Precies. Vijf seconden penalty bij de volgende pitstop en volgende week achteraan de grid beginnen voor haarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Meke het volgende:
We hebben niet de hele dag de tijd @:esf1gamer
Ik juich eigenlijk bijna nooit voor Spaanse sportersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We juichen voor beide Spaanse F1 coureurs
Wil je zo graag van @Strani winnen met #postsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Meke het volgende:
We hebben niet de hele dag de tijd @:esf1gamer
Nee maar ik kwam precies in het dichte topic binnen en dan duurt 2 minuten best langquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je zo graag van @:Strani winnen met #posts
Ik juich altijd wel voor die ene tennisserquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk bijna nooit voor Spaanse sporters
https://2woorden9letters.com/quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik vond het onbewust al zo vaag dat ik het direct genegeerd had eigenlijk
Daar is maar één antwoord op mogelijk.quote:
Nadal (als je die bedoelt) heeft gelukkig wel een beetje persoonlijkheid tegenwoordig, net als Alonso trouwens. Maar vaak vind ik Spaanse sporters heel saai eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik juich altijd wel voor die ene tennisser
Eén van deze opties is ook echt goed trouwensquote:
Nadal vind ik ook altijd leuk, maar tegenwoordig ook wel Alcaraz. Vond ik in het begin ook wel wat saai, maar steeds beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nadal (als je die bedoelt) heeft gelukkig wel een beetje persoonlijkheid tegenwoordig, net als Alonso trouwens. Maar vaak vind ik Spaanse sporters heel saai eigenlijk.
Ahh oké! Ja hij is ook heel goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nadal vind ik ook altijd leuk, maar tegenwoordig ook wel Alcaraz. Vond ik in het begin ook wel wat saai, maar steeds beter eigenlijk.
Zeker, en voor Alonso ook inderdaad.quote:
Kan ik me ergens ook wel wat bij voorstellen. Paar jaar geleden keek ik het altijd, maar de laatste jaren waren de besten allemaal zo onsympathiek dat ik het vaak niet meer zo leuk vond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Ja hij is ook heel goedIk heb alleen heel weinig met tennis. Statistisch een interessante sport maar ik vind het toch teveel van hetzelfde en het duurt me te lang
Ach, er zit tenminste heel wat tijd tussen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Eén van deze opties is ook echt goed trouwens![]()
En het is niet een erg originele TT:
ESF / [Slowchat] #587 Twee woorden, negen letters!
ESF / [SLOWCHAT] #1094 Twee woorden negen letters
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.
Maar ik ben wel blij dat je mij niet hebt meegenomen in de opties.
Nee jouw humor is beter dan dat hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.
Maar ik ben wel blij dat je mij niet hebt meegenomen in de opties.
Nu krijg je dus helemaal geen combinatie van twee woorden en negen letters van mij he? Naar wicht! Jij troela! O naarling! U tevreden?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond iedereen![]()
Ik ben een beetje MIA deze dagen (niet DION), want ik heb wat problemen met FOK. Gisterochtend werd ik opeens uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen herkende de site de combinatie username en wachtwoord niet. Daarop probeerde ik de passmailer, maar die werkt niet of wordt door Hotmail geblokkeerd, waardoor ik er uitlig. Op de PC ben ik nog wel ingelogd voor zolang het duurt, maar ik ben wel aan het werk voor een oplossing, want ik FOK bijna altijd mobiel tegenwoordig.
Ik heb geen flauw idee. Er is in elk geval niemand die onder mijn account (nog) gekkere dingen dan normaal heeft gepost, dus het lijkt me een bug ergens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]we kunnen je niet missen hier dus je lost het maar op hoor
![]()
Nee maar wat raar, probleem van Fok of niet iemand je wachtwoord ofzo veranderd toch?
Toen heette een van de users in de poll nog andersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen heette een van de users in de poll nog anders
Inderdaad! Die wilde ik graag eens proberen en vandaag was die dagquote:
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Straniquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Strani
Jij weet toch dat flauwe, kinderachtige grappen totaal niet mijn stijl zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?quote:
Leuke meiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?![]()
![]()
Aardig bedrag ja damnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Femke even ruim 1000 euro per seconde verdient.
Daar moet ik zo'n 16 maanden voor werkenquote:
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Jij zou er je bed ook wel voor uitkomen?
Ja, maar dat is niet eerlijk, jij bent een stuk slomer, dus dan verdien je meer!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.
Hoe weet je dat ik slomer ben?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet eerlijk, jij bent een stuk slomer, dus dan verdien je meer!
Voor 50.000 euro lukt die 50 seconden mij denk ik ook welquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Jij zou er je bed ook wel voor uitkomen?
Jeetje maar da's bijna een minuut hè. Ik ben al moe als ik er aan denkquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Voor 50.000 euro lukt die 50 seconden mij denk ik ook wel
Omdat ze echt heel snel is en de gemiddelde man echt niet zo snel isquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik slomer ben?
Gelukkig ben ik niet gemiddeld.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Omdat ze echt heel snel is en de gemiddelde man echt niet zo snel is
Dat is afwachten totdat het outdoor seizoen begint. Nog even afwachten waar haar coach voor kiest (want die bepaald alles). Maar ik kan mij zo voorstellen dat gezien het blessureleed ze kiezen voor de gewone 400 meter i.p.v. de horden. Mocht ze toch voor de horden gaan dan is ze nog steeds de grote favoriet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:20 schreef Em31 het volgende:
Is er al iets bekend over McLaughlin @:Redefine? Er in Parijs gewoon bij of niet bekend?
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik niet gemiddeld.
Hmm okéquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is afwachten totdat het outdoor seizoen begint. Nog even afwachten waar haar coach voor kiest (want die bepaald alles). Maar ik kan mij zo voorstellen dat gezien het blessureleed ze kiezen voor de gewone 400 meter i.p.v. de horden. Mocht ze toch voor de horden gaan dan is ze nog steeds de grote favoriet.
En wat er ook gebeurd ze zal niet tegen Bol gaan lopen dit seizoen...
Luctor is natuurlijk wel een Zeeuw. Mijn ervaring is toch dat die heel wat snelheidsrecords kunnen breken als er ergens geld te besparen (of te verdienen) valt.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben jij sneller dan Femke Bol dan?
Met de auto acht ik mezelf niet kansloosquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Was ik alquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:27 schreef H_T het volgende:
[..]
Nu krijg je dus helemaal geen combinatie van twee woorden en negen letters van mij he? Naar wicht! Jij troela! O naarling! U tevreden?
quote:Op zondag 26 februari 2023 01:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Torpedo ei
Buxus hond
Lang gebak
Buk stier
O spruitje
Huh wat gekquote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond iedereen![]()
Ik ben een beetje MIA deze dagen (niet DION), want ik heb wat problemen met FOK. Gisterochtend werd ik opeens uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen herkende de site de combinatie username en wachtwoord niet. Daarop probeerde ik de passmailer, maar die werkt niet of wordt door Hotmail geblokkeerd, waardoor ik er uitlig. Op de PC ben ik nog wel ingelogd voor zolang het duurt, maar ik ben wel aan het werk voor een oplossing, want ik FOK bijna altijd mobiel tegenwoordig.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij weet toch dat flauwe, kinderachtige grappen totaal niet mijn stijl zijn
Het zij je vergeven Meki.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.
Bij sommige users is de rede al jaren fini inderdaad.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Ik wil graag even duidelijkheid scheppen door aan te geven dat Redefini inderdaad dusdanig vergeetbaar is dat het niet bij me op is gekomen om hem in de poll te verwerken.
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:51 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bij sommige users is de rede al jaren fini inderdaad.
Ik had toen wel een iets andere insteekquote:
Hopen dat Bol en Klaver de iets mindere dames kunnen compenseren. Of hebben de Amerikaansen ook duidelijk verschillende niveaus?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:37 schreef sportfreak het volgende:
Zet maar vast in de agenda, morgenavond 21.30 uur de 4x400 meter.
Ik verwacht een mooie strijd tussen de Nederlandse dames en de Amerikaanse.
Ploeg is een groot woord, maar ik ben er nog.quote:
Halloquote:Op zondag 3 maart 2024 02:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ploeg is een groot woord, maar ik ben er nog.
Met iets te veel om uit te leggen, maar intussen regelmatig genoeg hier kijkend om jouw post te zien.quote:Op zondag 3 maart 2024 02:48 schreef H_T het volgende:
[..]
HalloIk wacht op vuurwerk, waar ben jij mee bezig?
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uit gaat makenquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.
Met een beetje oefenen op de hometrainer sprinten wij Cees Bol er wel uit hoorquote:Op zondag 3 maart 2024 11:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat het weinig uit gaat makenOok met training zul je nog niet sneller zijn dan Bol
Ik heb inderdaad erg slecht geslapen, ik wist niet dat dit door jouw wachtwoordproblemen kwam.quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die er slecht van geslapen hebben: Ik heb met wat hulp van Yvonne mijn wachtwoord kunnen aanpassen, dus FOK werkt weer zoals het moet hier.
quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Voor degenen die er slecht van geslapen hebben: Ik heb met wat hulp van Yvonne mijn wachtwoord kunnen aanpassen, dus FOK werkt weer zoals het moet hier.
Ik heb ook slecht geslapen vannacht, ik maar denken dat dat kwam van de twee glazen wijn die ik bij het etentje dronkquote:Op zondag 3 maart 2024 12:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad erg slecht geslapen, ik wist niet dat dit door jouw wachtwoordproblemen kwam.![]()
Dank voor de opheldering en het verhelpen hiervan, ik ga er nu van uit dat ik komende nacht een stuk beter zal slapen.
Ik was er wel maar niet in de SCquote:
Paraat vanuit weekendje weg in Limburg met zonnetje en korte mouwenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Ik heb ook slecht geslapen vannacht, ik maar denken dat dat kwam van de twee glazen wijn die ik bij het etentje dronk
Fijn dat het is opgelost Fred![]()
Jongens het lijkt wel zomer hier, je kunt gewoon "met zonder jas" naar buiten
Woohoo!quote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Jeetje Meke. Ik neem aan dat de editie van volgend jaar al in de agenda staat?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Rond haar verjaardagen is vast wel plek te vindenquote:Op zondag 3 maart 2024 15:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jeetje Meke. Ik neem aan dat de editie van volgend jaar al in de agenda staat?![]()
Die twaalf keer per jaar moet er wel wat te vinden zijn ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Rond haar verjaardagen is vast wel plek te vinden
Precies. Dus niet zo verongelijkt doen als ik zeg dat je slomer bentquote:Op zondag 3 maart 2024 09:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst weer even trainen. Met mijn huidige conditie wordt het 'm niet.
Wat een heerlijk weer vandaag. Ik zat bij mijn oom en tante in de tuin in het zonnetje en toen ik net van de parkeerplaats naar huis liep, zag ik dat de terrasjes alweer vol zittenquote:Op zondag 3 maart 2024 12:24 schreef Arizona het volgende:
Jongens het lijkt wel zomer hier, je kunt gewoon "met zonder jas" naar buiten
Ja, ok, vooruit.quote:Op zondag 3 maart 2024 16:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Precies. Dus niet zo verongelijkt doen als ik zeg dat je slomer bent
Nog een geluk dat we haar onjaardagen niet mee hoeven te tellenquote:Op zondag 3 maart 2024 16:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die twaalf keer per jaar moet er wel wat te vinden zijn ja.
@yvonne to rescuequote:Op zondag 3 maart 2024 12:10 schreef Fred_B het volgende:
Patatquote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Wat schaft de pot vanavond bij jullie? Ik heb net een pizza besteld
Friet.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Eigenlijk wilde ik Moussaka maken, maar toen ik eraan wilde beginnen, was het al vrij laat. Dus heb ik maar rabarbercompote met aardappelkroketjes en sweet Thai chili bites gegeten. En een stuk cake als toetje.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Tomatensoep uit blikquote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Geen idee nog, maar ik kook sowieso niet zelfquote:Op zondag 3 maart 2024 18:11 schreef NailQueen het volgende:
Dan was het hele jaar een en al naamtopic ja.quote:Op zondag 3 maart 2024 18:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Nog een geluk dat we haar onjaardagen niet mee hoeven te tellen
Gelukkig geen boterham.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Wanneer ik trouwens broodje zeg bedoel ik stokbroodje.
Ik ken iemand die dat zegtquote:
Wil je nog een joker inzetten?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:22 schreef Strani het volgende:
Wanneer ik trouwens broodje zeg bedoel ik stokbroodje.
Gelijk royeren. Al is bammetje natuurlijk nog ergerquote:
Ik mag aannemen dat het meer dan overwegen was.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je overwogen het contact met die persoon te verbreken?
Ja, van mensen die een boterham een broodje noemen krijg ik echt error.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je overwogen het contact met die persoon te verbreken?
En terecht. En daarnaast, wie eet er nou één boterham.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, van mensen die een boterham een broodje noemen krijg ik echt error.
Precies, op een been kan je niet staan.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En terecht. En daarnaast, wie eet er nou één boterham.
En dan is een broodje ineens een bolletje. Kan toch niet.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:29 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja, van mensen die een boterham een broodje noemen krijg ik echt error.
Helaas, onjuist. Dat moest Strani zijn. U had die moeten omdraaien met geniale gek waar Redefine wel goed was geweest.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:29 schreef Strani het volgende:
[..]
En waar ik forumgek zei bedoelde ik Redefine.
Ja daar zou ik wel een punt(je) van maken.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan is een broodje ineens een bolletje. Kan toch niet.
* Slaat woedend de hele studio in elkaarquote:Op zondag 3 maart 2024 20:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Helaas, onjuist. Dat moest Strani zijn. U had die moeten omdraaien met geniale gek waar Redefine wel goed was geweest.
Als troostprijs krijgt u nog wel het Per seconde wijzer klokje.
Puntjequote:Op zondag 3 maart 2024 20:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja daar zou ik wel een punt(je) van maken.
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:35 schreef Strani het volgende:
[..]
* Slaat woedend de hele studio in elkaar
Ik ken gelukkig geen mensen (meer) die dat zeggen.quote:
Bij een zacht broodje zou dat nog wel kunnen toch?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
En dan is een broodje ineens een bolletje. Kan toch niet.
Geen stoete?quote:Op zondag 3 maart 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk is het gewoon bôle en broadsje, maar dat is nog te vroeg voor jullie.
Neequote:Op zondag 3 maart 2024 20:39 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Bij een zacht broodje zou dat nog wel kunnen toch?
Dat heeft @ijs_beer toch allang plat gebrand?quote:
@Strani, jij kunt gelukkig zo vaak puntje zeggen als je wilt.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou vooruit als ik niet in de buurt ben mag het
Sneetjequote:Op zondag 3 maart 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Uiteindelijk is het gewoon bôle en broadsje, maar dat is nog te vroeg voor jullie.
't Is een kwestie van geduld.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:38 schreef Em31 het volgende:
Nee juist ik kan dat niet Redefine.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani, jij kunt gelukkig zo vaak puntje zeggen als je wilt.
Jaquote:
quote:
Wel mooi dat deze direct na elkaar staanquote:Op zondag 3 maart 2024 20:20 schreef Strani het volgende:
Ik had vanmiddag een broodje hamlapjes, kaas en tomaat. Beetje vaste prik voor de zondag terwijl ik voetbal kijk in het café. Zo nog iets kleins.
Ik meteen op de camera’s kijken, dacht al dat ik wat hoordequote:Op zondag 3 maart 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Live beelden van @:Em31 na deze post
[ afbeelding ]
Staan wel, lopen nietquote:Op zondag 3 maart 2024 20:31 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Precies, op een been kan je niet staan.
Het is wel een verschrikkelijk woordquote:Op zondag 3 maart 2024 20:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jaal is dat dan nog enigszins logisch.
Joh dat valt wel mee, ze heeft me zojuist nog koffie en een dekentje gebracht. Het houdt ook ándere engerds weg hè.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Live beelden van @:Em31 na deze post
[ afbeelding ]
Klopt. Maar dat geldt wel voor meer woorden die taalkundig correct en logisch zijn.quote:
En een ongewoon plakje is dan “het kontje”quote:
Maar die zijn minder eng, dus ik weet niet of ze daar nou heel blij mee is.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh dat valt wel mee, ze heeft me zojuist nog koffie en een dekentje gebracht. Het houdt ook ándere engerds weg hè.
Als taalkundige kan je daar veel centjes mee verdienen inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geldt wel voor meer woorden die taalkundig correct en logisch zijn.
Ik koop uitsluitend brood met kapjesquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En een ongewoon plakje is dan “het kontje”
Waarom geven wij ons brood van die rare namen?
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalkerquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die zijn minder eng, dus ik weet niet of ze daar nou heel blij mee is.
Camera’s, meerdere nieuwe sloten, bakken aan therapie, maar valt verder mee inderdaad!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @:Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalker
En ik maar denken dat ik een rond zacht broodje wel een bolletje mocht noemen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou vooruit als ik niet in de buurt ben mag het
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @:Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalker
Die hebben ook een competente trainer. Ik snap er nog altijd niets van hoe je bij Erwin van de fucking Looij uitkomt als nieuwe trainer. Het is te hopen dat Hoogma deze zomer maar gewoon opstapt of eruit wordt gegooid, hij presteert het gewoon om in de Eredivisie met een slechtere selectie te spelen dan in de KKDquote:Op zondag 3 maart 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Almere is ook opvallend op dreef de laatste weken.
Nee, dat zijn beschuiten.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een rond zacht broodje wel een bolletje mocht noemen.
Nee, die zijn met twee T. Net als Wilhelmina Kuttjequote:
Ja, dat zijn van die keuzes waar ze in de voetballerij sowieso wel sterk in zijn. Niet kijken of er in de Eerste of Tweede Divisie of 2e Bundesliga een leuke trainer te halen is, maar gewoon iemand nemen die elders gefaald heeft, vanwege zijn ervaring.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hebben ook een competente trainer. Ik snap er nog altijd niets van hoe je bij Erwin van de fucking Looij uitkomt als nieuwe trainer. Het is te hopen dat Hoogma deze zomer maar gewoon opstapt of eruit wordt gegooid, hij presteert het gewoon om in de Eredivisie met een slechtere selectie te spelen dan in de KKD__!
Toch vond ik onze laatste sessie bij de psycholoog best fijn. Ik denk dat we alletwee een stuk wijzer zijn gewordenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Camera’s, meerdere nieuwe sloten, bakken aan therapie, maar valt verder mee inderdaad!
Mooi, stil, pinkt traantje wegquote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
Ik ben als een spin in de hoek van je kamer
met spiekende oogjes, niet te tellen zo veel
ik weet dat je bang bent hoewel onterecht
want voor jouw rust doe ik trouw mijn deel
Ik hou al die andere engerds ver weg
de muggen, de vliegjes en al dat gespuis
schrik ik af of ik eet ze, stukje bij beetje
zodat jij rustig slaapt in je vredige huis
Terwijl het Heracles eerder toch ook niet echt windeieren heeft gelegd om verrassende keuzes te maken. Gertjan Verbeek, Gert Heerkes, John Stegeman, Frank Wormuth (tot z'n laatste seizoen dan), dat liep best wel prima.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die keuzes waar ze in de voetballerij sowieso wel sterk in zijn. Niet kijken of er in de Eerste of Tweede Divisie of 2e Bundesliga een leuke trainer te halen is, maar gewoon iemand nemen die elders gefaald heeft, vanwege zijn ervaring.
Ja, het lijkt me ook sowieso niet de moeilijkste club, zolang je je maar handhaaft. Het is niet dat er dringende behoefte is aan een aansprekend boegbeeld of dat oud-clubmensen uit een succesperiode in het verleden zich massaal opdringen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Terwijl het Heracles eerder toch ook niet echt windeieren heeft gelegd om verrassende keuzes te maken. Gertjan Verbeek, Gert Heerkes, John Stegeman, Frank Wormuth (tot z'n laatste seizoen dan), dat liep best wel prima.
Brons voor de herenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
Ik ben als een spin in de hoek van je kamer
met spiekende oogjes, niet te tellen zo veel
ik weet dat je bang bent hoewel onterecht
want voor jouw rust doe ik trouw mijn deel
Ik hou al die andere engerds ver weg
de muggen, de vliegjes en al dat gespuis
schrik ik af of ik eet ze, stukje bij beetje
zodat jij rustig slaapt in je vredige huis
quote:
quote:
Ja, dat vond ik ook mooi. Bol laat haar dichterbij komen en daardoor moet de VS een grotere bocht nemenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net doen alsof die Amerikaanse een kans heeft en dan nog even een sprintje.
Denk vooral dat ze zich daar nog wat wilde sparen en niet net zoals vorig jaar bij het WK outdoor op het laatste stuk kapot te zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook mooi. Bol laat haar dichterbij komen en daardoor moet de VS een grotere bocht nemen
EUROMAMA’S!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
EN WE ZIJN DE BESTEN, NIET ALLEEN VAN NEDERLAND, MAAR OOK VAN!??
EEUUUURRRROPAAA
EN NU ZIJN WE OOK DE BESTEN VAN!!?
DE WERRRELLDDDD
WHO NEEDS RUSTAAAGHquote:
In Fire Saga was de finale van het ESF ook in Schotland, dus zo is de cirkel weer rond.quote:
Kunnen we zo weer van haar genietenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:44 schreef Em31 het volgende:
[..]het is ook wel bijzonder dat haar stem eerst zo hoog blijft
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?quote:
Bol is altijd wel een van de (taalkundig) beter Engelse sprekende 'bekende' Nederlanders.quote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ierse loopster was sneller dan Bol.
Ja. De exclusiviteit op de allereerste Mickey is dit jaar verlopen. Dus dan volgt er uiteraard een horrorfilm. Die Winnie de Pooh film was overigens wel heel erg matig. Uiteraard mocht je daarvan geen topfilm verwachten, maar de makers misten wel elke vorm van creativiteit.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?
Heerlijk foute film was dat, zo matig
quote:
Peperdure McLaren belandt in sloot Den Haag, bestuurder ongedeerd
https://nos.nl/artikel/25(...)bestuurder-ongedeerd
En dan eerder op de dag, daar niet ver vandaan, een man die een ongeluk veroorzaakte en daarna gevlucht is.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
¤ 250.000,- de sloot in rijden, mooie afsluiter van je weekend.
Het zit McLaren niet meequote:Op zondag 3 maart 2024 21:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
¤ 250.000,- de sloot in rijden, mooie afsluiter van je weekend.
Ja, een man uit Spanje was dat, die is wel aangehouden geloof ik.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
En dan eerder op de dag, daar niet ver vandaan, een man die een ongeluk veroorzaakte en daarna gevlucht is.
Zo misdragen zou die zich nooit, dus die was het zeker nietquote:Op zondag 3 maart 2024 21:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, een man uit Spanje was dat, die is wel aangehouden geloof ik.
Waar is @:Strani eigenlijk?
Elke vorm van creativiteit inderdaadquote:Op zondag 3 maart 2024 21:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. De exclusiviteit op de allereerste Mickey is dit jaar verlopen. Dus dan volgt er uiteraard een horrorfilm. Die Winnie de Pooh film was overigens wel heel erg matig. Uiteraard mocht je daarvan geen topfilm verwachten, maar de makers misten wel elke vorm van creativiteit.
Ik vrees van niet. Daardoor komt deze film er veel te snel. En wordt het gemaakt door mensen die vooral het personage willen gebruiken i.p.v. er wat leuks voor te bedenken. Terwijl het eigenlijk niet heel moeilijk hoeft te zijn.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:04 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Elke vorm van creativiteit inderdaad![]()
Hopelijk loopt dat wat beter (af) met Mickey
Ja ok, daarmee heb je wel een punt.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:00 schreef Redefine het volgende:
En @:Strani zou willen dat die nog 36 was.
South Park heeft jaren terug Mickey wel heel tof ingezet, dus je kan er creatief zeker wat meequote:Op zondag 3 maart 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vrees van niet. Daardoor komt deze film er veel te snel. En wordt het gemaakt door mensen die vooral het personage willen gebruiken i.p.v. er wat leuks voor te bedenken. Terwijl het eigenlijk niet heel moeilijk hoeft te zijn.
Ja absoluut, maar die zijn dan ook wel van een ander niveau.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
South Park heeft jaren terug Mickey wel heel tof ingezet, dus je kan er creatief zeker wat mee
Daar komt een deel 2 vanquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?
Heerlijk foute film was dat, zo matig
quote:
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?quote:Op zondag 3 maart 2024 23:58 schreef Strani het volgende:
Jägermeistertje mag ook natuurlijk, wat jij wil.
Interessantquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
gatverquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
Dit lijkt me een terechte vraag. Mijn gok is koud want de Jägermeister zelf moet -18 zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hè)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(heb je dat echt nodig?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hè)
Nee. Gewoon een shotje in een longdrink en dan aanvullen met chocomelquote:
Koud natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
Ik heb ananassoftijs met ananassapquote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(dat zouden we nooit denken Strani!!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja anders denken mensen dat ik niet leuk ben)
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(dat zouden we nooit denken Strani!!)
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?)
Goed punt. * Zucht * - dan strijd ik maar doorquote:Op maandag 4 maart 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)
Het is dan ook een lekker drankjequote:
Omekot, jaloers!quote:
Met ananasijs is dus de neppe variant?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omekot, jaloers!![]()
Sinds ze in Parijs de nepwhip hebben (die met ananassoftijs, niet die met gewoon softijs en ananassap), is die toko telkens dicht als ik er ben, dus zelfs die heb ik nog niet gehad
Nee, die met ananasijs is de goeie! Maar bevestig dat wel even met nog eentje, gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Met ananasijs is dus de neppe variant?Verdorie, dan heb ik nog steeds niet de echte Dole whip gehad en moet ik er later nog een nemen
De versie in Shanghai die ik ken was erg tof in elk geval, dus geniet ervan!quote:Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef H_T het volgende:
Oh en Hamlapjes, Tron Lightcycle Run is kort maar wel Heel Erg Cool
Nice! Dat zei m'n vriendin vannacht ook!quote:Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef H_T het volgende:
Oh en Hamlapjes, Tron Lightcycle Run is kort maar wel Heel Erg Cool
Ik ben nu eventjes gewoon zo ontzéttend trots op jequote:Op maandag 4 maart 2024 14:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Dat zei m'n vriendin vannacht ook!
Als ik een vriendin had gehad tenminste)
Ah gelukkig maarquote:Op maandag 4 maart 2024 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, die met ananasijs is de goeie! Maar bevestig dat wel even met nog eentje, gewoon voor de zekerheid
Maar in Parijs hebben ze nooit de echte gehad die je ook in de VS hebt, in DLP hebben ze elders zo'n prutje ingekocht, niet van Dole. En daarvoor hadden ze een nepversie van gewoon softijs met ananassap!
Vandaar nepwhips
Gisteren gedaanquote:Op maandag 4 maart 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De versie in Shanghai die ik ken was erg tof in elk geval, dus geniet ervan!
Al snacking en/of drinking around the world gedaan? Flower & Garden Festival is daar nu toch, of niet? (Niet dat dat heel veel uitmaakt, elk festival is daar een reden voor extra foodstallsquote:Op maandag 4 maart 2024 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah gelukkig maarVind ik het ook meteen minder vervelend dat die in Parijs dicht was toen ik er voor het laatst was
Ze hebben hier her en der wat wonderlijke snacks te koop, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Wie weet ga ik me nog wel aan de cheeseburgerbapao helpen
Nee joh, ik vind het al duur zatquote:Op maandag 4 maart 2024 14:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Al snacking en/of drinking around the world gedaan? Flower & Garden Festival is daar nu toch, of niet? (Niet dat dat heel veel uitmaakt, elk festival is daar een reden voor extra foodstalls)
Dank je! In de ochtend is het best lekker, met in de middag vaak rond de 27 graden. Vind ik warm zat, maar nog wel te doenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:44 schreef Arizona het volgende:
@:h_t hoe is het weer daar? En de drukte? Nog heel veel plezier!
Welkomquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Haha deze las ik eigenlijk nooit! Enkel tijdens de uitzending alleen. Omdat het dan in die andere niet te doen is😂😂
Als je van rust houdt, dan komt dit topic wel goed. Buiten de uitzendingen om is het hier iets kalmerquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Haha deze las ik eigenlijk nooit! Enkel tijdens de uitzending alleen. Omdat het dan in die andere niet te doen is😂😂
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregenquote:Op maandag 4 maart 2024 20:29 schreef RadioJoost het volgende:
Ja lees al heel lang mee. Sinds Joan Franka al. Ik vind het altijd grappig om mee te lezen en het enthousiasme van iedereen! Ok bij osjien was er wat minder enthousiasme in het begin😂😂😂😂
Boah ja!! Het liedje vind ik echt gaaf! Maar de act😂😂😂quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregen
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!quote:Op maandag 4 maart 2024 20:38 schreef Strani het volgende:
@:radiojoost je weet dat topics na 301 posts sluiten? Dus dat je als dat gebeurt weer even naar je My Active Topics kunt gaan om het nieuwe deel te vinden?
Ik was bang dat je het nieuwe Joost topic niet kon vinden haha. Maar je weet nu hoe je het nieuwe deel kunt vinden dus.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef RadioJoost het volgende:
[..]
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!
Waar ik ben was het net voor 13:00, niks mis mee dusquote:
Hallo en welkomquote:Op maandag 4 maart 2024 20:26 schreef RadioJoost het volgende:
Het is een broodnodige verduidelijking van het conceptquote:Op maandag 4 maart 2024 20:35 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Waarom herhalen ze twee keer hetzelfde?
quote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Hallo en welkom
Post gerust mee als dat je leuk lijkt
Ja leuk. Dank je
Je kan het aantal posts dat je op een pagina ziet aanpassen in je profiel. Die heb je nu immersquote:Op maandag 4 maart 2024 20:40 schreef RadioJoost het volgende:
[..]
Top dankje. Wist dat ze op pagina 12/13 altijd dicht gingen. Maar nu kan ik er op letten dat het bij post 301 is!
Als ze maar niet bedenken dat het goed bij Joost zijn act past.quote:Op maandag 4 maart 2024 20:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb je ook de krumpers meltdown in 2018 meegekregen
Ik heb echt te weinig gedaan vandaag door die wedkantoor-rollercoasterquote:Op maandag 4 maart 2024 20:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik heb vandaag totaal geen motivatie dag
Hahaha o God nee! Dat zou wat zijn. Maar ik denk dat Joost precies weet wat ie wilquote:Op maandag 4 maart 2024 21:12 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Als ze maar niet bedenken dat het goed bij Joost zijn act past.
We doen hier alleen maar aan de Nederlandse tijd. Dit is verdorie een Nederlands forum!quote:Op maandag 4 maart 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Waar ik ben was het net voor 13:00, niks mis mee dus
Niet eronder?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |