Het is dan ook een lekker drankjequote:
Omekot, jaloers!quote:
Met ananasijs is dus de neppe variant?quote:Op maandag 4 maart 2024 14:04 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Omekot, jaloers!![]()
Sinds ze in Parijs de nepwhip hebben (die met ananassoftijs, niet die met gewoon softijs en ananassap), is die toko telkens dicht als ik er ben, dus zelfs die heb ik nog niet gehad
Nee, die met ananasijs is de goeie! Maar bevestig dat wel even met nog eentje, gewoon voor de zekerheidquote:Op maandag 4 maart 2024 14:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Met ananasijs is dus de neppe variant?Verdorie, dan heb ik nog steeds niet de echte Dole whip gehad en moet ik er later nog een nemen
De versie in Shanghai die ik ken was erg tof in elk geval, dus geniet ervan!quote:Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef H_T het volgende:
Oh en Hamlapjes, Tron Lightcycle Run is kort maar wel Heel Erg Cool
Nice! Dat zei m'n vriendin vannacht ook!quote:Op maandag 4 maart 2024 14:07 schreef H_T het volgende:
Oh en Hamlapjes, Tron Lightcycle Run is kort maar wel Heel Erg Cool
Ik ben nu eventjes gewoon zo ontzéttend trots op jequote:Op maandag 4 maart 2024 14:11 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nice! Dat zei m'n vriendin vannacht ook!
Als ik een vriendin had gehad tenminste)
Ah gelukkig maarquote:Op maandag 4 maart 2024 14:08 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, die met ananasijs is de goeie! Maar bevestig dat wel even met nog eentje, gewoon voor de zekerheid
Maar in Parijs hebben ze nooit de echte gehad die je ook in de VS hebt, in DLP hebben ze elders zo'n prutje ingekocht, niet van Dole. En daarvoor hadden ze een nepversie van gewoon softijs met ananassap!
Vandaar nepwhips
Gisteren gedaanquote:Op maandag 4 maart 2024 14:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De versie in Shanghai die ik ken was erg tof in elk geval, dus geniet ervan!
Al snacking en/of drinking around the world gedaan? Flower & Garden Festival is daar nu toch, of niet? (Niet dat dat heel veel uitmaakt, elk festival is daar een reden voor extra foodstallsquote:Op maandag 4 maart 2024 14:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah gelukkig maarVind ik het ook meteen minder vervelend dat die in Parijs dicht was toen ik er voor het laatst was
Ze hebben hier her en der wat wonderlijke snacks te koop, maar daar ben ik nog niet aan begonnen. Wie weet ga ik me nog wel aan de cheeseburgerbapao helpen
Nee joh, ik vind het al duur zatquote:Op maandag 4 maart 2024 14:22 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Al snacking en/of drinking around the world gedaan? Flower & Garden Festival is daar nu toch, of niet? (Niet dat dat heel veel uitmaakt, elk festival is daar een reden voor extra foodstalls)
Dank je! In de ochtend is het best lekker, met in de middag vaak rond de 27 graden. Vind ik warm zat, maar nog wel te doenquote:Op maandag 4 maart 2024 15:44 schreef Arizona het volgende:
@:h_t hoe is het weer daar? En de drukte? Nog heel veel plezier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |