Zoetsappig he :pquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef kree het volgende:
[..]
het was wel hoog kwijl gehalte. maar ok gun het je hoor
yw koekje van mequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:16 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Oh die milka stond nog niet op mijn lijstje maar nu wel thanks babe
ehehehe nou ging nog net niet kotsen enzo ervan, maar gun het je hoor, verliefdheid is leukquote:
owh hoor je het @JustinK ff naar de winkel nogquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.
Check ✔quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:18 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ho ho das de afdeling van Justin.
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?quote:
Komt goed uit, moest toch nog rozen halenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:19 schreef kree het volgende:
[..]
owh hoor je het @:justinK ff naar de winkel nog
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:20 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe. je snapt je we verwachten wel full report hier na afloop?
liefdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt goed uit, moest toch nog rozen halen [ afbeelding ]
Wie doet dat nou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurdequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Oh, net moesten we nog weg hier en de DM in?
Een peer in chocolade saus met een glaasje port erbij?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit zoetsappig? Och je hebt het echte zoetsappige nog niet eens gezien joh
ik heb drollenproblemquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In weekend is rond lunch prima
Straks DTS weer dichtquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
Misschien moeten we voor jou ff een date regelenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:23 schreef kree het volgende:
[..]
nou het mag hier hoor maar ff wel heel klef enzo, doe maar report morgen na wat er gebeurde
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb drollenproblem
spoelt niet door
hahaha zou leuk zijn?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Misschien moeten we voor jou ff een date regelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |