Het is meer zo dat ik wil mee kunnen praten met de actuele Fok!-meme's.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:49 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Terecht ook, dit is te belangrijk. Decennia later zullen je kleinkinderen vragen: “waar was jij opa, toen Joost Klein gediskwalificeerd werd?”
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was. Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, dat weet voorlopig bijna niemand, maar zo van de buitenkant zag Joost er niet bepaald senang uit.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee maar uiteindelijk wilde hij het zelf echt heel heel héél graag, dus dan hoort het er ook bij.
We know...quote:
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.quote:
Nou he? En wat was Waylon ook een makkie.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef vencodark het volgende:
@:Greys Konden we maar terug naar die stress bol van Duncan.
"Laten we nog even een keer bij het begin beginnen."quote:
"weggehaald" "gediskwalificeerd"quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:50 schreef Nattekat het volgende:
Het is geen nieuws. Nogal logisch dat ie daar even wordt weggehaald.
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.quote:
Ik ook.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef blackswangreen het volgende:
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was.
De 9/11 van deze generatiequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef RemCOW het volgende:
Lang geleden dat ik een topic zo heb lopen refreshen
Fijn dat het opgehelderd is (serieus)quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, meer landen. Nu snap ik het pas. Ik kwam er niet uit met dat meer.
Nee dat alle regels die bij de eerste rehearsal kwamen kijken zo’n verrassing waren is al apart.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, maar ik kreeg al het idee dat de emmer een beetje aan het overlopen was. Ik weet natuurlijk niet wat er is gebeurd, dat weet voorlopig bijna niemand, maar zo van de buitenkant zag Joost er niet bepaald senang uit.
Rond 14u.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.
Hij kan daar nog steeds terugkomen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.
Ook maar even voor de restquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ga toch maar even koken, gedraag jullie lieve mensen.
lekker ff krumpenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou he? En wat was Waylon ook een makkie.
Eindigt Dons als vierdequote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Benny het volgende:
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
Ik dacht ook: moet dat geen "zee" zijn?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:51 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Oh, meer landen. Nu snap ik het pas. Ik kwam er niet uit met dat meer.
Uur of 2 a 3quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was dit om 1 uur al bekend ja? Ik was een rustig tochtje aan het fietsen en hoorde het pas om 5 uur.
Je wordt niet zomaar gediskwalificeerd. Dan moet je echt iets hebben geflikt.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef core2duo het volgende:
Hopen dat Nederland weigert om punten uit te delen als Joost Klein wordt gediskwalificeerd.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk treedt niemand meer op behalve Israel.
Nee. Dat blijven herhalen maakt het niet waarquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef Za het volgende:
[..]
"weggehaald" "gediskwalificeerd"![]()
Kom op joh, hij is gewoon met zijn vrienden vertrokken.
Nederland gaat Israël 12 punten geven.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef core2duo het volgende:
Hopen dat Nederland weigert om punten uit te delen als Joost Klein wordt gediskwalificeerd.
Als hij inderdaad een journalist een beuk verkocht heeft dan kun je het ook niet verkopen om hem nog doodleuk te laten optreden vanavond/morgen.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Als hij van het ESF terrein af is, zoals de geruchten gaan, dan is het al afgelopen.
De beelden zou nog kunnen, het ligt er nogal aan wat er aan de hand is. Wordt Nederland gediskwalificeerd of hebben we ons zelf teruggetrokken, dan zullen ze alles moeten proberen om dat terug te draaien anders is de shitshow wel heel groot.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Scrummie het volgende:
Heb ik toch maar mooi de smiley gemaakt van de eerste artiest ooit die van het songfestival weggestuurd is.
Heb ik toch maar mooi de smiley gemaakt van de eerste artiest ooit die van het songfestival weggestuurd is.
Persbericht dat alleen is aangekomen bij een YouTube kanaal met 1000 kijkers?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Nizno het volgende:
persbericht blijkbaar vanuit de EBU dat er idd een fysiek contact is geweest met een fotograaf, dit was tussen de vlaggenparade en de repetitie.
bron via hier
Wat voor beestjes?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Even kooi van de beestjes schoonmaken en topic is weer bijna vol. Tering
Fysiek contact is een breed begripquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als hij inderdaad een journalist een beuk verkocht heeft dan kun je het ook niet verkopen om hem nog doodleuk te laten optreden vanavond/morgen.
Gelukkig hoef je deze kooi vol beesten niet schoon te makenquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef Ama het volgende:
Even kooi van de beestjes schoonmaken en topic is weer bijna vol. Tering
Als de mods van FOK! een officieel protest willen indienen, dan steun ik ze daarin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:55 schreef marcodej het volgende:
Bijzonder slecht gemanaged dit. Hoe kun je VIJF UUR LANG ruimte laten voor speculatie en totaal niets laten weten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |