geen idee ik weet niet eens wat dat precies is die derde optiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat überhaupt? Ik wist niet eens dat er een derde optie bestond
1st halfquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
geen idee ik weet niet eens wat dat precies is die derde optie
Dat wisten ze zelf blijkbaar ook nog niet toen ze die papiertjes knutselden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Sinds de EBU bedacht heeft dat ze filmproducentje spelen en de deelnemers figuranten zijn.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat überhaupt? Ik wist niet eens dat er een derde optie bestond
Dit jaar voor het eerst. Om de producers de kans te geven de finale meer in balans te brengen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jeetje moet een account aanmaken om dit te lezen..quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:05 schreef Troel het volgende:
https://www.nu.nl/songfes(...)-vaak-met-boete.html
Ook nu.nl komt met wat meer uitleg.
Hoeft niet, er is een manier om te lezen maar weet niet of dat gedeeld mag worden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Jeetje moet een account aanmaken om dit te lezen..
Doe maar niet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:09 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Hoeft niet, er is een manier om te lezen maar weet niet of dat gedeeld mag worden.
Sinds dit jaar. Zie het nieuwtjestopicquote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
wat zie ik hier?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
Wauw! Kijk eens wat ons vanavond te wachten staat in "Wonderful Country" 😂👇🏼
📷 Van de eretznehederet Instagram-pagina
Producers choice. Dan mogen die zelfstandig beslissen waar in de running order de artiest moet optreden. Mogen de artiest dus zowel in de 1e als in de 2e helft plaatsen.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:17 schreef Tinkepink het volgende:
Topic al een tijdje niet gelezen, maar is Gover nog gesignaleerd?
Nou dan zijn we toch eens benieuwd naar de Joost Klein parodiequote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:11 schreef Rebel- het volgende:
[ x ]
Wauw! Kijk eens wat ons vanavond te wachten staat in "Wonderful Country" 😂👇🏼
📷 Van de eretznehederet Instagram-pagina
@trein2000quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit jaar voor het eerst. Om de producers de kans te geven de finale meer in balans te brengen.
Het voelt alsof dat alweer drie jaar geleden is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:07 schreef blackswangreen het volgende:
Twee weken geleden was het debuut van de vogel en kelderde Joost bij de bookmakers... dat we ons nog hebben druk gemaakt om een vogel
Zwitsers spreken volgens mij geen Hebreeuws. Er staat Switzerland Calling omdat daar uiteraard volgend jaar het ESF is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zie ik hier?
een aankondiging van een Israëlisch programma dat door Zwitserse X gedeeld wordt?
Nee, Israël Songfestival Nieuws account, gesupport door KANN.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 15:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat zie ik hier?
een aankondiging van een Israëlisch programma dat door Zwitserse X gedeeld wordt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |