SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ga je nu Meke haar beledigende grapjes bui overnemen ? Niets mis met ABBAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Ja mag hier alles zeggen! En in dit geval moet je!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumMaar nee sorry ABBA vind ik helemaal niks en nog een andere artiest vind ik helemaal niks maar die ga ik al helemáál niet opnoemen
Vla gooien!quote:
De toortsen en hooivorken staan al klaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumMaar nee sorry ABBA vind ik helemaal niks en nog een andere artiest vind ik helemaal niks maar die ga ik al helemáál niet opnoemen
Nee ik had dat ook pas te laat doorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht al dit komt nooit goed want Jobi
Volgens mij is het ook al lang weer weg. Ik was toen bij Tirol (omstreeks 2005 of zo) en in diezelfde straat zat nog een AYCE-schnitzeltentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCE![]()
Dat schnitzel eten in Zenderen ken ik dan weer niet
Vertelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht strafquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mag hier alles zeggen! En in dit geval moet je!!
@:Redefine haat stiekem ook alle ESF-muziek, dus je bent niet de enige
ROMEO DELTA ZULU!quote:
Recht door zeequote:
Ik was vooral fan van Old Coopers Hallquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Arizona het volgende:
Al Capone ben ik wel geweest! Lekkere lasagne had ik daar
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht al dit komt nooit goed want Jobi
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haaltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was denk ik Theodorus ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al lang weer weg. Ik was toen bij Tirol (omstreeks 2005 of zo) en in diezelfde straat zat nog een AYCE-schnitzeltent
Waarheid is hard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
34?
Nee, met die leeftijd heb ik niet veel
Vertel nooooouuuuuuquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht straf
Nee die mierzoete popzooi wat ABBA is kan ik echt niet lang naar luisterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij gooit regelmatig met vla?quote:
DM dan even, mij kun je vertrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht straf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |