SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOKOp woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ga je nu Meke haar beledigende grapjes bui overnemen ? Niets mis met ABBAquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die muzieksmaak van je dochter zullen we dan maar voor lief nemen
Ja mag hier alles zeggen! En in dit geval moet je!!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumMaar nee sorry ABBA vind ik helemaal niks en nog een andere artiest vind ik helemaal niks maar die ga ik al helemáál niet opnoemen
Vla gooien!quote:
De toortsen en hooivorken staan al klaar.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik was even helemaal vergeten dat ik dat niet kon zeggen op een ESF forumMaar nee sorry ABBA vind ik helemaal niks en nog een andere artiest vind ik helemaal niks maar die ga ik al helemáál niet opnoemen
Nee ik had dat ook pas te laat doorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht al dit komt nooit goed want Jobi
Volgens mij is het ook al lang weer weg. Ik was toen bij Tirol (omstreeks 2005 of zo) en in diezelfde straat zat nog een AYCE-schnitzeltentquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt wel weer een AYCE![]()
Dat schnitzel eten in Zenderen ken ik dan weer niet
Vertelquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht strafquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja mag hier alles zeggen! En in dit geval moet je!!
@:Redefine haat stiekem ook alle ESF-muziek, dus je bent niet de enige
ROMEO DELTA ZULU!quote:
Recht door zeequote:
Ik was vooral fan van Old Coopers Hallquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Arizona het volgende:
Al Capone ben ik wel geweest! Lekkere lasagne had ik daar
dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
Ik dacht al dit komt nooit goed want Jobi
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haaltquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja dat was denk ik Theodorus ofzo?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook al lang weer weg. Ik was toen bij Tirol (omstreeks 2005 of zo) en in diezelfde straat zat nog een AYCE-schnitzeltent
Waarheid is hard.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
34?
Nee, met die leeftijd heb ik niet veel
Vertel nooooouuuuuuquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht straf
Nee die mierzoete popzooi wat ABBA is kan ik echt niet lang naar luisterenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Jij gooit regelmatig met vla?quote:
DM dan even, mij kun je vertrouwenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:24 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Neenee dan krijg ik pas écht straf
Dat is een open geheim hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haalt
Da's geen twee woorden én geen negen lettersquote:
Geen idee, zou kunnenquote:
@Davequote:
Nouja wel 85%quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haalt
Ik ben niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef GeorgeM het volgende:
Sorry @:molloot200. Moest even de moeder uithangen hier
Oh daarover zat een liedje in m'n groep 8 musical dat ik nog steeds in m'n hoofd heb als ik dat leesquote:
*noteert voor de volgende meet*quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die mierzoete popzooi wat ABBA is kan ik echt niet lang naar luisteren
Geef me eerst wat bier en dan kan ik er om half 2 's nachts in de club nog wel enigszins van genieten, maar daarbuiten
Daaromquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
DM dan even, mij kun je vertrouwen
Ik heb sabotagemateriaal over half ESF, dus jij kan er ook nog wel bij joh
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geef me eerst wat bier en dan kan ik er om half 2 's nachts in de club nog wel enigszins van genieten, maar daarbuiten
Nou weet je ook eens hoe wij ons voelen als jij weer de Lapo hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vertel nooooouuuuuuNu gaan we dood van nieuwsgierigheid
Ja maar ik wil het ook wetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Bier?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je moest eens weten!quote:
Ik liep achter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou weet je ook eens hoe wij ons voelen als jij weer de Lapo hebt.
Denk het wel, verder zit er niet zoveel in de enige straat van Zenderenquote:
Oehquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een goede manier om 'Regel dat zelf' te zeggen als iemand over bier halen begintquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Da's geen twee woorden én geen negen letters
Ik wil wel wat over andere mensen ruilenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DaaromIk heb liever geen sabotagemateriaal op mijn naam staan bij je
Ahquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een goede manier om 'Regel dat zelf' te zeggen als iemand over bier halen begint
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Terug naar de tijd van Pokémonkaarten ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil wel wat over andere mensen ruilen
Believe, Grow, 1944, Amar pelos dois is niet 85%quote:
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.Ik ben voor Mean!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik heb denk ik de meeste juice over Jobi!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van Pokémonkaarten dit
Ze zit nu al te raden en te gissenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Dit heeft niks met @:molloot200 te maken, maar is er iemand die me kan helpen een bot te bouwen die geautomatiseerd elke twee tellen een DM met ZEG NOU stuurt?
Nee maar zo VOELT het welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Believe, Grow, 1944, Amar pelos dois is niet 85%
Nee dus kun je het maar beter zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zit nu al te raden en te gissenKomt niet goed dit
Hé hou eens opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil wel wat over andere mensen ruilen
Is het dan wel belangrijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Oh en ik gok toch dat je het niet gaat raden Meke
Klassieke kattenstruggle jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Arizona het volgende:
De kat is aan mijn voeteneind gaan liggen.![]()
Maar nu kan ik mijn deken niet goed leggen
OMG HEB JE DEZE SERIE GEZIEN?!quote:
Nog even opgezocht, Tirol zat op Hoofdstraat 26. Vanaf daar kon je de andere schnitzeltent zien, dus een goede verstaander weet dan vast genoegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk het wel, verder zit er niet zoveel in de enige straat van Zenderen
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zit nu al te raden en te gissenKomt niet goed dit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.MeanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ontzettend belangrijk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het dan wel belangrijk?
Iemand die 13e in 1982 werd is niet echt relevant hè?
Precies.quote:
oke Mollie. Wat is je mening over dit ? Sinds iemand zei dat dit een kruising tussen Abba en Talking heads was krijg ik die vergelijking niet meer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hmmquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even opgezocht, Tirol zat op Hoofdstraat 26. Vanaf daar kon je de andere schnitzeltent zien, dus een goede verstaander weet dan vast genoeg
Wat lees ik hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Believe, Grow, 1944, Amar pelos dois is niet 85%
Er zijn heel erg veel goede ESF nummers. Heb er genoeg in mijn top 2000 staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar zo VOELT het wel![]()
1944 en Believe tellen niet omdat meer mensen dat vinden![]()
Net als dat ik hem van @:molloot200 niet vindt tellen als het Netta is
Iedereen heeft juice over mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik de meeste juice over Jobi!
Ik vind Gold heel tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud van
Dit zegt 'ie echt 3x per weekquote:
Hij is in diepe slaap nu, vind ik zieligquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klassieke kattenstruggle jaProbeer even rustig te verliggen; meestal draaien ze vanzelf wel mee
Daar dacht ato (quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het dan wel belangrijk?
Iemand die 13e in 1982 werd is niet echt relevant hè?
Okee okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel goede ESF nummers. Heb er genoeg in mijn top 2000 staan
Ssstquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen heeft juice over mijIk ben een open boek
Nee.quote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar dacht ato () heel anders over
Dus was het Grow?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Gold heel tof![]()
Jammer dat zijn ESF nummer niet zoiets was
Gemiste kans hij is echt fantastisch!!!quote:
Dat ABBA gedeelte zie ik niet helemaal maar ik vind het een ok nummer, niet echt iets wat ik zelf op zou zetten maar ik vind het niet een super vervelend nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
oke Mollie. Wat is je mening over dit ? Sinds iemand zei dat dit een kruising tussen Abba en Talking heads was krijg ik die vergelijking niet meer uit mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud van
Oh, die posts moet ik nog lezenquote:
Oh ja! Dit doet me er aan denken: de Lidl bij mij in de buurt heeft van die Portugese gebakjes in de vriezer liggen. Misschien die bij jou ook welquote:
Die slaapt zo weer opnieuwquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is in diepe slaap nu, vind ik zielig
Atoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar dacht ato () heel anders over
Dat zou ik nog kunnen handelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het wel eens Celine Dion kan zijn.
Edsilia is echt een toffe vrouwquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
Als het Edsilia is hoef je je hier niet meer te vertonen @:molloot200
En anders bedenken we wel wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen heeft juice over mijIk heb een open broek
quote:
quote:
Jaaaaaaa ik ga toch niet mijn muil houwe johquote:
Dat weet je toch allang?quote:
Okee gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Edsilia is echt een toffe vrouwHaar muziek ken ik niet goed genoeg, maar ze lijkt me echt een gezellige vrouw
Oehquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja! Dit doet me er aan denken: de Lidl bij mij in de buurt heeft van die Portugese gebakjes in de vriezer liggen. Misschien die bij jou ook wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |