abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212565699
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ook
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.

Helaas niet goedkoop :P Die we bekeken hebben is ¤130/m2
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_212565704
Kinderen een kwartje
pi_212565713
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef kree het volgende:

[..]
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leuk :)
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat anders :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_212565733
Stap maar in kies maar uit
pi_212565741
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:

[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv wit
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergeten :D Het gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
pi_212565743
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:17 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.

Helaas niet goedkoop :P Die we bekeken hebben is ¤130/m2
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?
pi_212565750
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergeten :D Het gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleuren
pi_212565753
:'( :'( :D
pi_212565762
nou
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat anders :D
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...

maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?
Do what you love, love what you do!
pi_212565764
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?
Jazeker, er is best veel keuze. Je moet er alleen op letten dat het niet op een soort linoleum/vinyl gaat lijken ofzo
pi_212565771
H *) p
pi_212565791
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleuren
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralen
pi_212565807
quote:
4s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:21 schreef aloa het volgende:
H *) p
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?
pi_212565843
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:

[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv wit
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet over :P
pi_212565845
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?
Hier wel hoor :D
pi_212565853
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
:D ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat je huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
pi_212565860
Silence
pi_212565866
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...

maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?
Wat moet ik met mijn lul in een lockdown
Zoiets :P
pi_212565874
:9 :* >:)
pi_212565878
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet over :P
Maar wel je rode KitchenAid :P Mooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
pi_212565886
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:

[..]
:D ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat ie huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
Zo'n Romeinse zuil ja _O- Nee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.

Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik
pi_212565887
....jes?
pi_212565892
quote:
14s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef devzero het volgende:

[..]
Maar wel je rode KitchenAid :P Mooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
Ja! _O-
pi_212565919
Het is tijd, de hoogste tijd
pi_212565934
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Zo'n Romeinse zuil ja _O- Nee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.

Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik
Vroeger wilde ik altijd een kookeiland, maar ben daar zelf een beetje op terug gekomen. Sommige mensen zweren erbij, maar ik kook toch maar alleen en ik ga geen feestjes in de keuken houden :+

Ik heb een open keuken met een soort van bar
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')