Ferry Doedensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef superniger het volgende:
Piemeltje van Ferry Doedens gaan ze ook bespreken.
NOS Journaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Moira het volgende:
[..]
heb je een linkje naar beelden daarvan toevallig?
Rel van deze proporties kan ik me niet heugenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, nu is het gewoon een relletje. Bij een DQ is het wel echt geschiedenis schrijven.
Wel voor het jury optreden vanavond. Dat kan de helft van de punten kosten....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
Als Joost de generale repetities van vandaag heeft gemist, dan maakt dat voor 'de wedstrijd' niks uit toch?
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dat hij dan op een hele bijzondere manier..
PR spelletje kan twee kanten op gespeeld wordenquote:
Uk las dit hier aleen uur of wat geleden dus niet bepaald een scoopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Ook al besproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik goffetomme 59 topics ga teruglezen
Hij stond te lachen in z'n video.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Was vanochtend al. Vóór de relquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
Dat zijn niet veel procentjes...
[ afbeelding ]
Je bedoeld dat je nu ineens een zeer goede deal krijgt om geld op Joost te zetten!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft wel veel fans, Instagram wordt vol gespamd met #freejoost.![]()
Nadat hij in een eerdere video lachend de NLse delegatie liep te belagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is een journalist en hij brengt nieuws, wow....
De kans was al niet al te hoog mee door de kutloting.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet ook moet ik heel eerlijk bekennen. Hebben we ooit zo'n spannende vrijdag gehad met het esf? Zoveel volle topics?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Kijk maar naar z'n profielfoto. Hij geniet.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |