een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
Ja na een tijdje hebben dat soort organisatie de neiging te ontsporen, al dat rondklotsende geld trekt nare lui aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:12 schreef Ericr het volgende:
EBU begrijpt geloof ik niet hun bestaansrecht. Ze bestaan bij de gratie van de aangesloten omroeporganisaties, niet andersom. Maar dat is vaker de makke van dit soort organisaties. Zie IOC, FIFA of welke koepelorganisatie ook. Veel te machtig terwijl ze bestaan ter promotie en organisatie van de activiteiten van de onderliggende organisaties.
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Friezen wat botter zijn dan de rest.
En daar gaat het nu helemaal om!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...
en of dat op papier staat of niet maakt niet eens uit. zelfs als er een mondelinge overeenkomst is is dat een geldige overeenkomst.
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
oke. is goedquote:
Ja, dat doet iedereen, hehequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, hè.
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat natuurlijk ook heel vreemd blijft is dat Joost wel de vlaggenparade deed en toen vervolgens ineens weg was bij die eerste doorloop van de finale. Die timing is gewoon vrij apart. Alsof die "klacht" toen ineens werd ontdekt.
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ja zelfs zo veel dat ik even lekker twee afleveringen grey's en station 19 ga kijken of even wat anders om me heen te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Document1 het volgende:
Het is wel een beetje the gift that keeps on giving he.
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieuxquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Vuvuzelas worden toegejuichtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
7 > mag ik mijn ZuidAfrikaanse WKtoeter nog wel gebruiken?
WEL gefilmd mocht worden met contract.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.
Zou wat raar zijn dat als er een contract is dat je niet gefilmd mag worden dat je dan gewoon iemand het ziekenhuis in zou mogen slaan want ze filmde terwijl dat niet mocht.
In de tussentijd kwam natuurlijk de klacht van de AvroTros binnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaad
Wanneer komt Yvonne C. met de thee en juice.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Spumonisal het volgende:
Wanneer komt de docu over dit festival op Netflix? 🍿
Ik vind het zó goed dat de aandacht nu hiernaar verschuift! En ik hoop dat Aran zich rot schaamt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Ook grenzen S10 niet gerespecteerd tijdens songfestival
ongeacht. ZELFS ALS ER NIET GEFILMD MOCHT WORDEN mocht Joost niet iemand het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
WEL gefilmd mocht worden met contract.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |