Alles, want het houdt in stand dat mensen blijven speculeren, precies wat jij doet.
Dus.... hou er over op. Of geef duidelijk aan dat het jouw mening, veronderstelling, of zienswijze is. Maar presenteer het niet als vaststaand feit. Dat begint behoorlijk irritant te worden. Vinden meer mensen hier.
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
het lijkt wel zoquote:
Kun je ook gewoon joost uit filteren en alleen (niet gediskwalificeerde) deelnemers noemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.
Ze slaan dit jaar vast ook het artikel over hitlijsten en meeste streams enzo over.
Ze graven zich zo diep in, maar het mooiste is dat het uiteindelijk alleen maar tegen ze werkt in de publieke opinie.quote:
Nou, ik heb er geen enkele sympathie voor als die cameravrouw als excuus opvoert dat ze louter een bevel opvolgde. (Ik zeg 'als', want dat weten we niet, jij ook niet.)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
En wacht even, mijn persoonlijke mening doet er niks aan toe, maar ga ik wel ventileren. Joost is door de EBU genaaid en niet door de brave cameravrouw die gewoon deed wat haar opdracht was, artiesten filmen.
Ik vind het ook. Zo, nu zijn het wel “meer mensen”.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?
Dit is vrij consistent van ze.
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt wel steeds meer naar dat de Nederlandse delegatie recalcitrant niet mee wilde in de gestelde normen.
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |