quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.Ik ben voor Mean!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ja ik heb denk ik de meeste juice over Jobi!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Terug naar de tijd van Pokémonkaarten dit
Ze zit nu al te raden en te gissenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Meke het volgende:
Dit heeft niks met @:molloot200 te maken, maar is er iemand die me kan helpen een bot te bouwen die geautomatiseerd elke twee tellen een DM met ZEG NOU stuurt?
Nee maar zo VOELT het welquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Believe, Grow, 1944, Amar pelos dois is niet 85%
Nee dus kun je het maar beter zeggenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zit nu al te raden en te gissenKomt niet goed dit
Hé hou eens opquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wil wel wat over andere mensen ruilen
Is het dan wel belangrijk?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef molloot200 het volgende:
Oh en ik gok toch dat je het niet gaat raden Meke
Klassieke kattenstruggle jaquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Arizona het volgende:
De kat is aan mijn voeteneind gaan liggen.![]()
Maar nu kan ik mijn deken niet goed leggen
OMG HEB JE DEZE SERIE GEZIEN?!quote:
Nog even opgezocht, Tirol zat op Hoofdstraat 26. Vanaf daar kon je de andere schnitzeltent zien, dus een goede verstaander weet dan vast genoegquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:27 schreef Meke het volgende:
[..]
Denk het wel, verder zit er niet zoveel in de enige straat van Zenderen
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud vanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze zit nu al te raden en te gissenKomt niet goed dit
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik durf wel uit te spreken dat je over mij helemaal niks hebt. Maakt ook niet uit, want wij zijn natuurlijk ook gewoon een team.MeanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ontzettend belangrijk!quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het dan wel belangrijk?
Iemand die 13e in 1982 werd is niet echt relevant hè?
Precies.quote:
oke Mollie. Wat is je mening over dit ? Sinds iemand zei dat dit een kruising tussen Abba en Talking heads was krijg ik die vergelijking niet meer uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:25 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee die mierzoete popzooi wat ABBA is kan ik echt niet lang naar luisteren
Geef me eerst wat bier en dan kan ik er om half 2 's nachts in de club nog wel enigszins van genieten, maar daarbuiten
Hmmquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nog even opgezocht, Tirol zat op Hoofdstraat 26. Vanaf daar kon je de andere schnitzeltent zien, dus een goede verstaander weet dan vast genoeg
Wat lees ik hierquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Believe, Grow, 1944, Amar pelos dois is niet 85%
Er zijn heel erg veel goede ESF nummers. Heb er genoeg in mijn top 2000 staanquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee maar zo VOELT het wel![]()
1944 en Believe tellen niet omdat meer mensen dat vinden![]()
Net als dat ik hem van @:molloot200 niet vindt tellen als het Netta is
Iedereen heeft juice over mijquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik heb denk ik de meeste juice over Jobi!
Ik vind Gold heel tofquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |