Ja daarom drink ik ook pils, dat is nog goedkoperquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijn is ondertussen bijna goedkoper dan een fles frisdrank
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt of ik ben aangeraakt door het liefdesvirus.
Ik beleef momenten van pure gelukzaligheid sinds de liefde hier zo overheerst.
Het doet de pijn van het lijf vergeten en je voelt je even niet alleen.
Het was voorheen kil en koud, maar de liefde hier voelt als een warme douche.
Liefde is geduldig en kent geen afgunst
Rust in liefde in DTS en je bent nooit alleen.
In weekend is rond lunch primaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?
Wat liefde al niet doetquote:
Ik heb ook nog nooit een koekie zien bolkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag dat hele bolk niet
Hay liefjequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben hier in een bad vol liefde gevallen
nou als dit niet liefde is????quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:12 schreef kree het volgende:
[..]
nou als dit niet liefde is????. ga is ff slijmen met elkaar in DM ofzo
Chocola halen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]kan niet ik moet zo naar de action en albertheijn
het was wel hoog kwijl gehalte. maar ok gun het je hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]kan niet ik moet zo naar de action en albertheijn
Zoetsappig he :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel hoog kwijl gehalte. maar ok gun het je hoor
yw koekje van mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh die milka stond nog niet op mijn lijstje maar nu wel thanks babe
ehehehe nou ging nog net niet kotsen enzo ervan, maar gun het je hoor, verliefdheid is leukquote:
owh hoor je het @JustinK ff naar de winkel nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.
Check ✔quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?quote:
Komt goed uit, moest toch nog rozen halenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
owh hoor je het @:justinK ff naar de winkel nog
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?
liefdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt goed uit, moest toch nog rozen halen [ afbeelding ]
Wie doet dat nou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit zoetsappig? Och je hebt het echte zoetsappige nog niet eens gezien joh
ik heb drollenproblemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In weekend is rond lunch prima
Straks DTS weer dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
Misschien moeten we voor jou ff een date regelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurde
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
hahaha zou leuk zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelen
O.a.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?
Gaat snel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic gaat sowieso dicht.
Over 150 posts schat ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Maar ook lieve slijmerige woorden en berichtjes waar suiker bitter bij is.
Zoals jij bent de leukste enzo
Ja ik heb al een paar keer een bijna-TR gemachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die knoppen zitten ook zo dicht bij elkaar
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelen
Hopelijk krijgt ie geen keuze stressquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.
je zou het denken he sexy motherfucker als ik ben,. hahaha maar heelaas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.
Maar jij bent ook de leukstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Maar ook lieve slijmerige woorden en berichtjes waar suiker bitter bij is.
Zoals jij bent de leukste enzo
het was vannacht al teveelquote:
Hopelijk snel, anders is die luft niet te hardenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was vannacht al teveel
en nu weer
nu moet ik wachten tot de
spoelkast water kregt
@:mazikeen
@:hemarookworst
Hihi LOL mss wss gwn anders tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef kree het volgende:
ik vond wel leuk want ok he ff verhaaltje vertellen want ja kree had ook keertje vriendinnetje. LOL naar optreden maar boeide me niet was meer zoenen enzo en aan dr oortje knabbel. hahahahaha
kweet niet je denkt ff niet aan wie dan achter je zitten ofzo, ze zullen zich dood geïrriteerd hebben wss.
Hahahaha
Waar is de Volvo gebleven?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Nee vorige week heb ik wel haring gehapt.quote:
nee zijn feste drollenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk snel, anders is die luft niet te harden
polen hebben we hier ook zatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee vorige week heb ik wel haring gehapt.
Vanavond gaan we poolen
Oh ok, misschien kan je dan ook in etappes poepen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:31 schreef mario390 het volgende:
ik heb zo en klo was niet diepspoeler is
zo ik moet meestal in etappes spoelen
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijn
ik zat net te denkenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Gaan we iglo'en?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
zijn toch etappes vanacht en nuquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh ok, misschien kan je dan ook in etappes poepen?
Ja, de KIA Sportage, de Hyundai Tucson of de Mazda CX-5quote:
Hey lekker dierquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Ja van die 3 natuurlijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:33 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ja, de KIA Sportage, de Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Ik denk dat hij voor de Honda gaatquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van die 3 natuurlijkOf wordt het een willekeurige keuze
Zou ook mijn keuze zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor de Honda gaat
Ff goed nadenken, hebben allemaal hun voor en nadelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja van die 3 natuurlijkOf wordt het een willekeurige keuze
Je kunt ook te ver gaanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat hij voor de Honda gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |