Mijn vriend zegt dat ook altijd en ik hoor dat ook altijd van mijn Belgische collega’s, terwijl ik mezelf dan enorm kalm vind en gewoon duidelijk wil zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig had ik van de week met m'n vriend een discussie over gebaren. Hij vindt mijn gebaren dramatisch en agressief. Ik vind mezelf gewoon expressief.
Dat is eigenlijk het concept van The Voice. Maar in The Voice zelf is het heel slecht uitgewerktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.
Dat je alleen het lied hoort, en ook niet weet wie het zingt en voor welk land.
maar als er toch een gordijn is, dan mogen ze ook wel naakt. Toch niemand die het zietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.
Dat je alleen het lied hoort, en ook niet weet wie het zingt en voor welk land.
Begeleid door vuvuzela's.quote:
Niks zwartopwit, alleen mondeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:55 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
AvroTros heeft zwart op wit verklaard dat er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Of die op papier staan of niet maakt niks uit, ook mondelinge afspraken zijn afspraken waar men zich aan te houden heeft. Waarom in godsnaam blijf jij volhouden dat zoiets niet kan, omdat het 'tegen de afspraken in is van wat in het contract staat'? Dat is gewoon nergens op gebaseerd.
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.quote:
Ik heb het over de verklaring van AvroTros die zwart op wit staat.quote:
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.
je kan je niet voorstellen dat EBU iets doet maar wel dat AT iets doet. dus doe je het op deze manier alsof het ECHT NIET OP PAPIER STAAT!!!!!! met veel uitroeptekens. Terwijl het dus geen feit is maar jouw beleving.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Mooi dat ze zich daarover uitspreekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Ook grenzen S10 niet gerespecteerd tijdens songfestival
Wauw, nou de beerput gaat open.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.
Prima, maar doe dan niet steeds alsof het een vaststaand feit is.
Schandalig hoe daar met de artiesten wordt omgegaan.quote:
Het kan ook niet anders dat vele deeknemers zich al jaren ergeren aan dat gemoet met die social media dingen van Eurovision. Echt hoor, nog even en je bent verplicht je te laten filmen als je 's nachts nog even gaat piesen.quote:
een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
Ja na een tijdje hebben dat soort organisatie de neiging te ontsporen, al dat rondklotsende geld trekt nare lui aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:12 schreef Ericr het volgende:
EBU begrijpt geloof ik niet hun bestaansrecht. Ze bestaan bij de gratie van de aangesloten omroeporganisaties, niet andersom. Maar dat is vaker de makke van dit soort organisaties. Zie IOC, FIFA of welke koepelorganisatie ook. Veel te machtig terwijl ze bestaan ter promotie en organisatie van de activiteiten van de onderliggende organisaties.
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb wel het idee dat Friezen wat botter zijn dan de rest.
En daar gaat het nu helemaal om!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
een contract valt prima aanpassing op te doen dat een deelnemer zegt... joh als ik sta te janken omdat het masket van de zaal af gaat nadat ik mijn vader heb toegesproken wil ik niet gefilmd worden achter die deur waar k me veilig behoor te voelen...
en of dat op papier staat of niet maakt niet eens uit. zelfs als er een mondelinge overeenkomst is is dat een geldige overeenkomst.
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, hè.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.
oke. is goedquote:
Ja, dat doet iedereen, hehequote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:21 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Soms kun je ervoor kiezen om niks te zeggen, hè.
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaadquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:17 schreef TheVulture het volgende:
Wat natuurlijk ook heel vreemd blijft is dat Joost wel de vlaggenparade deed en toen vervolgens ineens weg was bij die eerste doorloop van de finale. Die timing is gewoon vrij apart. Alsof die "klacht" toen ineens werd ontdekt.
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:16 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
ja zelfs zo veel dat ik even lekker twee afleveringen grey's en station 19 ga kijken of even wat anders om me heen te hebbenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Document1 het volgende:
Het is wel een beetje the gift that keeps on giving he.
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieuxquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:20 schreef Andromache het volgende:
[..]
Friezen zijn wat simpeler in redeneren en niet zo van het moeilijk doen. Hagenezen vind ik vooral een stuk agressiever in hun communicatie.
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:23 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat er geen aanvullende afspraken gemaakt kunnen worden. Het een sluit het andere niet uit. Jij stelt wel steeds dat zo is, maar AvroTros heeft het over duidelijke afspraken die gemaakt zijn en niet zijn nageleefd. Waarom blijf je ontkennen dat het zo is?
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Vuvuzelas worden toegejuichtquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:00 schreef Troel het volgende:
[..]
7 > mag ik mijn ZuidAfrikaanse WKtoeter nog wel gebruiken?
WEL gefilmd mocht worden met contract.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
de aanklacht is een beweging. ongeacht of er een contract is getekend waar in staat dat joost niet gefilmd mag worden kan nog steeds een aanklacht worden gedaan.
Zou wat raar zijn dat als er een contract is dat je niet gefilmd mag worden dat je dan gewoon iemand het ziekenhuis in zou mogen slaan want ze filmde terwijl dat niet mocht.
In de tussentijd kwam natuurlijk de klacht van de AvroTros binnenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit raadsel is nog niet opgelost inderdaad
Wanneer komt Yvonne C. met de thee en juice.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Spumonisal het volgende:
Wanneer komt de docu over dit festival op Netflix? 🍿
Ik vind het zó goed dat de aandacht nu hiernaar verschuift! En ik hoop dat Aran zich rot schaamt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
ongeacht. ZELFS ALS ER NIET GEFILMD MOCHT WORDEN mocht Joost niet iemand het ziekenhuis in slaan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
WEL gefilmd mocht worden met contract.
Rico Verhoeven op zangles sturenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgend jaar maar Di-Rect sturen of Son Mieux
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:24 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Omdat ik vermoed dat dat de enige grond voor de aanklacht is. Al dan niet terecht.
Niet eens echt nodig, aangezien zang tegenwoordig ook al van band mag komen.quote:
Ja, en Hoiquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Mandy040986 het volgende:
Waarom lopen die dagjesmensen hier zo te stoken dan? Leven die voor ophef of zo?
Nog vóór het incident dus. Ja, hier gaat Martin niet meer uitkomen, denk ik zoquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:30 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ad.nl/songfes(...)ngfestival~ab674fce/
Blijkbaar dus een dubbele melding, ook al voor donderdagavond
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.quote:
Wow.quote:
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:33 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Wat schiet AvroTros ermee op door een pertinente leugen zwart op wit te zetten in een officieel persbericht? Niets toch?
Wat schiet EBU ermee op om dit gedeelte van het persbericht niet te ontkrachten als dat heel makkelijk zou kunnen? Alles, want het houdt in stand dat mensen blijven speculeren, precies wat jij doet.
Dus.... hou er over op. Of geef duidelijk aan dat het jouw mening, veronderstelling, of zienswijze is. Maar presenteer het niet als vaststaand feit. Dat begint behoorlijk irritant te worden. Vinden meer mensen hier.
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?quote:
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
het lijkt wel zoquote:
Kun je ook gewoon joost uit filteren en alleen (niet gediskwalificeerde) deelnemers noemenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik zag het ook, dacht al dat dat zou gebeuren.
Ze slaan dit jaar vast ook het artikel over hitlijsten en meeste streams enzo over.
Ze graven zich zo diep in, maar het mooiste is dat het uiteindelijk alleen maar tegen ze werkt in de publieke opinie.quote:
Nou, ik heb er geen enkele sympathie voor als die cameravrouw als excuus opvoert dat ze louter een bevel opvolgde. (Ik zeg 'als', want dat weten we niet, jij ook niet.)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:32 schreef Firuze60 het volgende:
En wacht even, mijn persoonlijke mening doet er niks aan toe, maar ga ik wel ventileren. Joost is door de EBU genaaid en niet door de brave cameravrouw die gewoon deed wat haar opdracht was, artiesten filmen.
Ik vind het ook. Zo, nu zijn het wel “meer mensen”.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ok joh, ik presenteer niets als een vaststaand feit, en dat gelul van jou "vinden meer mensen hier" heb ik al helemaal geen boodschap aan.
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vrij logisch toch waarom zou je iemand die je diskwalificeert daarna nog in het zonnetje zetten?
Dit is vrij consistent van ze.
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt wel steeds meer naar dat de Nederlandse delegatie recalcitrant niet mee wilde in de gestelde normen.
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Tis niet dat hij nooit op die loper stond.
Inderdaad. Zelfs de UK, begreep ik dat nou goed? Een Big 5 land?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?
Ja. Tis wel jammer dat de eerste melding van vóór het incident mondeling was en daarna dus nog een keer schriftelijk. Maar mondeling melden zou ook al iets moeten doen natuurlijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:35 schreef Em31 het volgende:
Wel handig die meldingen, als het eventueel tot een rechtszaak komt.
Diskwalificeren is al een enorme straf, volledig wissen alsof hij nooit meedeed vind ik eerlijk gezegd echt onmenselijk.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Klopt maar het zou nogal hypocriet zijn om hem wel te diskwalificeren maar dan wel goede sier te maken met zijn afbeelding.
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Huh. En dat vele andere landen ook klachten hebben ingediend telt niet?
Ik vind deze reactie ook nogal stinken.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Ruikt wel steeds meer naar dat de Nederlandse delegatie recalcitrant niet mee wilde in de gestelde normen.
Ja kennelijk waren ze de eersten die melding maakten inderdaad. Het krijgt echt een steeds viezere geur dit.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.
Of beide zaken staan compleet los van elkaar, dat lijkt me op dit moment plausibeler dan alle complottheorietjes die hier bedacht worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar die zijn niet gestraft, dat ruikt naar dat de ebu Nederland de schuldige vind in het aan het licht brengen van het gezeik dat ze proberen te verbergen.
Hehehe, tien pagina's terug dat al als feit gemeld en daarna afgedaan als gezeik. Enfin, het is allemaal tien keer kut en heeft een hele hoop mensen behoorlijk wat plezier ontnomen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Za het volgende:
Ik hoor nu wederom dat het incident vlak na het optreden van Joost op donderdag vlak naast het podium heeft plaatsgevonden.
Ook Cornald Maas zegt dit, en ene bron AT.
Is dit de officiële lezing?
Enschuldigungquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:44 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Ik vind deze reactie ook nogal stinken.
Ja als de Nederlandse klacht net na het incident is is het gewoon weer een welles nietus verhaal idd.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Of beide zaken staan compleet los van elkaar, dat lijkt me op dit moment plausibeler dan alle complottheorietjes die hier bedacht worden.
Het is toch sowieso al vanaf het begin de lezing?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:46 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Hehehe, tien pagina's terug dat al als feit gemeld en daarna afgedaan als gezeik. Enfin, het is allemaal tien keer kut en heeft een hele hoop mensen behoorlijk wat plezier ontnomen.
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:42 schreef Za het volgende:
Ik hoor nu wederom dat het incident vlak na het optreden van Joost op donderdag vlak naast het podium heeft plaatsgevonden.
Ook Cornald Maas zegt dit, en ene bron AT.
Is dit de officiële lezing?
1 keer per topic maakt zeker 102 keer!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.
Jemig ok, ik probeerde de achtergrond te ontrafelen, contracten met artiesten, wanneer op welk moment voor de camera voor SM. Kennelijk was Joost de enige (snap dat dan ook weer niet) die weigerde zich te laten zien. Dat werd niet begrepen door de cameravrouw (opdracht, film elke artiest, of ze willen of niet) en pas na vier keer filmen kreeg ze een verbale en figurale bedreiging.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:48 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het is toch sowieso al vanaf het begin de lezing?
Ik heb geen 30 threads hierover gelezen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:49 schreef Em31 het volgende:
Er is hier al 100 keer gedeeld waar het was en vandaag kwamen er zelfs filmpjes langs van die gang met de andere kandidaten. Je hebt hier ondertussen echt al 100 keer antwoord op gehad.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Diskwalificeren is al een enorme straf, volledig wissen alsof hij nooit meedeed vind ik eerlijk gezegd echt onmenselijk.
Je hebt hier al meerdere keren antwoord op gehad. De vraag nog 10 keer stellen verandert het antwoord niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:53 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb geen 30 threads hierover gelezen.
Wel sommige, maar ook die niet in z'n geheel, dat kun je van niemand verwachten of naar verwijzen.
Ik heb geen antwoord of filmpjes gezien, maar goed.
Het is toch een kleine moeite antwoord te geven.
Ik zei alleen dat dit vanaf het begin de lezing al was. Misschien je medicatie wat eerder innemen vandaag.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Jemig ok, ik probeerde de achtergrond te ontrafelen, contracten met artiesten, wanneer op welk moment voor de camera voor SM. Kennelijk was Joost de enige (snap dat dan ook weer niet) die weigerde zich te laten zien. Dat werd niet begrepen door de cameravrouw (opdracht, film elke artiest, of ze willen of niet) en pas na vier keer filmen kreeg ze een verbale en figurale bedreiging.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joost Klein, welke Joost Klein?
Doe het zelf!quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zei alleen dat dit vanaf het begin de lezing al was. Misschien je medicatie wat eerder innemen vandaag.
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:55 schreef Em31 het volgende:
Je hebt hier al meerdere keren antwoord op gehad. De vraag nog 10 keer stellen verandert het antwoord niet.
Kun jij de beelden dan nog posten die je had en aan niemand wilde laten zien?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?
Indien je het antwoord hebt kun je dat toch gewoon posten.
Scroll lekker terug, het was vandaag ergens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:57 schreef Za het volgende:
[..]
Waar staat dat antwoord? En uit welke bron afkomstig? Heb je een link?
Indien je het antwoord hebt kun je dat toch gewoon posten. Ipv 3x schrijven dat het antwoord gegeven is. Lijkt me minder moeite ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |