O.a.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?
Gaat snel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Dit topic gaat sowieso dicht.
Over 150 posts schat ik
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Maar ook lieve slijmerige woorden en berichtjes waar suiker bitter bij is.
Zoals jij bent de leukste enzo
Ja ik heb al een paar keer een bijna-TR gemachtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Die knoppen zitten ook zo dicht bij elkaar
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelen
Hopelijk krijgt ie geen keuze stressquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.
je zou het denken he sexy motherfucker als ik ben,. hahaha maar heelaas.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Sugar Daddy kree heeft zo alle vrouwen achter zich aan.
Maar jij bent ook de leukstequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
O.a.
Maar ook lieve slijmerige woorden en berichtjes waar suiker bitter bij is.
Zoals jij bent de leukste enzo
het was vannacht al teveelquote:
Hopelijk snel, anders is die luft niet te hardenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef mario390 het volgende:
[..]
het was vannacht al teveel
en nu weer
nu moet ik wachten tot de
spoelkast water kregt
@:mazikeen
@:hemarookworst
Hihi LOL mss wss gwn anders tochquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:29 schreef kree het volgende:
ik vond wel leuk want ok he ff verhaaltje vertellen want ja kree had ook keertje vriendinnetje. LOL naar optreden maar boeide me niet was meer zoenen enzo en aan dr oortje knabbel. hahahahaha
kweet niet je denkt ff niet aan wie dan achter je zitten ofzo, ze zullen zich dood geïrriteerd hebben wss.
Hahahaha
Waar is de Volvo gebleven?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Nee vorige week heb ik wel haring gehapt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |