Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hierquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wordt tijd voor bevestigd nieuws.
Begin de zich herhalende geruchten en fantasietjes nu écht beu te worden
bevestigd nieuwsquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan snap ik oprecht niet waarom je het wel opzoekt hier
Ja, nee laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Mart Smeets kan er anders ook wat van.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Gevoelens doen er alleen toe als je paragnost bent.
Of Jack van Gelder.
Halve punt want raceafstand niet gehaald.quote:
Ik hoop het zo.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende:
Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Ik niet. Waarom zou Joost anders al zijn stories van gisteren hebben verwijderd en gestopt met ESF volgen. Die komt niet meer terugquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:31 schreef R-woud93 het volgende: Ik heb het gevoel dat dit met een sisser af gaat lopen
Al zijn dit wel de updates waar we wat aan hebben.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Dit soort mensen echt wtfquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:34 schreef Greys het volgende:
Dit is dezelfde Israëlische man uit de treitervideo met de NLse beveiliger. Hij geniet.
[ x ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |