Dit zegt 'ie echt 3x per weekquote:
Hij is in diepe slaap nu, vind ik zieligquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Klassieke kattenstruggle jaProbeer even rustig te verliggen; meestal draaien ze vanzelf wel mee
Daar dacht ato (quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Is het dan wel belangrijk?
Iemand die 13e in 1982 werd is niet echt relevant hè?
Okee okeequote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er zijn heel erg veel goede ESF nummers. Heb er genoeg in mijn top 2000 staan
Ssstquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen heeft juice over mijIk ben een open boek
Nee.quote:
Ja dat is ook weer zoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar dacht ato () heel anders over
Dus was het Grow?quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik vind Gold heel tof![]()
Jammer dat zijn ESF nummer niet zoiets was
Gemiste kans hij is echt fantastisch!!!quote:
Dat ABBA gedeelte zie ik niet helemaal maar ik vind het een ok nummer, niet echt iets wat ik zelf op zou zetten maar ik vind het niet een super vervelend nummerquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef usagi414 het volgende:
[..]
oke Mollie. Wat is je mening over dit ? Sinds iemand zei dat dit een kruising tussen Abba en Talking heads was krijg ik die vergelijking niet meer uit mijn hoofd.
quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als je Jeangu niets vindt, ben je niet de enige, ik word er niet warm of koud van
Oh, die posts moet ik nog lezenquote:
Oh ja! Dit doet me er aan denken: de Lidl bij mij in de buurt heeft van die Portugese gebakjes in de vriezer liggen. Misschien die bij jou ook welquote:
Die slaapt zo weer opnieuwquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hij is in diepe slaap nu, vind ik zielig
Atoquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Daar dacht ato () heel anders over
Dat zou ik nog kunnen handelenquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n idee dat het wel eens Celine Dion kan zijn.
Edsilia is echt een toffe vrouwquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Meke het volgende:
Als het Edsilia is hoef je je hier niet meer te vertonen @:molloot200
En anders bedenken we wel wat.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Iedereen heeft juice over mijIk heb een open broek
quote:
quote:
Jaaaaaaa ik ga toch niet mijn muil houwe johquote:
Dat weet je toch allang?quote:
Okee gelukkig maarquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Edsilia is echt een toffe vrouwHaar muziek ken ik niet goed genoeg, maar ze lijkt me echt een gezellige vrouw
Oehquote:Op zaterdag 15 augustus 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Oh ja! Dit doet me er aan denken: de Lidl bij mij in de buurt heeft van die Portugese gebakjes in de vriezer liggen. Misschien die bij jou ook wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |