Dat is een open geheim hoorquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haalt
Da's geen twee woorden én geen negen lettersquote:
Geen idee, zou kunnenquote:
@Davequote:
Nouja wel 85%quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen dat ik ESF muziek haalt
Ik ben niet anders van je gewendquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef GeorgeM het volgende:
Sorry @:molloot200. Moest even de moeder uithangen hier
Oh daarover zat een liedje in m'n groep 8 musical dat ik nog steeds in m'n hoofd heb als ik dat leesquote:
*noteert voor de volgende meet*quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die mierzoete popzooi wat ABBA is kan ik echt niet lang naar luisteren
Geef me eerst wat bier en dan kan ik er om half 2 's nachts in de club nog wel enigszins van genieten, maar daarbuiten
Daaromquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
DM dan even, mij kun je vertrouwen
Ik heb sabotagemateriaal over half ESF, dus jij kan er ook nog wel bij joh
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Geef me eerst wat bier en dan kan ik er om half 2 's nachts in de club nog wel enigszins van genieten, maar daarbuiten
Nou weet je ook eens hoe wij ons voelen als jij weer de Lapo hebt.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vertel nooooouuuuuuNu gaan we dood van nieuwsgierigheid
Ja maar ik wil het ook wetenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Bier?!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Je moest eens weten!quote:
Ik liep achter!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou weet je ook eens hoe wij ons voelen als jij weer de Lapo hebt.
Denk het wel, verder zit er niet zoveel in de enige straat van Zenderenquote:
Oehquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een goede manier om 'Regel dat zelf' te zeggen als iemand over bier halen begintquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef Meke het volgende:
[..]
Da's geen twee woorden én geen negen letters
Ik wil wel wat over andere mensen ruilenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:26 schreef molloot200 het volgende:
[..]
DaaromIk heb liever geen sabotagemateriaal op mijn naam staan bij je
Ahquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een goede manier om 'Regel dat zelf' te zeggen als iemand over bier halen begint
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef Meke het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Terug naar de tijd van Pokémonkaarten ditquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil wel wat over andere mensen ruilen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |