Ja absoluut, maar die zijn dan ook wel van een ander niveau.quote:Op zondag 3 maart 2024 22:15 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
South Park heeft jaren terug Mickey wel heel tof ingezet, dus je kan er creatief zeker wat mee
Daar komt een deel 2 vanquote:Op zondag 3 maart 2024 21:46 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Is dit een nieuwe variant zoals Blood & Honen van Winney de Poo?
Heerlijk foute film was dat, zo matig
quote:
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?quote:Op zondag 3 maart 2024 23:58 schreef Strani het volgende:
Jägermeistertje mag ook natuurlijk, wat jij wil.
Interessantquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
gatverquote:Op maandag 4 maart 2024 00:02 schreef H_T het volgende:
[..]
Het is lang geleden dat ik Jägermeister-chocomel heb gehad. Is dat ook een optie?
Dit lijkt me een terechte vraag. Mijn gok is koud want de Jägermeister zelf moet -18 zijn.quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hč)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(heb je dat echt nodig?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:20 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja ik in werkelijkheid ook maar we moeten het nog een beetje laten lijken hč)
Nee. Gewoon een shotje in een longdrink en dan aanvullen met chocomelquote:
Koud natuurlijk!quote:Op maandag 4 maart 2024 00:07 schreef BillDauterive het volgende:
is het dan warm? of is de chocomel dan koud?
Ik heb ananassoftijs met ananassapquote:Op maandag 4 maart 2024 00:19 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zit aan een glaasje water.Dat is het betere spul.
(dat zouden we nooit denken Strani!!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:27 schreef Strani het volgende:
[..]
(Ja anders denken mensen dat ik niet leuk ben)
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?quote:Op maandag 4 maart 2024 00:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(dat zouden we nooit denken Strani!!)
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)quote:Op maandag 4 maart 2024 00:31 schreef Strani het volgende:
[..]
(Echt niet? Mag ik dan eindelijk die eeuwige strijd opgeven?)
Goed punt. * Zucht * - dan strijd ik maar doorquote:Op maandag 4 maart 2024 00:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
(Welke strijd? Als het eeuwig is, moet het nog wel even doorgaan. Zo oud ben je nou ook weer niet!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |