Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2024 15:07:19 ]![]()
Kree's muziekwereldWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
[A]
Door het virus aangeraakt,
zo voel ik me alleen..
beleef geluk en liefde over alles door mij heen.
dingen vergeten, niet uit hart en ziel.
.....
[Chorus]
het is liefde, liefde het is liefde virus in mijn hart.
Geloof nooit in anders, maar toch dat is de kracht
[B]
vergeten pijn in leven, toch is er de kracht.
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
hoe kunnen we dit beter maken in tekst enzo?Do what you love, love what you do!![]()
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?quote:
Do what you love, love what you do!![]()
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?Do what you love, love what you do!![]()
Muziek iddquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
Ik moet ff zeggen want mss is dit het er het topic wel niet voor of moet ik een nieuwe aanmaken ergens in MUZ ofzo.
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?![]()
![]()
Nee joh ik tikte zo maar wat neer voor de gein, maak er van wat je wiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:06 schreef kree het volgende:
[..]
zeker. haha vind dit leuk enzo, maarre het is jou tekst en verhaal heeeeee?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier mag alles Kree, van smileys tot tekstenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:09 schreef kree het volgende:
maar zou het leuk vinden als we met groepje mooie teksten kunnen verzinnen enzo voor liedjes, geen idee of mensen dat leuk vinden, wellicht is het een poging waard?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stoorquote:lang niet gezien alles goed?
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uitquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier mag alles Kree, van smileys tot teksten
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmachtDo what you love, love what you do!![]()
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
Wat vinden jullie hiervan?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Jazeker! Met jou?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Stoorlang niet gezien alles goed?
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken hadquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:12 schreef kree het volgende:
[..]
ja weet ik daarom. hahaha en gaan we nog wel ff mee door, maar mss is dit toch ook wat voor MUZ wel enzo als topic, kweet neit ff geen zin om nu weer hele TS daar weer te maken, dus vul hem ff aan want ik kwam er niet helemaal uit
[A]
zo voel ik me alleen..
.....
[Chorus]
[B]
Denken om een ander dat is mijn levensmacht
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ookquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, hier ook alles primaquote:
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet niet eens meer wat ik er van gebakken had
Do what you love, love what you do!![]()
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv witquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:13 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik heb mijn schetsjes weer wat aangepastDaarnaast hebben we een paar vloerenboeren bezocht. We gaan waarschijnlijk voor een gietvloer
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Prachtig Stoor. Die gietvloeren zijn wel mooi mijn zoon heeft het ook
Helaas niet goedkoopDie we bekeken hebben is ¤130/m2
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat andersquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ik wel, maar klonk alsof je het ff vertelde uit je ziel, en ok ik heb het beetje in rijm gezet enzo meer. of voor liedje geschikt. maar dat is juist leuk, wss hier gaat niks mee verder. maar om gewoon ff te proberen is leuk
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv witHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ja ik moest mijn vrouw alleen nog overtuigen, dus hebben we wat showrooms bezocht. Volledig onderhoudsvrij en gaat in principe levenslang mee. Het enige nadeel is dat het er vrij klinisch uitziet (al zitten er wel wat werkjes in van het smeren). Maar er zal wel iets van een kleed moeten komen om het wat levendig te maken.
Helaas niet goedkoopDie we bekeken hebben is ¤130/m2
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleurenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
nounou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja rijmen had ik dit keer niet gedaan, dacht doe eens wat anders
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?Do what you love, love what you do!![]()
Jazeker, er is best veel keuze. Je moet er alleen op letten dat het niet op een soort linoleum/vinyl gaat lijken ofzoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt het ook wel iets gemeleerd toch?“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel weer mooi in deze kleuren“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?quote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet overquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:15 schreef devzero het volgende:
[..]
Heel sterk contrast en heel veel wit. Daardoor ziet het er wel heel strak en modern uit, maar ik zou zelf een licht kleurtje gebruiken ipv wit
Hier wel hoorquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zeg! Die smileys zijn niet gratis he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:19 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff niet op de kleur of design van de keuken letten. Ik was de disclaimer vergetenHet gaat om de indeling. Momenteel heb ik een gesloten keuken. Die willen we open hebben, vandaar dus die pilaar (draagconstructie moet tenslotte ergens op rusten). Verder een kookeiland (compleet nieuwe keuken), nieuwe vloer en nieuw plafond
ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat je huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
![]()
Wat moet ik met mijn lul in een lockdownquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?
Zoiets
Maar wel je rode KitchenAidquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb dit vanuit Sketchup naar Keyshot geëxporteerd om het te renderen, en die neemt bepaalde 'textures' niet overMooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
![]()
Zo'n Romeinse zuil jaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:24 schreef devzero het volgende:
[..]ja, dat verandert het, ik had alleen naar de kleuren gekeken. Als je keuken nu dicht is, dan is dit inderdaad een goede renovatie. Jammer inderdaad van die pilaar, maar je wilt ook niet dat ie huis instort. Misschien kun je daar iets creatiefs mee doen en er een soort van ronde zuil van maken
Nee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.
Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ja!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar wel je rode KitchenAidMooi ding, maar neemt wel veel ruimte in beslag
Vroeger wilde ik altijd een kookeiland, maar ben daar zelf een beetje op terug gekomen. Sommige mensen zweren erbij, maar ik kook toch maar alleen en ik ga geen feestjes in de keuken houdenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:26 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo'n Romeinse zuil jaNee, helaas kan ik geen luchtankers vinden die sterk genoeg zijn. Een volledige overspanning zou een balk van 400mm hoog betekenen, dus dat gaat 'm niet worden.
Het voordeel is dat we er een kookeiland tegenaan willen zetten. En dat neemt de aanwezigheid van de kolom wel een beetje weg denk ik
Ik heb een open keuken met een soort van bar![]()
bv? het maakt mij niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn lul in een lockdown
ZoietsDo what you love, love what you do!![]()
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Weing tekstquote:
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
"vergeten". of iets in die trant. ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?Do what you love, love what you do!![]()
Zeker! Mooie hoekbenkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleed
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dag
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Geef geld..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dag![]()
Ik had krieltjes met gehakt schnitzelquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had krieltjes met gehakt schnitzel![]()
![]()
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grotequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die heb ik vorige week al betaaldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dagWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud wegquote:Trotste mama van Ambar
Ik betaal in gedeeltenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al betaaldTrotste mama van Ambar
Maar het is weekendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dagUw ADH vitamine Worst
Ik betaal nooit in gedeeltes heb daar zo hekel aanquote:
Ook eigenbijdragen zorgkosten niet.
Ik hou geld achter de hand en dan kan ik het in een keer betalenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fußball kijkenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat is kuma?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat hebben we. Daar rechts is ongeveer zoals het er nu uitziet. Inclusief dat schilderijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grote![]()
Een kat, zo groot als een puma?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Ja we hebben deze rond rijdenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud weg
Uw ADH vitamine Worst
Mooi hoor, daar kan inderdaad wel een mooie grote staanquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat hebben we. Daar rechts is ongeveer zoals het er nu uitziet. Inclusief dat schilderij![]()
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
* Fogel zwaait vanaf Ede-WageningenI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta![]()
Het moet ergens van betaald worden..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud weg![]()
Ha u bent in Nederland.quote:
Heb nog een paar jaar in Ede gewoondWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We rijden alweer eruit weg.quote:I'm surrounded by morons!
Ik kom er bijna nooit meer sinds het niet meer mijn treinstation isquote:Trotste mama van Ambar
Nopequote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?![]()
Nee hoor mooie tijd voor wijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?
En voor een koude pater ook trouwensproost
![]()
Geen bier voor vier.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:55 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nee hoor mooie tijd voor wijn
En voor een koude pater ook trouwensproost
![]()
![]()
Nooit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Vraag 2; is het te vroeg voor wijn?![]()
KoekiebolkI'm surrounded by morons!
Wijn is ondertussen bijna goedkoper dan een fles frisdrankTrotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: