Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Haha, niet eens in de Top 3, terwijl hij donderdag de afsluitende act was op een groot festival in Zweden
Serieus hebben ze daar een festival alleen maar voor melodiënquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.![]()
komen we toch op de speculaties met appelcompotetheorieënquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
aftenpostenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:40 schreef TheVulture het volgende:
Nederland deed officiële melding van onveilige sfeer tijdens Songfestival https://www.nu.nl/songfes(...)ns-songfestival.html
Nederland heeft dus ook al een officiële melding gedaan vrijdag.
Klopt, het hoort gewoon bij me. Op mijn beurt vind ik dat hij te weinig communiceert. Hoe kun je dan weten hoe iemand zich voelt of wat iemand vindt of denkt?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:36 schreef Za het volgende:
[..]
Maar dat doe je toch gewoon ongemerkt?
Ik vind het wel fijn wanneer mensen gebaren en gebruik maken van intonatie ipv eentonig en gebaarloos hun verhaal op te dissen.
Goede instelling.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik weet nooit wat ik moet doen tegenover hele emotionele drukke mensen, gaat wel eens mis met italianen.
Hoe harder je tegen mij schreeuwt en gebaart hoe rustiger ik word. Heb dat ook ooit gehad toen ik iemand perongeluk van zijn fiets af duwde hij bleef haken aan mijn jas, heb 3km naast hem gefietst een kant op waar ik niet op moest totdat hij stopte met schreeuwen, en heb toen sorry gezegd
Dat denk ik ook. Al die verhalen die naar buiten komen nu en bevestigd worden door anderen. Ook van die persleden die tijdens sigaretje roken werden opgenomen met telefoon door Israëlische delegatie enzo.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Momo het volgende:
Ik denk dat wij de helft nog niet weten wat daar allemaal achter de schermen is gebeurd. Dan bedoel niet eens specifiek Nederland.
Dan hoef je er ook geen fake applaus overheen te gooien. Dan nep je echt de boel. En een boeeeee bij aanvang zou vrij te horen moeten zijn imho.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
moet wel zeggen dat als de keuze is gemaakt om israel mee te laten doen het wel logisch is dat je in de huiskamer een geluid krijgt te horen van de zang en niet van alleen maar boeeeeeeee
Oh wauw, en het incident was op donderdagavond, toch?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Greys het volgende:
En een dag later gediskwalificeerd. Hier speelde veel meer he.
[ x ]
Hehe ik heb vooral bij mijn vriendin dat ze vaak reageert op mijn toon of mijn houding maar niet persee op wat ik zeg. Terwijl ik dat bedoel en mijn toon en houding niet persee meereken in mijn betogen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Klopt, het hoort gewoon bij me. Op mijn beurt vind ik dat hij te weinig communiceert. Hoe kun je dan weten hoe iemand zich voelt of wat iemand vindt of denkt?
Ik vind het zo frappant dat als we het hebben over het respecteren van diversiteit, het om heel specifieke vormen van diversiteit gaat. Andere geaardheid of etniciteit: respecteren. Ander karakter en andere mate van gevoeligheid: veroordelen.
daar ben ik het mee eensquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan hoef je er ook geen fake applaus overheen te gooien.
neuj daar heb ik thuis geen boodschap aanquote:Dan nep je echt de boel. En een boeeeee bij aanvang zou vrij te horen moeten zijn imho.
Dan heb je ook geen boodschap aan het gejuich, als je zo redeneert moet je geen microfoons in het publiek zetten.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
daar ben ik het mee eens
[..]
neuj daar heb ik thuis geen boodschap aan
dat zeg ik... daar ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan heb je ook geen boodschap aan het gejuich, als je zo redeneert moet je geen microfoons in het publiek zetten.
Er zat een vleugje sarcasme in hèquote:Op dinsdag 14 mei 2024 16:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Eurovisie Songfestival is hier veel minder groot dan Melodifestivalen, de nationale voorronde.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |