Mijn vriend zegt dat ook altijd en ik hoor dat ook altijd van mijn Belgische collega’s, terwijl ik mezelf dan enorm kalm vind en gewoon duidelijk wil zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:31 schreef Claudia_x het volgende:
Toevallig had ik van de week met m'n vriend een discussie over gebaren. Hij vindt mijn gebaren dramatisch en agressief. Ik vind mezelf gewoon expressief.
Dat is eigenlijk het concept van The Voice. Maar in The Voice zelf is het heel slecht uitgewerktquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.
Dat je alleen het lied hoort, en ook niet weet wie het zingt en voor welk land.
maar als er toch een gordijn is, dan mogen ze ook wel naakt. Toch niemand die het zietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:02 schreef maily het volgende:
[..]
Ik zou denken ook optreden achter een gordijn.
Dat je alleen het lied hoort, en ook niet weet wie het zingt en voor welk land.
Begeleid door vuvuzela's.quote:
Niks zwartopwit, alleen mondeling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:55 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
AvroTros heeft zwart op wit verklaard dat er duidelijke afspraken gemaakt zijn. Of die op papier staan of niet maakt niks uit, ook mondelinge afspraken zijn afspraken waar men zich aan te houden heeft. Waarom in godsnaam blijf jij volhouden dat zoiets niet kan, omdat het 'tegen de afspraken in is van wat in het contract staat'? Dat is gewoon nergens op gebaseerd.
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.quote:
Ik heb het over de verklaring van AvroTros die zwart op wit staat.quote:
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
je bent zo stellig dat het minder prettig wordt nu.
je kan je niet voorstellen dat EBU iets doet maar wel dat AT iets doet. dus doe je het op deze manier alsof het ECHT NIET OP PAPIER STAAT!!!!!! met veel uitroeptekens. Terwijl het dus geen feit is maar jouw beleving.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:10 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ja sorry, kan mij anders niets voorstellen waarom de EBU zo'n harde stelling zet en hun medewerker verdedigd, het is niet om Joost af te vallen, maar juridisch gezien.
Mooi dat ze zich daarover uitspreekt.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Ook grenzen S10 niet gerespecteerd tijdens songfestival
Wauw, nou de beerput gaat open.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:08 schreef Momo het volgende:
Ook grenzen S10 niet gerespecteerd tijdens songfestival
Mag ik wat zeggen? Het is echt als een vaststaand feit ooit gepost, artiesten hoorden zich aan hun contract te houden van het ESF, het contract was schriftelijk bekend aan hun organisators.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 17:11 schreef Aadrianus het volgende:
[..]
Okay, dus het is een veronderstelling van jou.
Prima, maar doe dan niet steeds alsof het een vaststaand feit is.
Schandalig hoe daar met de artiesten wordt omgegaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |