Gewoon, de Sierd de Vos van Israël.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.
Koken van woede?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam koken in zo'n situatie.
Het verbaast me dat Kroatië nog zoveel hoger staat dan Israel en Zwitserland.quote:
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam koken in zo'n situatie.
Omdat daar geen journalisten aanwezig zijn. Zijn alleen maar influencers.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Rebel- het volgende:
Kudoos dat er in 4,5 uur vrijwel niets gelekt is.
Kleedkamer blijkbaar leeg.
Hotelkamer?
Losersvlucht.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Rebel- het volgende:
Kudoos dat er in 4,5 uur vrijwel niets gelekt is.
Kleedkamer blijkbaar leeg.
Hotelkamer?
Heb je iig geen snijplank meer nodigquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.
Haha ja. Blijft wel ontzettend vreemd dat hij wel bij de parade was en daarna ineens foetsiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit hele gedoe is dezelfde emotionele rollercoaster als z'n lied. Eerst blije euforie en daarna een emotionele klap in je bek.
Het begon best goed eerst carnaval en daarna lekker skiënquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit hele gedoe is dezelfde emotionele rollercoaster als z'n lied. Eerst blije euforie en daarna een emotionele klap in je bek.
We weten helemaal niets.quote:
Ik kan moeilijk m'n vaste pc gaan meezeulen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.
Jammer dat Joost de boodschap van zn eigen liedje zo snel vergeet.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |