Dit is meer Erica Terpstra hoorquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Greys het volgende:
Dit hele gedoe is dezelfde emotionele rollercoaster als z'n lied. Eerst blije euforie en daarna een emotionele klap in je bek.
Wat een onzin.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
Gast heeft zich echt als een diva lopen te gedragen.
Aran geniet er gewoon vanquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Rnie het volgende:
Haha, nu gaan ze Joost bashen.
Wat een valse toestanden dit.![]()
Wel lekker ook of uiteindelijk heel goor door de afleiding?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:44 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik heb het gedaan, laptop op aanrecht. Was hectisch.
Zo'n dikke pens heeft Joost nou ook weer nietquote:
Zelfs IK trust the process niet meer. Nou dan weet je het wel.quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef ZombieQueen het volgende:
Paar dagen terug poste Joost een fotoreeks met als tekst "trust the proces"
Ik trust the proces dan maar. Maar pffffffff.
quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Tekaschi het volgende:
Gast heeft zich echt als een diva lopen te gedragen.
Iedereen sipke-jan..quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Greys het volgende:
Dat feest in Friesland kan ook de ijskast in. Good lord dit stond echt niet op m'n bingokaart voor dit jaar en er stond vrij veel op.
Vlerk. Praat je moeder de put inquote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:45 schreef Bosbeetle het volgende:
Hebben we het geld van siewert eigenlijk al terug... Kwartje van Kok iemand...
Dat het echt goed moet komen?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Zelfs IK trust the process niet meer. Nou dan weet je het wel.
Eh, wat staat hier eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 mei 2024 18:46 schreef Benny het volgende:
Stiekem zou ik het nog mooier vinden als er straks bij de jury meer niet blijken op te treden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |