Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt tijd voor bevestigd nieuws.
Begin de zich herhalende geruchten en fantasietjes nu écht beu te worden
bevestigd nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hier
Ja, nee laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Mart Smeets kan er anders ook wat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Halve punt want raceafstand niet gehaald.quote:
Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Ik niet. Waarom zou Joost anders al zijn stories van gisteren hebben verwijderd en gestopt met ESF volgen. Die komt niet meer terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende: Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Al zijn dit wel de updates waar we wat aan hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Dit soort mensen echt wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Het is gewoon EK2000 all over againquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Al die weken rondom Joost en dan straks de finale niet mee mogen doen 😵
heb je een linkje naar beelden daarvan toevallig?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef marcodej het volgende:
Onze vriend liep er al niet jofel bij in de vlaggenparade.
Die is klaar.
Ook als diegene het zelf veroorzaakt heeft eventueel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Al zijn dit wel de updates waar we wat aan hebben.
Dit is een journalist en hij brengt nieuws, wow....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Kijk maar naar z'n profielfoto. Hij geniet.
[ x ]
Nee dan natuurlijk niet, maar dit is wel een 'bewijs' dat Joost echt zijn biezen heeft gepakt itt al die tientallen andere uit de lucht gegrepen theorieen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als diegene het zelf veroorzaakt heeft eventueel?
Dat dat hij dan op een hele bijzondere manier..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is een journalist en hij brengt nieuws, wow....
Dat IS het al toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou wel geschiedenis schrijven zijn.
Dat zijn geen journalisten. Journalisten dansen niet mee met ESF actsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al putten die natuurlijk uit exact dezelfde bronnen als wij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Fysieke confrontatie' dus aldus RTL
Al besprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou wel geschiedenis schrijven zijn.
Gatver, ik kan dat gestook echt niet hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Kijk maar naar z'n profielfoto. Hij geniet.
[ x ]
Mwah, nu is het gewoon een relletje. Bij een DQ is het wel echt geschiedenis schrijven.quote:
Zelfde geruchten gelezen als wij..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Fysieke confrontatie' dus aldus RTL
Ja denk je dat ik goffetomme 59 topics ga teruglezenquote:
Ferry Doedensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef superniger het volgende:
Piemeltje van Ferry Doedens gaan ze ook bespreken.
NOS Journaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Moira het volgende:
[..]
heb je een linkje naar beelden daarvan toevallig?
Rel van deze proporties kan ik me niet heugenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, nu is het gewoon een relletje. Bij een DQ is het wel echt geschiedenis schrijven.
Wel voor het jury optreden vanavond. Dat kan de helft van de punten kosten....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
Als Joost de generale repetities van vandaag heeft gemist, dan maakt dat voor 'de wedstrijd' niks uit toch?
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dat hij dan op een hele bijzondere manier..
PR spelletje kan twee kanten op gespeeld wordenquote:
Uk las dit hier aleen uur of wat geleden dus niet bepaald een scoopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Ook al besproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik goffetomme 59 topics ga teruglezen
Hij stond te lachen in z'n video.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Was vanochtend al. Vóór de relquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
Dat zijn niet veel procentjes...
[ afbeelding ]
Je bedoeld dat je nu ineens een zeer goede deal krijgt om geld op Joost te zetten!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft wel veel fans, Instagram wordt vol gespamd met #freejoost.![]()
Nadat hij in een eerdere video lachend de NLse delegatie liep te belagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De kans was al niet al te hoog mee door de kutloting.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet ook moet ik heel eerlijk bekennen. Hebben we ooit zo'n spannende vrijdag gehad met het esf? Zoveel volle topics?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Geen idee, ik wil dat niet wetenquote:
Walgelijke typesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadat hij in een eerdere video lachend de NLse delegatie liep te belagen.
Misschien gaf iemand Joost wel een schouderklopje en heeft zich daarbij verwondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
Het is nogal een verschil dat je iemand gewoon vastpakt bij de onderarm of een tik geeft
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.quote:
Zeker maar Joost lijkt me niet echt een bokser of iemand die echt een goede tik kan uitdelen. Wat dat betreft zouden Joost en ik zomaar broers kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Sommige verdienen wel een poffert
En het lek van Italiëquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kans was al niet al te hoog mee door de kutloting.
Bijna 30k volgers erbij in 2 uur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Wij zijn mensen in marktkleding, aldus Ferry.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
De piemel van Ferry Doedens, ik denk dat ik maar weer iets anders ga doen
Laat dat "tje" maar weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef superniger het volgende:
Piemeltje van Ferry Doedens gaan ze ook bespreken.
Straks heeft Nederland zichzelf teruggetrokken, dan snap ik de paniek wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Remco het volgende:
Wat ik denk waarom dit vooral zo lang duurt is dat er inderdaad iets is voor gevallen en daarop onderzoek is ingesteld, Joost en delegatie vonden dit onzin en zijn als protest vertrokken voordat er uitsluitsel was, en nu is de EBU dat of aan het proberen recht te zetten met Joost of als dat al niet meer kan te bedenken hoe ze dit dan moeten brengen.
Dit is puur wat ik zelf denk verder nergens op gebasseerd.
Huh, vlag weggehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Dat de vlag is weggehaald zegt toch ook wel iets
Die beveiliger had hem een poffert mogen geven. Expres lopen zuigen fuck offquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.
De vogel 🐦 is gevlogen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Kan. Het is mogelijk dat Joost zelf gewoon niet is komen opdagen bij de rehearsal maar dat hij op dat moment nog niet geschorst was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Remco het volgende:
Wat ik denk waarom dit vooral zo lang duurt is dat er inderdaad iets is voor gevallen en daarop onderzoek is ingesteld, Joost en delegatie vonden dit onzin en zijn als protest vertrokken voordat er uitsluitsel was, en nu is de EBU dat of aan het proberen recht te zetten met Joost of als dat al niet meer kan te bedenken hoe ze dit dan moeten brengen.
Dit is puur wat ik zelf denk verder nergens op gebasseerd.
Dachten de Italianen nou dat #14 een stem op Italië was?quote:
Mathieu van der Poel Aug-2021 all over againquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Dat zit me ook af te vragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam koken in zo'n situatie.
Dikke pad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die beveiliger had hem een poffert mogen geven. Expres lopen zuigen fuck off
Hij was er nog bij de vlaggenparade.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan. Het is mogelijk dat Joost zelf gewoon niet is komen opdagen bij de rehearsal maar dat hij op dat moment nog niet geschorst was.
Gewoon, de Sierd de Vos van Israël.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.
Koken van woede?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Het verbaast me dat Kroatië nog zoveel hoger staat dan Israel en Zwitserland.quote:
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Omdat daar geen journalisten aanwezig zijn. Zijn alleen maar influencers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Rebel- het volgende:
Kudoos dat er in 4,5 uur vrijwel niets gelekt is.
Kleedkamer blijkbaar leeg.
Hotelkamer?
Losersvlucht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Rebel- het volgende:
Kudoos dat er in 4,5 uur vrijwel niets gelekt is.
Kleedkamer blijkbaar leeg.
Hotelkamer?
Heb je iig geen snijplank meer nodigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.
Haha ja. Blijft wel ontzettend vreemd dat hij wel bij de parade was en daarna ineens foetsiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit hele gedoe is dezelfde emotionele rollercoaster als z'n lied. Eerst blije euforie en daarna een emotionele klap in je bek.
Het begon best goed eerst carnaval en daarna lekker skiënquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit hele gedoe is dezelfde emotionele rollercoaster als z'n lied. Eerst blije euforie en daarna een emotionele klap in je bek.
We weten helemaal niets.quote:
Ik kan moeilijk m'n vaste pc gaan meezeulen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Jammer dat Joost de boodschap van zn eigen liedje zo snel vergeet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit is meer Erica Terpstra hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
Gast heeft zich echt als een diva lopen te gedragen.
Aran geniet er gewoon vanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Rnie het volgende:
Haha, nu gaan ze Joost bashen.
Wat een valse toestanden dit.![]()
Wel lekker ook of uiteindelijk heel goor door de afleiding?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Zo'n dikke pens heeft Joost nou ook weer nietquote:
Zelfs IK trust the process niet meer. Nou dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef ZombieQueen het volgende:
Paar dagen terug poste Joost een fotoreeks met als tekst "trust the proces"
Ik trust the proces dan maar. Maar pffffffff.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
Gast heeft zich echt als een diva lopen te gedragen.
Iedereen sipke-jan..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
Dat feest in Friesland kan ook de ijskast in. Good lord dit stond echt niet op m'n bingokaart voor dit jaar en er stond vrij veel op.
Vlerk. Praat je moeder de put inquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben we het geld van siewert eigenlijk al terug... Kwartje van Kok iemand...
Dat het echt goed moet komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK trust the process niet meer. Nou dan weet je het wel.
Eh, wat staat hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Benny het volgende:
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
quote:
Hoe ze zijn gedrag beschreven bij Boulevard wel, ja hij was geïrriteerd en het overal niet mee eens maar daar lopen meer artiesten die exact hetzelfde meemaken zonder te klagen, hij liep met een lang gezicht te klagen. Beetje naast zijn schoenen gaan lopen.quote:
Onbegrijpelijk dat je dit niet hebt zien aankomen, met jouw ervaringquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
Dat feest in Friesland kan ook de ijskast in. Good lord dit stond echt niet op m'n bingokaart voor dit jaar en er stond vrij veel op.
Of afwassen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Stond Aran op een kratje?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Aran Bade in een paar minuten:
Incident rond persconferentie
Incident met een fotograaf
Niet netjes gedragen tijdens loting
Nederlandse vlag weg
Joost Klein van het terrein in Malmö
Tot om een eindconclusie te komen
We weten nog niks
Dat is geen nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:48 schreef Za het volgende:
[..]
Aran Bade geeft aan dat Joost het ESF terrein verlaten heeft.
Echt hè? Dat tagje kan ook de frieskast wel in.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat je dit niet hebt zien aankomen, met jouw ervaring
Dat zou wel een feestje waard zijn.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
Sorry maar ik snap de hele zin niet. En ik ben geen autist.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is de samenvatting van Aran z'n carrière.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Nederlandse vlag weg
We weten nog niks
ook beelden van een nogal zuigende israelische medewerker, vrij provocerend.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Nederlandse vlag weg
We weten nog niks
Wordt gewoon de juich band eronder gezetquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:48 schreef Strani het volgende:
Straks gaat de hele zaal gewoon Europapa zingen tijdens het liedje van Israël morgen.
Terecht ook, dit is te belangrijk. Decennia later zullen je kleinkinderen vragen: “waar was jij opa, toen Joost Klein gediskwalificeerd werd?”quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef beantherio het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen zin om dit te volgen maar ik kan dit niet niet volgen.
Kan ook zijn dat er tijdens zo'n schorsing geen berichten geplaatst mogen worden.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Nattekat het volgende:
En die vlag zegt echt geen ene flikker. Ze weten het al uren geheim te houden, dan ga je niet zo'n overduidelijke statement maken.
Dat is niet naast je schoenen lopen, dat is gewoon hoe hij is. Eigenlijk helemaal niet geschikt voor zo'n strikt regeltjesgebonden gebeuren.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hoe ze zijn gedrag beschreven bij Boulevard wel, ja hij was geïrriteerd en het overal niet mee eens maar daar lopen meer artiesten die exact hetzelfde meemaken zonder te klagen, hij liep met een lang gezicht te klagen. Beetje naast zijn schoenen gaan lopen.
Maar had je iets anders verwacht? Hij put toch uit dezelfde bronnen als wij?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:47 schreef Oliver23 het volgende:
Nederlandse vlag weg
We weten nog niks
Het is anders geen bar lastige zin..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:48 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sorry maar ik snap de hele zin niet. En ik ben geen autist.
Dit komt van iemand ter plekke.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Nattekat het volgende:
Echt nieuws, niet iets dat je op Facebook tegen bent gekomen
Het is geen nieuws. Nogal logisch dat ie daar even wordt weggehaald.quote:
Toen hadden we nog echt mooie muziek.quote:
Nee maar uiteindelijk wilde hij het zelf echt heel heel héél graag, dus dan hoort het er ook bij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dat is niet naast je schoenen lopen, dat is gewoon hoe hij is. Eigenlijk helemaal niet geschikt voor zo'n strikt regeltjesgebonden gebeuren.
Oke Vinsaintquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Vincent_student het volgende:
Ik ga maar even wat anders doen. Die hele Joost interesseert me niet meer. Dit gaat helemaal niets meer worden.
Behoorlijk ,maar dat mag blijkbaar welquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Verida het volgende:
[..]
ook beelden van een nogal zuigende israelische medewerker, vrij provocerend.
Ja, nog ruim tijd voor meer duidelijkheid.quote:
Ja.quote:
Oh, meer landen. Nu snap ik het pas. Ik kwam er niet uit met dat meer.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is anders geen bar lastige zin..
Hij hoopt dat er meer landen niet gaan optreden. Dat ze weigeren op te treden ivm de rel rond Joost.
Het is meer zo dat ik wil mee kunnen praten met de actuele Fok!-meme's.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Terecht ook, dit is te belangrijk. Decennia later zullen je kleinkinderen vragen: “waar was jij opa, toen Joost Klein gediskwalificeerd werd?”
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was. Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, dat weet voorlopig bijna niemand, maar zo van de buitenkant zag Joost er niet bepaald senang uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar uiteindelijk wilde hij het zelf echt heel heel héél graag, dus dan hoort het er ook bij.
We know...quote:
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.quote:
Nou he? En wat was Waylon ook een makkie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef vencodark het volgende:
@:Greys Konden we maar terug naar die stress bol van Duncan.
"Laten we nog even een keer bij het begin beginnen."quote:
"weggehaald" "gediskwalificeerd"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen nieuws. Nogal logisch dat ie daar even wordt weggehaald.
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was.
De 9/11 van deze generatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef RemCOW het volgende:
Lang geleden dat ik een topic zo heb lopen refreshen
Fijn dat het opgehelderd is (serieus)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, meer landen. Nu snap ik het pas. Ik kwam er niet uit met dat meer.
Nee dat alle regels die bij de eerste rehearsal kwamen kijken zo’n verrassing waren is al apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was. Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, dat weet voorlopig bijna niemand, maar zo van de buitenkant zag Joost er niet bepaald senang uit.
Rond 14u.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.
Hij kan daar nog steeds terugkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.
Ook maar even voor de restquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch maar even koken, gedraag jullie lieve mensen.
lekker ff krumpenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? En wat was Waylon ook een makkie.
Eindigt Dons als vierdequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Benny het volgende:
Ik dacht ook: moet dat geen "zee" zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, meer landen. Nu snap ik het pas. Ik kwam er niet uit met dat meer.
Uur of 2 a 3quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.
Je wordt niet zomaar gediskwalificeerd. Dan moet je echt iets hebben geflikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef core2duo het volgende:
Hopen dat Nederland weigert om punten uit te delen als Joost Klein wordt gediskwalificeerd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk treedt niemand meer op behalve Israel.
Nee. Dat blijven herhalen maakt het niet waarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Za het volgende:
[..]
"weggehaald" "gediskwalificeerd"![]()
Kom op joh, hij is gewoon met zijn vrienden vertrokken.
Nederland gaat Israël 12 punten geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef core2duo het volgende:
Hopen dat Nederland weigert om punten uit te delen als Joost Klein wordt gediskwalificeerd.
Als hij inderdaad een journalist een beuk verkocht heeft dan kun je het ook niet verkopen om hem nog doodleuk te laten optreden vanavond/morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.
De beelden zou nog kunnen, het ligt er nogal aan wat er aan de hand is. Wordt Nederland gediskwalificeerd of hebben we ons zelf teruggetrokken, dan zullen ze alles moeten proberen om dat terug te draaien anders is de shitshow wel heel groot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik toch maar mooi de smiley gemaakt van de eerste artiest ooit die van het songfestival weggestuurd is.
Heb ik toch maar mooi de smiley gemaakt van de eerste artiest ooit die van het songfestival weggestuurd is.
Persbericht dat alleen is aangekomen bij een YouTube kanaal met 1000 kijkers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
persbericht blijkbaar vanuit de EBU dat er idd een fysiek contact is geweest met een fotograaf, dit was tussen de vlaggenparade en de repetitie.
bron via hier
Wat voor beestjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Even kooi van de beestjes schoonmaken en topic is weer bijna vol. Tering
Fysiek contact is een breed begripquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als hij inderdaad een journalist een beuk verkocht heeft dan kun je het ook niet verkopen om hem nog doodleuk te laten optreden vanavond/morgen.
Gelukkig hoef je deze kooi vol beesten niet schoon te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Even kooi van de beestjes schoonmaken en topic is weer bijna vol. Tering
Als de mods van FOK! een officieel protest willen indienen, dan steun ik ze daarin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef marcodej het volgende:
Bijzonder slecht gemanaged dit. Hoe kun je VIJF UUR LANG ruimte laten voor speculatie en totaal niets laten weten?
Als er een officieel persbericht vd EBU was geweest dan hadden we dat wel gewetenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
persbericht blijkbaar vanuit de EBU dat er idd een fysiek contact is geweest met een fotograaf, dit was tussen de vlaggenparade en de repetitie.
bron via hier
geen idee.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Persbericht dat alleen is aangekomen bij een YouTube kanaal met 1000 kijkers?
Goeiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je deze kooi vol beesten niet schoon te maken
Waar is dat persbericht dan?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
bron via hier
Zei niemand, ooitquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Idisrom het volgende:
Jullie posten te snel. Ik heb geen tijd meer om onderaan de pagina op de VrijMiBabe te klikken.
Die lezen gewoon hier meequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Confetti het volgende:
Die Nederlandse 'journalisten' daar hebben ook geen enkele bron zeg. Hoe kan het dat ze nog helemaal niks te horen hebben gekregen.
Dat wordt een name change aanvragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef europapa het volgende:
[..]
Je wordt niet zomaar gediskwalificeerd. Dan moet je echt iets hebben geflikt.
Ja maar wij toch net zo?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Confetti het volgende:
Die Nederlandse 'journalisten' daar hebben ook geen enkele bron zeg. Hoe kan het dat ze nog helemaal niks te horen hebben gekregen.
ChatGPT, schrijf een persbericht voor mij over Joost Klein en hoe hij Europapatsen heeft uitgedeeltquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Remco het volgende:
[..]
Persbericht dat alleen is aangekomen bij een YouTube kanaal met 1000 kijkers?
Het bestaat niet (dat "persbericht").quote:
Volgens mij is dit de Telegraaf van Zweden, dus ze zouden dit als eerste kunnen weten.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef spapaars het volgende:
https://www.aftonbladet.s(...)joost-klein-anklagas
https://www.aftonbladet.s(...)joost-klein-anklagasquote:Beschuldigd van geweld tegen vrouwelijke tv-medewerkers – ”Zeer ernstig ”
Ik denk dat dit ook komt omdat er eigenlijk geen echte journalisten zijn daar.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:56 schreef Confetti het volgende:
Nederland mag dan niet eens meer stemmen gok ikquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef core2duo het volgende:
Reken er gewoon op dat ie gediskwalificeerd is. Alles beter dan dat is momenteel meegenomenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik krijg door Aran er niet echt een beter gevoel bij. Ook die foto hierboven dat de vlag van zijn kleedkamer weg is. Hmpf
zou kunnen, ze lazen het voor dat dat vanuit EBU kwam.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het bestaat niet (dat "persbericht").
Mocht het waar zijn is hij een domme lul.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
bron via hier
Aran is een dramaqueen .quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef Ama het volgende:
Ik krijg door Aran er niet echt een beter gevoel bij. Ook die foto hierboven dat de vlag van zijn kleedkamer weg is. Hmpf
Oud "nieuws", niks is bevestigd.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Telegraaf van Zweden, dus ze zouden dit als eerste kunnen weten.
[..]
En wie niet springt….quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom duurt het dan zolang als het echt zo ernstig is.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de Telegraaf van Zweden, dus ze zouden dit als eerste kunnen weten.
[..]
Die is een Jooooostquote:
Gelukkig lag de economie toch al op zijn gat door het hemelvaartsweekendquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:57 schreef PinkLow het volgende:
Jeetje ik vind het toch wel heel bijzonder dat dit al zo'n 5 uur duurt.
Heb nog nooit zo lang en zo vaak hier op refresh geklikt hahaha
Vogel Appie toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Volgens Aran gaat er nu wat bekend gemaakt worden en doen we niet meer mee en is vogel Joost gevlogen.
dat werd idd eerst ook even genoemd op dat youtube kanaal maar daarna gezegd dat nationaliteit journalist niet officieel bekend gemaakt wasquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Jojoke het volgende:
[..]
[..]
Preciesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar waarom duurt het dan zolang als het echt zo ernstig is.
Dat heeft het sinds gisteravond allemaal al verpest.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Strani het volgende:
Voor Kroatië en de Kroatische fans is het trouwens ook wel heel jammer en stressen. Stel je voor dat wij op de vrijdag voor de finale van Duncan zaten en dat een Israël dan opeens op komt stomen om politieke redenen en een ander land wellicht gediskwalificeerd wordt met onduidelijke gevolgen.
Dat heeft Italië al verneuktquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:59 schreef Strani het volgende:
Voor Kroatië en de Kroatische fans is het trouwens ook wel heel jammer en stressen. Stel je voor dat wij op de vrijdag voor de finale van Duncan zaten en dat een Israël dan opeens op komt stomen om politieke redenen en een ander land wellicht gediskwalificeerd wordt met onduidelijke gevolgen.
Het land ontvlucht?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Volgens Aran gaat er nu wat bekend gemaakt worden en doen we niet meer mee en is vogel Joost gevlogen.
Aran is het vrouwtjequote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd maar klaarblijkelijk heeft die dus al tering lang een vaste relatie.
Beetje swingen buiten de deur in gezamenlijk overleg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:00 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook altijd maar klaarblijkelijk heeft die dus al tering lang een vaste relatie.
Op die vogel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:58 schreef Arizona het volgende:
Misschien onder invloed wat geflikt. Lijkt mij wel een gebruikerquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:01 schreef kilon het volgende:
Hoe dan ook, het is je droom om op te treden op het songfestival en je eert je ouders op elk moment dat je krijgt. Je haalt met twee vingers in de neus de finalen en hebt goede kansen op een top 10 en zelfs top 5 klassering. En dan eindigt het zo met deze nachtmerrie. Wat er ook gebeurd is, dit is niet bepaald hoe hij het zich had voorgesteld neem ik aan.
Als je toch niet meer voor de winst meedoet kan je net zo goed met een klapper afsluitenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 19:01 schreef kilon het volgende:
Hoe dan ook, het is je droom om op te treden op het songfestival en je eert je ouders op elk moment dat je krijgt. Je haalt met twee vingers in de neus de finalen en hebt goede kansen op een top 10 en zelfs top 5 klassering. En dan eindigt het zo met deze nachtmerrie. Wat er ook gebeurd is, dit is niet bepaald hoe hij het zich had voorgesteld neem ik aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |