En een ongewoon plakje is dan “het kontje”quote:
Maar die zijn minder eng, dus ik weet niet of ze daar nou heel blij mee is.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Joh dat valt wel mee, ze heeft me zojuist nog koffie en een dekentje gebracht. Het houdt ook ándere engerds weg hè.
Als taalkundige kan je daar veel centjes mee verdienen inderdaad.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat geldt wel voor meer woorden die taalkundig correct en logisch zijn.
Ik koop uitsluitend brood met kapjesquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En een ongewoon plakje is dan “het kontje”
Waarom geven wij ons brood van die rare namen?
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalkerquote:Op zondag 3 maart 2024 20:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar die zijn minder eng, dus ik weet niet of ze daar nou heel blij mee is.
Camera’s, meerdere nieuwe sloten, bakken aan therapie, maar valt verder mee inderdaad!quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @:Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalker
En ik maar denken dat ik een rond zacht broodje wel een bolletje mocht noemen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee![]()
Nou vooruit als ik niet in de buurt ben mag het
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa zo eng ben ik niet eens. Ik zit er nu al een kleine vijf jaar en er is eigenlijk nog nooit echt iets engs gebeurd toch @:Em31 ? Ik ben gewoon meer een gezellige stalker
Die hebben ook een competente trainer. Ik snap er nog altijd niets van hoe je bij Erwin van de fucking Looij uitkomt als nieuwe trainer. Het is te hopen dat Hoogma deze zomer maar gewoon opstapt of eruit wordt gegooid, hij presteert het gewoon om in de Eredivisie met een slechtere selectie te spelen dan in de KKDquote:Op zondag 3 maart 2024 20:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Almere is ook opvallend op dreef de laatste weken.
Nee, dat zijn beschuiten.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een rond zacht broodje wel een bolletje mocht noemen.
Nee, die zijn met twee T. Net als Wilhelmina Kuttjequote:
Ja, dat zijn van die keuzes waar ze in de voetballerij sowieso wel sterk in zijn. Niet kijken of er in de Eerste of Tweede Divisie of 2e Bundesliga een leuke trainer te halen is, maar gewoon iemand nemen die elders gefaald heeft, vanwege zijn ervaring.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Die hebben ook een competente trainer. Ik snap er nog altijd niets van hoe je bij Erwin van de fucking Looij uitkomt als nieuwe trainer. Het is te hopen dat Hoogma deze zomer maar gewoon opstapt of eruit wordt gegooid, hij presteert het gewoon om in de Eredivisie met een slechtere selectie te spelen dan in de KKD__!
Toch vond ik onze laatste sessie bij de psycholoog best fijn. Ik denk dat we alletwee een stuk wijzer zijn gewordenquote:Op zondag 3 maart 2024 20:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Camera’s, meerdere nieuwe sloten, bakken aan therapie, maar valt verder mee inderdaad!
Mooi, stil, pinkt traantje wegquote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
Ik ben als een spin in de hoek van je kamer
met spiekende oogjes, niet te tellen zo veel
ik weet dat je bang bent hoewel onterecht
want voor jouw rust doe ik trouw mijn deel
Ik hou al die andere engerds ver weg
de muggen, de vliegjes en al dat gespuis
schrik ik af of ik eet ze, stukje bij beetje
zodat jij rustig slaapt in je vredige huis
Terwijl het Heracles eerder toch ook niet echt windeieren heeft gelegd om verrassende keuzes te maken. Gertjan Verbeek, Gert Heerkes, John Stegeman, Frank Wormuth (tot z'n laatste seizoen dan), dat liep best wel prima.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die keuzes waar ze in de voetballerij sowieso wel sterk in zijn. Niet kijken of er in de Eerste of Tweede Divisie of 2e Bundesliga een leuke trainer te halen is, maar gewoon iemand nemen die elders gefaald heeft, vanwege zijn ervaring.
Ja, het lijkt me ook sowieso niet de moeilijkste club, zolang je je maar handhaaft. Het is niet dat er dringende behoefte is aan een aansprekend boegbeeld of dat oud-clubmensen uit een succesperiode in het verleden zich massaal opdringen.quote:Op zondag 3 maart 2024 20:55 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Terwijl het Heracles eerder toch ook niet echt windeieren heeft gelegd om verrassende keuzes te maken. Gertjan Verbeek, Gert Heerkes, John Stegeman, Frank Wormuth (tot z'n laatste seizoen dan), dat liep best wel prima.
Brons voor de herenquote:
quote:Op zondag 3 maart 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
Ik ben als een spin in de hoek van je kamer
met spiekende oogjes, niet te tellen zo veel
ik weet dat je bang bent hoewel onterecht
want voor jouw rust doe ik trouw mijn deel
Ik hou al die andere engerds ver weg
de muggen, de vliegjes en al dat gespuis
schrik ik af of ik eet ze, stukje bij beetje
zodat jij rustig slaapt in je vredige huis
quote:
quote:
Ja, dat vond ik ook mooi. Bol laat haar dichterbij komen en daardoor moet de VS een grotere bocht nemenquote:Op zondag 3 maart 2024 21:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net doen alsof die Amerikaanse een kans heeft en dan nog even een sprintje.
Denk vooral dat ze zich daar nog wat wilde sparen en niet net zoals vorig jaar bij het WK outdoor op het laatste stuk kapot te zitten.quote:Op zondag 3 maart 2024 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook mooi. Bol laat haar dichterbij komen en daardoor moet de VS een grotere bocht nemen
EUROMAMA’S!quote:Op zondag 3 maart 2024 21:39 schreef Strani het volgende:
EN WE ZIJN DE BESTEN, NIET ALLEEN VAN NEDERLAND, MAAR OOK VAN!??
EEUUUURRRROPAAA
EN NU ZIJN WE OOK DE BESTEN VAN!!?
DE WERRRELLDDDD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |