Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt tijd voor bevestigd nieuws.
Begin de zich herhalende geruchten en fantasietjes nu cht beu te worden
bevestigd nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hier
Ja, nee laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Mart Smeets kan er anders ook wat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Halve punt want raceafstand niet gehaald.quote:
Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Ik niet. Waarom zou Joost anders al zijn stories van gisteren hebben verwijderd en gestopt met ESF volgen. Die komt niet meer terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende: Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Al zijn dit wel de updates waar we wat aan hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Isralische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Dit soort mensen echt wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Isralische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Het is gewoon EK2000 all over againquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef Paul het volgende:
Al die weken rondom Joost en dan straks de finale niet mee mogen doen 😵
heb je een linkje naar beelden daarvan toevallig?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef marcodej het volgende:
Onze vriend liep er al niet jofel bij in de vlaggenparade.
Die is klaar.
Ook als diegene het zelf veroorzaakt heeft eventueel?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Remco het volgende:
[..]
Al zijn dit wel de updates waar we wat aan hebben.
Dit is een journalist en hij brengt nieuws, wow....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Isralische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Kijk maar naar z'n profielfoto. Hij geniet.
[ x ]
Nee dan natuurlijk niet, maar dit is wel een 'bewijs' dat Joost echt zijn biezen heeft gepakt itt al die tientallen andere uit de lucht gegrepen theorieen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook als diegene het zelf veroorzaakt heeft eventueel?
Dat dat hij dan op een hele bijzondere manier..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dit is een journalist en hij brengt nieuws, wow....
Dat IS het al toch?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou wel geschiedenis schrijven zijn.
Dat zijn geen journalisten. Journalisten dansen niet mee met ESF actsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Al putten die natuurlijk uit exact dezelfde bronnen als wij.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Fysieke confrontatie' dus aldus RTL
Al besprokenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zou wel geschiedenis schrijven zijn.
Gatver, ik kan dat gestook echt niet hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Isralische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Kijk maar naar z'n profielfoto. Hij geniet.
[ x ]
Mwah, nu is het gewoon een relletje. Bij een DQ is het wel echt geschiedenis schrijven.quote:
Zelfde geruchten gelezen als wij..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef voetbalmanager2 het volgende:
'Fysieke confrontatie' dus aldus RTL
Ja denk je dat ik goffetomme 59 topics ga teruglezenquote:
Ferry Doedensquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef superniger het volgende:
Piemeltje van Ferry Doedens gaan ze ook bespreken.
NOS Journaal.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef Moira het volgende:
[..]
heb je een linkje naar beelden daarvan toevallig?
Rel van deze proporties kan ik me niet heugenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, nu is het gewoon een relletje. Bij een DQ is het wel echt geschiedenis schrijven.
Wel voor het jury optreden vanavond. Dat kan de helft van de punten kosten....quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef opgebaarde het volgende:
Als Joost de generale repetities van vandaag heeft gemist, dan maakt dat voor 'de wedstrijd' niks uit toch?
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat dat hij dan op een hele bijzondere manier..
PR spelletje kan twee kanten op gespeeld wordenquote:
Uk las dit hier aleen uur of wat geleden dus niet bepaald een scoopquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Ook al besproken.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja denk je dat ik goffetomme 59 topics ga teruglezen
Hij stond te lachen in z'n video.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:38 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Wat is er vreemd aan dan? Hij heeft een scoop en hij brengt dat, zie 'm niet juichen of dansjes maken of zo.
Was vanochtend al. Vr de relquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
Dat zijn niet veel procentjes...
[ afbeelding ]
Je bedoeld dat je nu ineens een zeer goede deal krijgt om geld op Joost te zetten!quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Hij heeft wel veel fans, Instagram wordt vol gespamd met #freejoost.![]()
Nadat hij in een eerdere video lachend de NLse delegatie liep te belagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De kans was al niet al te hoog mee door de kutloting.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Vincent_student het volgende:
[ afbeelding ]
Ik geniet ook moet ik heel eerlijk bekennen. Hebben we ooit zo'n spannende vrijdag gehad met het esf? Zoveel volle topics?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Geen idee, ik wil dat niet wetenquote:
Walgelijke typesquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Nadat hij in een eerdere video lachend de NLse delegatie liep te belagen.
Misschien gaf iemand Joost wel een schouderklopje en heeft zich daarbij verwondquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Poepz0r het volgende:
Het is nogal een verschil dat je iemand gewoon vastpakt bij de onderarm of een tik geeft
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.quote:
Zeker maar Joost lijkt me niet echt een bokser of iemand die echt een goede tik kan uitdelen. Wat dat betreft zouden Joost en ik zomaar broers kunnen zijnquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ligt eraan. Sommige verdienen wel een poffert
En het lek van Italiquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kans was al niet al te hoog mee door de kutloting.
Bijna 30k volgers erbij in 2 uur.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Wij zijn mensen in marktkleding, aldus Ferry.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef R-woud93 het volgende:
De piemel van Ferry Doedens, ik denk dat ik maar weer iets anders ga doen
Laat dat "tje" maar weg.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:37 schreef superniger het volgende:
Piemeltje van Ferry Doedens gaan ze ook bespreken.
Straks heeft Nederland zichzelf teruggetrokken, dan snap ik de paniek wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Remco het volgende:
Wat ik denk waarom dit vooral zo lang duurt is dat er inderdaad iets is voor gevallen en daarop onderzoek is ingesteld, Joost en delegatie vonden dit onzin en zijn als protest vertrokken voordat er uitsluitsel was, en nu is de EBU dat of aan het proberen recht te zetten met Joost of als dat al niet meer kan te bedenken hoe ze dit dan moeten brengen.
Dit is puur wat ik zelf denk verder nergens op gebasseerd.
Huh, vlag weggehaald?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef grazz het volgende:
Dat de vlag is weggehaald zegt toch ook wel iets
Die beveiliger had hem een poffert mogen geven. Expres lopen zuigen fuck offquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat de beveiliger overspannen reageerde en geen antwoord wilde geven en hem weg wilde duwen, ik zou ook lachen om zo'n debiele reactie.
De vogel 🐦 is gevlogen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
[ x ]
Kan. Het is mogelijk dat Joost zelf gewoon niet is komen opdagen bij de rehearsal maar dat hij op dat moment nog niet geschorst was.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:40 schreef Remco het volgende:
Wat ik denk waarom dit vooral zo lang duurt is dat er inderdaad iets is voor gevallen en daarop onderzoek is ingesteld, Joost en delegatie vonden dit onzin en zijn als protest vertrokken voordat er uitsluitsel was, en nu is de EBU dat of aan het proberen recht te zetten met Joost of als dat al niet meer kan te bedenken hoe ze dit dan moeten brengen.
Dit is puur wat ik zelf denk verder nergens op gebasseerd.
Dachten de Italianen nou dat #14 een stem op Itali was?quote:
Mathieu van der Poel Aug-2021 all over againquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:39 schreef Em31 het volgende:
Dat zit me ook af te vragen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Cyan9 het volgende:
Hoe kan ik in vredesnaam koken in zo'n situatie.
Dikke pad.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die beveiliger had hem een poffert mogen geven. Expres lopen zuigen fuck off
Hij was er nog bij de vlaggenparade.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan. Het is mogelijk dat Joost zelf gewoon niet is komen opdagen bij de rehearsal maar dat hij op dat moment nog niet geschorst was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |