quote:Joost Klein to represent the Netherlands at Eurovision 2024
On finding out he would represent the Netherlands in 2024, Joost remarked:
‘Taking part in the Eurovision Song Contest is a dream come true. I used to watch it together with my parents, glued to the screen, year after year. It's an honor to represent the Netherlands, and I'm committed to giving my all for the best possible outcome.’
The singer, who is known for his lively performances and has been winning over a growing national and international following with his catchy beats and creative wordplay, was chosen from over 600 potential participants.
The European hit potential of his song (which will be revealed at a later date) convinced the selection committee that Joost should compete for the Netherlands.
Twan van de Nieuwenhuijzen, chair of the Dutch selection committee, said:
‘Following a careful and multi-phase process, the selection committee ultimately opted for Joost Klein. There were a lot of entries from a wide range of genres, but in our view his had the most hit potential. In the song, you hear his familiar mix of party and nostalgia. With his enormous creativity, we think Joost can put on a great show in a totally original way, and that the Netherlands and Europe are in for a positive surprise. We’re really looking forward to working with him.’
Joost Klein is a 26-year-old musician, writer and artist. His energetic style combines elements from mainstream pop with happy hardcore and pop punk. In the Netherlands, Joost tours regularly with his band and has played festivals like Lowlands and Pinkpop.
Last November, he had two sold-out concerts at the AFAS Live. Joost's fan base abroad has been growing, too. In Belgium, he performed at the Sportpaleis in Antwerp and was a candidate on the popular TV show De Slimste Mens (The Smartest Person).
Last summer, Joost had a number 1 hit in Germany, Switzerland and Austria with Friesenjung. The song has had over 100 million streams worldwide and won Best Song in Germany's 1LIVE Krone radio awards. The song has also had a lot of airplay in Italy and Ukraine.
quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:30 schreef Firuze60 het volgende:
Oh en nog wat, ik geloof ook wel dat die cameravrouw gewoon haar werk deed en nu net zo goed slachtoffer is van die !!!%%!%#!%$!% fucking EBU.
SPOILER: complettheorieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hahaha, dat kan ook zomaar, hoor.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze was fan van Kroatië of Zwitserland en wilde niet dat Joost ging winnen
Of ze is door de Israëlische delegatie omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:32 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ze was fan van Kroatië of Zwitserland en wilde niet dat Joost ging winnen
Is dit de deur die je Joost in dat filmpje ziet verdwijnen waarin hij vet happy iedereen handjes geeft na zijn optreden? Kan dat filmpje even niet meer vinden.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Vanaf vijf minuten zie je de backstagebeelden van de andere artiesten.
ja daarom editte ik de opmerking ook in een spoilerquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Of ze is door de Israëlische omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:03 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nope, niet zwartopwit, alleen mondeling door Joost.
ja dit is het eerste moment waar je even geen mensen van buiten om je heen hebt... na dat je idd van het podium stapt en al die telefoontjes omhoog zietquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Is dit de deur die je Joost in dat filmpje ziet verdwijnen waarin hij vet happy iedereen handjes geeft na zijn optreden? Kan dat filmpje even niet meer vinden.
Of door Poetin, die zich ergerde aan de 'EU-propaganda'.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:33 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Of ze is door de Israëlische omgekocht om Joost te stangen (schopje BNW)
er zijn veel dikke duimenquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?
Ik heb nergens een officiële verklaring gezien dat die afspraken alleen mondeling waren, Joost zich niet aan zijn contract heeft gehouden etc.
Maar kijk je er raar van op, als 1 van de theorieën klopt ?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:35 schreef Jane het volgende:
[..]
Of door Poetin, die zich ergerde aan de 'EU-propaganda'.
Ja, wat jullie kunnen kan ik ook.En op een bepaalde manier nog geloofwaardiger dan sommige andere theorieën die ik heb zien langskomen.
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dit is het eerste moment waar je even geen mensen van buiten om je heen hebt... na dat je idd van het podium stapt en al die telefoontjes omhoog ziet
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT. Wat ik gelezen heb is dat Joost daar bezwaar maakte, nergens dat dit zwartopwit staat.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waar haal je die info (en alles wat je daarna post) vandaan?
Ik heb nergens een officiële verklaring gezieb dat die afspraken alleen mondeling waren, Joost zich niet aan zijn contract heeft gehouden etc.
Voor een Nederlandstalig nummer ongekend idd.quote:
je zit vol emotie omdat je net je vader toe hebt gezongen. je hebt de afspraak gemaakt dat je achter die deur niet gefilmd wordt. je kunt je lachende clownsmasker vol houden tot je die deur door bent... en daar staat zequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haarquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:13 schreef luxerobots het volgende:
[..]
En Joost zou gewelddadig geweest zijn tegen een medewerkster, en dat was dus een no-go.
(Maar wat er precies gebeurd is, is dus nog steeds onduidelijk).
Maar heb je het contract dan gelezen?quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Firuze60 het volgende:
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT
ik heb hem hier niet gezien.. nergens trouwens.. die als je hem opgraaft.. graagquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:38 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Dan moet ik hard graven, maar dat is zeker voorbij gekomen.
Je hebt nergens gelezen dat het zwart op wit stond, DUS was het op zeker een mondelinge afspraakquote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wat ik gelezen heb is dat in het contract met de EBU een artiest zich moet laten filmen na een optreden voor SM. PUNT. Wat ik gelezen heb is dat Joost daar bezwaar maakte, nergens dat dit zwartopwit staat.
Aldus AVROTROS.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haar
Hij zou een bedreigende beweging hebben gemaakt richting de camera.
Gewelddadig is inderdaad wel van een heel andere orde.quote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Joost zou helemaal niet "gewelddadig" zijn geweest tegen haar![]()
Hij zou een bedreigende beweging hebben gemaakt richting de camera.
waarom zou je die in twijfel trekken?quote:
Je ziet het vooral goed hier, einde van het filmpjequote:Op dinsdag 14 mei 2024 14:36 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Bijzonder hoe de stemming daar dan helemaal om moet zijn geslagen, wat er ook precies gebeurd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |