Precies. Vijf seconden penalty bij de volgende pitstop en volgende week achteraan de grid beginnen voor haarquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Meke het volgende:
We hebben niet de hele dag de tijd @:esf1gamer
Ik juich eigenlijk bijna nooit voor Spaanse sportersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We juichen voor beide Spaanse F1 coureurs
Wil je zo graag van @Strani winnen met #postsquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:05 schreef Meke het volgende:
We hebben niet de hele dag de tijd @:esf1gamer
Nee maar ik kwam precies in het dichte topic binnen en dan duurt 2 minuten best langquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wil je zo graag van @:Strani winnen met #posts
Ik juich altijd wel voor die ene tennisserquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik juich eigenlijk bijna nooit voor Spaanse sporters
https://2woorden9letters.com/quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik vond het onbewust al zo vaag dat ik het direct genegeerd had eigenlijk
Daar is maar één antwoord op mogelijk.quote:
Nadal (als je die bedoelt) heeft gelukkig wel een beetje persoonlijkheid tegenwoordig, net als Alonso trouwens. Maar vaak vind ik Spaanse sporters heel saai eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik juich altijd wel voor die ene tennisser
Eén van deze opties is ook echt goed trouwensquote:
Nadal vind ik ook altijd leuk, maar tegenwoordig ook wel Alcaraz. Vond ik in het begin ook wel wat saai, maar steeds beter eigenlijk.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Nadal (als je die bedoelt) heeft gelukkig wel een beetje persoonlijkheid tegenwoordig, net als Alonso trouwens. Maar vaak vind ik Spaanse sporters heel saai eigenlijk.
Ahh oké! Ja hij is ook heel goedquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:15 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nadal vind ik ook altijd leuk, maar tegenwoordig ook wel Alcaraz. Vond ik in het begin ook wel wat saai, maar steeds beter eigenlijk.
Zeker, en voor Alonso ook inderdaad.quote:
Kan ik me ergens ook wel wat bij voorstellen. Paar jaar geleden keek ik het altijd, maar de laatste jaren waren de besten allemaal zo onsympathiek dat ik het vaak niet meer zo leuk vond.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké! Ja hij is ook heel goedIk heb alleen heel weinig met tennis. Statistisch een interessante sport maar ik vind het toch teveel van hetzelfde en het duurt me te lang
Ach, er zit tenminste heel wat tijd tussen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Eén van deze opties is ook echt goed trouwens![]()
En het is niet een erg originele TT:
ESF / [Slowchat] #587 Twee woorden, negen letters!
ESF / [SLOWCHAT] #1094 Twee woorden negen letters
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.
Maar ik ben wel blij dat je mij niet hebt meegenomen in de opties.
Nee jouw humor is beter dan dat hahaquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:56 schreef usagi414 het volgende:
[..]
H_T'i is leuk gevonden. Het klinkt een beetje Thais nu.
Maar ik ben wel blij dat je mij niet hebt meegenomen in de opties.
Nu krijg je dus helemaal geen combinatie van twee woorden en negen letters van mij he? Naar wicht! Jij troela! O naarling! U tevreden?quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2024 19:56 schreef Fred_B het volgende:
Goedenavond iedereen![]()
Ik ben een beetje MIA deze dagen (niet DION), want ik heb wat problemen met FOK. Gisterochtend werd ik opeens uitgelogd, en toen ik weer wilde inloggen herkende de site de combinatie username en wachtwoord niet. Daarop probeerde ik de passmailer, maar die werkt niet of wordt door Hotmail geblokkeerd, waardoor ik er uitlig. Op de PC ben ik nog wel ingelogd voor zolang het duurt, maar ik ben wel aan het werk voor een oplossing, want ik FOK bijna altijd mobiel tegenwoordig.
Ik heb geen flauw idee. Er is in elk geval niemand die onder mijn account (nog) gekkere dingen dan normaal heeft gepost, dus het lijkt me een bug ergens.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 20:00 schreef Em31 het volgende:
[..]we kunnen je niet missen hier dus je lost het maar op hoor
![]()
Nee maar wat raar, probleem van Fok of niet iemand je wachtwoord ofzo veranderd toch?
Toen heette een van de users in de poll nog andersquote:Op zaterdag 2 maart 2024 18:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Toen heette een van de users in de poll nog anders
Inderdaad! Die wilde ik graag eens proberen en vandaag was die dagquote:
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Straniquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Toch zijn we met Redefine best tevreden, in vergelijking met Reetkever69jemoeder.
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?quote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je grap zou nog enigszins een kans op slagen hebben gehad als ik één van de keuzes in de poll was mijn waarde Slappesalie Strani
Jij weet toch dat flauwe, kinderachtige grappen totaal niet mijn stijl zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 21:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja waarom was je eigenlijk niet eens een optie? Ben je zo onopvallend geworden?
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?quote:
Leuke meiden.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef H_T het volgende:
[..]
Zoooohooo! Meneer krijgt ineens twéé dames op bezoek?![]()
![]()
Aardig bedrag ja damnquote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Femke even ruim 1000 euro per seconde verdient.
Daar moet ik zo'n 16 maanden voor werkenquote:
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja? Jij zou er je bed ook wel voor uitkomen?
Ja, maar dat is niet eerlijk, jij bent een stuk slomer, dus dan verdien je meer!quote:Op zaterdag 2 maart 2024 22:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor dat bedrag wil ik ook wel een stukje rennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |