Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2024 15:07:19 ]![]()
Kree's muziekwereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
hoe kunnen we dit beter maken in tekst enzo?Do what you love, love what you do!![]()
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?Do what you love, love what you do!![]()
Muziek iddquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?![]()
![]()
Nee joh ik tikte zo maar wat neer voor de gein, maak er van wat je wiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mag alles Kree, van smileys tot tekstenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stoorquote:lang niet gezien alles goed?
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag alles Kree, van smileys tot teksten
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmachtDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
Wat vinden jullie hiervan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jazeker! Met jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stoorlang niet gezien alles goed?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken hadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uit
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, hier ook alles primaquote:
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken had
Do what you love, love what you do!![]()
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv witquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: