Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2024 15:07:19 ]![]()
Kree's muziekwereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
hoe kunnen we dit beter maken in tekst enzo?Do what you love, love what you do!![]()
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?Do what you love, love what you do!![]()
Muziek iddquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?![]()
![]()
Nee joh ik tikte zo maar wat neer voor de gein, maak er van wat je wiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mag alles Kree, van smileys tot tekstenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stoorquote:lang niet gezien alles goed?
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag alles Kree, van smileys tot teksten
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmachtDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
Wat vinden jullie hiervan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jazeker! Met jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stoorlang niet gezien alles goed?
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken hadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uit
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, hier ook alles primaquote:
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken had
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv witquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ook
Helaas niet goedkoopDie we bekeken hebben is ¤130/m2
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leuk
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv witHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.
Helaas niet goedkoopDie we bekeken hebben is ¤130/m2
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleurenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
nounou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat anders
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker, er is best veel keuze. Je moet er alleen op letten dat het niet op een soort linoleum/vinyl gaat lijken ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleuren“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv wit
Hier wel hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat je huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
![]()
Wat moet ik met mijn lul in een lockdownquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?
Zoiets
Maar wel je rode KitchenAidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet overMooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
![]()
Zo'n Romeinse zuil jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat ie huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
Nee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.
Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel je rode KitchenAidMooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
Vroeger wilde ik altijd een kookeiland, maar ben daar zelf een beetje op terug gekomen. Sommige mensen zweren erbij, maar ik kook toch maar alleen en ik ga geen feestjes in de keuken houdenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo'n Romeinse zuil jaNee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.
Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik
Ik heb een open keuken met een soort van bar![]()
bv? het maakt mij niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn lul in een lockdown
ZoietsDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weing tekstquote:
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
"vergeten". of iets in die trant. ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?Do what you love, love what you do!![]()
Zeker! Mooie hoekbenkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleed
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geef geld..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dag![]()
Ik had krieltjes met gehakt schnitzelquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had krieltjes met gehakt schnitzel![]()
![]()
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grotequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik vorige week al betaaldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud wegquote:Trotste mama van Ambar
Ik betaal in gedeeltenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al betaaldTrotste mama van Ambar
Maar het is weekendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dagUw ADH vitamine Worst
Ik betaal nooit in gedeeltes heb daar zo hekel aanquote:
Ook eigenbijdragen zorgkosten niet.
Ik hou geld achter de hand en dan kan ik het in een keer betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fußball kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat is kuma?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hebben we. Daar rechts is ongeveer zoals het er nu uitziet. Inclusief dat schilderijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grote![]()
Een kat, zo groot als een puma?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja we hebben deze rond rijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud weg
Uw ADH vitamine Worst
Mooi hoor, daar kan inderdaad wel een mooie grote staanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hebben we. Daar rechts is ongeveer zoals het er nu uitziet. Inclusief dat schilderij![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
* Fogel zwaait vanaf Ede-WageningenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het moet ergens van betaald worden..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud weg![]()
Ha u bent in Nederland.quote:
Heb nog een paar jaar in Ede gewoondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We rijden alweer eruit weg.quote:I'm surrounded by morons!
Ik kom er bijna nooit meer sinds het niet meer mijn treinstation isquote:Trotste mama van Ambar
Nopequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?![]()
Nee hoor mooie tijd voor wijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?
En voor een koude pater ook trouwensproost
![]()
Geen bier voor vier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoor mooie tijd voor wijn
En voor een koude pater ook trouwensproost
![]()
![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?![]()
KoekiebolkI'm surrounded by morons!
Wijn is ondertussen bijna goedkoper dan een fles frisdrankTrotste mama van Ambar
Ja daarom drink ik ook pils, dat is nog goedkoperquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn is ondertussen bijna goedkoper dan een fles frisdrank![]()
![]()
oef mn pensje, lol mss was het niet zo goed idee om als lunch maar halve chnees naar binnen te schuiven
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.![]()
![]()
![]()
![]()
In weekend is rond lunch primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?Uw ADH vitamine Worst
Wat liefde al niet doetquote:
zal ik ermee door gaan in MUZ,,,, hmmmm lijkt me opzich grappig idee, maar heb er nu ff niet onwijs zin in eigenlijk met weer nieuw topic.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb ook nog nooit een koekie zien bolkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag dat hele bolk niet![]()
Hay liefjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben hier in een bad vol liefde gevallen![]()
![]()
wat!!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
nou als dit niet liefde is????quote:. ga is ff slijmen met elkaar in DM ofzo
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou als dit niet liefde is????. ga is ff slijmen met elkaar in DM ofzo
kan niet ik moet zo naar de action en albertheijn
![]()
Chocola halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]kan niet ik moet zo naar de action en albertheijn
![]()
![]()
het was wel hoog kwijl gehalte. maar ok gun het je hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]kan niet ik moet zo naar de action en albertheijn
Zoetsappig he :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel hoog kwijl gehalte. maar ok gun het je hoor![]()
yw koekje van mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh die milka stond nog niet op mijn lijstje maar nu wel thanks babe![]()
![]()
ehehehe nou ging nog net niet kotsen enzo ervan, maar gun het je hoor, verliefdheid is leukquote:
owh hoor je het @JustinK ff naar de winkel nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.
Check ✔quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.![]()
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?quote:
Komt goed uit, moest toch nog rozen halenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
owh hoor je het @:justinK ff naar de winkel nog![]()
![]()
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?![]()
![]()
liefdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt goed uit, moest toch nog rozen halen [ afbeelding ]![]()
succes schatjes
Dit zoetsappig? Och je hebt het echte zoetsappige nog niet eens gezien johTrotste mama van Ambar
Wie doet dat nou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
![]()
![]()
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit zoetsappig? Och je hebt het echte zoetsappige nog niet eens gezien joh![]()
ik heb drollenproblemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In weekend is rond lunch prima
spoelt niet door![]()
Straks DTS weer dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
![]()
![]()
hahahaha nou jongens laat de tortelduifjes ff met rust. Tis liefde
Misschien moeten we voor jou ff een date regelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurde![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb drollenproblem
spoelt niet door![]()
![]()
hahaha zou leuk zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelenDo what you love, love what you do!![]()
Ok, de tweede goal van Union was er eentje in de trant van, plots uit het niets, een ridder op een fiets.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
O.a.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?
Maar ook lieve slijmerige woorden en berichtjes waar suiker bitter bij is.
Zoals jij bent de leukste enzoTrotste mama van Ambar
Gaat snel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic gaat sowieso dicht.
Over 150 posts schat ik![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Zoals jij bent de leukste enzo
Ja ik heb al een paar keer een bijna-TR gemachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die knoppen zitten ook zo dicht bij elkaar![]()
![]()
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelen![]()
Hopelijk krijgt ie geen keuze stressquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.![]()
je zou het denken he sexy motherfucker als ik ben,. hahaha maar heelaas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.
Maar jij bent ook de leukstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Zoals jij bent de leukste enzo![]()
![]()
De echte zoetsappigheid och. Die komt nog wel.Trotste mama van Ambar
het was vannacht al teveelquote:
en nu weer
nu moet ik wachten tot de
spoelkast water kregt
@Mazikeen
@hemarookworst![]()
Hopelijk snel, anders is die luft niet te hardenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was vannacht al teveel
en nu weer
nu moet ik wachten tot de
spoelkast water kregt
@:mazikeen
@:hemarookworst![]()
Ik heb zin in vanavondOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik vond wel leuk want ok he ff verhaaltje vertellen want ja kree had ook keertje vriendinnetje. LOL naar optreden maar boeide me niet was meer zoenen enzo en aan dr oortje knabbel. hahahahaha
kweet niet je denkt ff niet aan wie dan achter je zitten ofzo, ze zullen zich dood geïrriteerd hebben wss.
HahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Hihi LOL mss wss gwn anders tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef kree het volgende:
ik vond wel leuk want ok he ff verhaaltje vertellen want ja kree had ook keertje vriendinnetje. LOL naar optreden maar boeide me niet was meer zoenen enzo en aan dr oortje knabbel. hahahahaha
kweet niet je denkt ff niet aan wie dan achter je zitten ofzo, ze zullen zich dood geïrriteerd hebben wss.
Hahahaha![]()
![]()
Waar is de Volvo gebleven?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5![]()
![]()
Nee vorige week heb ik wel haring gehapt.quote:
Vanavond gaan we poolenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
nee zijn feste drollenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk snel, anders is die luft niet te harden![]()
polen hebben we hier ook zatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee vorige week heb ik wel haring gehapt.
Vanavond gaan we poolen![]()
![]()
Oh ok, misschien kan je dan ook in etappes poepen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is
zo ik moet meestal in etappes spoelen![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijn![]()
![]()
ik zat net te denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijn![]()
![]()
Gaan we iglo'en?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijnmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
zijn toch etappes vanacht en nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok, misschien kan je dan ook in etappes poepen?![]()
![]()
Poepen is romantiek zoals onze zuiderburen zullen zeggenTrotste mama van Ambar
doe nou is leuk allemaal, tis toch leuk dat kwebbel en babbel elkaar zo vinden via dit topic.. Echt het zal het eerste fok stelletje niet zijn hoor.
Ja, de KIA Sportage, de Hyundai Tucson of de Mazda CX-5quote:
Hey lekker dierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijnOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja van die 3 natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, de KIA Sportage, de Hyundai Tucson of de Mazda CX-5Of wordt het een willekeurige keuze
![]()
![]()
Ik denk dat hij voor de Honda gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van die 3 natuurlijkOf wordt het een willekeurige keuze
![]()
Zou ook mijn keuze zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor de Honda gaat![]()
Ff goed nadenken, hebben allemaal hun voor en nadelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van die 3 natuurlijkOf wordt het een willekeurige keuze
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen![]()
![]()
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor de Honda gaat
Ja tijd voor de Paasboom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen![]()
Doe ding zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen
Trotste mama van Ambar
Dat is waar, maar die dingen rijden wel één op een emmer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je nooit last met vinden van een parkeerplaats. Ik zou er voor gaan![]()
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloosquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef kree het volgende:
zal ik ermee door gaan in MUZ,,,, hmmmm lijkt me opzich grappig idee, maar heb er nu ff niet onwijs zin in eigenlijk met weer nieuw topic.
Je wilt iets meer toch ook weer niet
Welkom bij de twijfel SCquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet![]()
![]()
JIj hebt de liefde hier gebracht met @Speklap3000quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben hier in een bad vol liefde gevallen
Bolk = blokquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag dat hele bolk niet
Dan blokeer je de vorige die gepost heeft zodat die geen punt kan pakkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
komt wel, mss doe ik het wel, maar ff vandaag nog geen zin inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet
Hey Maanquote:lang niet gezien
Justin gaat voor het zingen de kerk uitquote:
@devzero moeten we naar dit advies luisteren?quote:Trotste mama van Ambar
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin gaat voor het zingen de kerk uit![]()
![]()
zeer verstandig....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin gaat voor het zingen de kerk uit
beste gemeente ik wil u zeggen, seks voor het huwelijk is zonde. U zult in de hel komen.....Do what you love, love what you do!![]()
En zo eindigt ie met vijf kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin gaat voor het zingen de kerk uitmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
lol weet je ik ben dan christelijk enzo, maar sta niet achter dat principiële enzo.
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeer verstandig....
beste gemeente ik wil u zeggen, seks voor het huwelijk is zonde. U zult in de hel komen.....![]()
![]()
Weet niet of het per ongeluk was, maar hij is wel leegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Hij wil wel maar ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ie geen keuze stress
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.quote:
Daar sta ik wel achter dus....Do what you love, love what you do!![]()
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakkenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Iene miene muttequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.
Daar sta ik wel achter dus....![]()
![]()
jazeker dat is een mooi verhaal en gelijkenis ook. mooi dat je hem hem kent.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakkenDo what you love, love what you do!![]()
Vergeet bier en wijn niet hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijnWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb wijn![]()
Bijna het eerste glas op dus het wordt alleen maar gezelligerTrotste mama van Ambar
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees wayquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietDo what you love, love what you do!![]()
Als de Tucson betere speakers had, zou die 't ongetwijfeld zijnquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Je zou het bijna een opvolger van de liefdes SC gaan noemenquote:
Kree en @JustinK op één lijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way
JustinKree-genotmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kree en @:JustinK op één lijn
JustinKree-genot![]()
![]()
Ja of meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo eindigt ie met vijf kinderen
Gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way![]()
![]()
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakken
Salomo laat een dienaar een zwaard halen om het kind in tweeën te hakken, zodat elke vrouw een deel van het kind kan krijgen. De echte moeder roept ontsteld: ‘Doe dat niet, geef het dan maar aan haar’, maar de andere vrouw zegt: ‘Ja hak het maar in tweeën, dan krijgen we het geen van beiden.’ Dat was een slimme zet van Salomo, want daardoor wist hij dat de eerste vrouw de echte moeder is. Salomo stond dan ook alom bekend om zijn wijsheid.Do what you love, love what you do!![]()
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!quote:
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hierTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Die episode heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?
Salomo laat een dienaar een zwaard halen om het kind in tweeën te hakken, zodat elke vrouw een deel van het kind kan krijgen. De echte moeder roept ontsteld: ‘Doe dat niet, geef het dan maar aan haar’, maar de andere vrouw zegt: ‘Ja hak het maar in tweeën, dan krijgen we het geen van beiden.’ Dat was een slimme zet van Salomo, want daardoor wist hij dat de eerste vrouw de echte moeder is. Salomo stond dan ook alom bekend om zijn wijsheid.![]()
Altijd. Dagelijks. We hebben het nergens anders over.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hierTrotste mama van Ambar
Ja je moet het goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hier
Maar leuk je weer een keer te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt de liefde hier gebracht met @:Speklap3000![]()
![]()
lees he eens die bijbel tekst, of je nu gelovig bent of niet, tis een mooie vergelijking wel.quote:
Wil je ook wat liefde dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk isTrotste mama van Ambar
Jep ...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is![]()
![]()
Bierjtuh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is![]()
Hey Moon, hoe was het gisteren?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel een goed ideequote:
en @ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag![]()
![]()
Wie weet groeit het tot iets mooisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag
quote:Helemaal fijn voor je
zou mooi zijn toch? ik gun het ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet groeit het tot iets moois
waarom meteen weer zo seksistischquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet groeit het tot iets moois![]()
![]()
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeertquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaagTrotste mama van Ambar
aaaawh onderschat jezelf niet he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeertDo what you love, love what you do!![]()
CX5 ❤ die wil ik ook straksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5![]()
Het is ook pas 5 uur. Kan nog alle kanten op!Trotste mama van Ambar
Het wordt hoe dan ook een lange avond dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeert![]()
![]()
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo seksistisch
Ja prima dank je.quote:
Weet je al de preciese datum dat je over gaat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wij zijn ook heel leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijnJij had het over groeien ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet groeit het tot iets moois![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolk = blok
Dan blokeer je de vorige die gepost heeft zodat die geen punt kan pakken![]()
![]()
Nee nee op tijd naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het wordt hoe dan ook een lange avond dus
Trotste mama van Ambar
mjah mjah. mss wel. ik heb trouwens door mijn posts de torn van God op me los gelaten want dikke vette onweer hier. hmmmmquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook pas 5 uur. Kan nog alle kanten op!Do what you love, love what you do!![]()
Jij bedoelt iets anders met groeien dan ik You dirty old menquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Jij had het over groeien ik niet
2,5 week nog, dan bezig met verhuizenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prima dank je.
Weet je al de preciese datum dat je over gaat?![]()
quote:
Mooie autoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
CX5 ❤ die wil ik ook straks
O dat is al lekker snel. Heb je genoeg hulpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
2,5 week nog, dan bezig met verhuizen
Je woonde hier toch ook nog niet zo lang of wel?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dit was maar voor tijdelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al lekker snel. Heb je genoeg hulp
Je woonde hier toch ook nog niet zo lang of wel?![]()
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puberquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bedoelt iets anders met groeien dan ik You dirty old men![]()
![]()
Ik kan dit noch tegenspreken dan wel bevestigenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]daar heb ik een tegeltje van
[ afbeelding ]Trotste mama van Ambar
Maar dan is je geest toch niet verrot?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puber![]()
Met Suzuki heb ik dan weer niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij tussen de cx5 en de nieuwe hybride vitaramet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
O op die manier. Wel fijn dat je nu dan eindelijk wat gevonden hebt voor vastquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
echt welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan is je geest toch niet verrot?die is nooit anders geweest
![]()
![]()
Werkte het nog maar zo als een 23jarige of nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puber
Hoeft ook niet als ik dat maar heb :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Met Suzuki heb ik dan weer niks
Forum Opties Forumhop: Hop naar: