bv? het maakt mij niet zoveel uit?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat moet ik met mijn lul in een lockdown
Zoiets
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:22 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel hoog contrast, dus dat moet je eigenlijk wel breken met een kleedje of kleur van de meubels. Het moet wel een beetje warmte uitstralen
Weing tekstquote:
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:20 schreef kree het volgende:
nou
[..]
nou ik heb er moeite mee toch en deed ook al met iemand van fok hoor eerder liedje en die is nog redelijk uitgewerkt, maar moet ff vragen enzo want niet zo ok omdat zo dan hier te delen...
maaaaaar dot en iedereen trouwens, zou graag liedje maken over covid en dingen beetje nl luister achtig wel. dus als jullie willen helpen?
"vergeten". of iets in die trant. ?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoe ga je je Covid liedje noemen? Mosterd na de maaltijd?
Zeker! Mooie hoekbenkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat kan je mooi doen met accessoires, je benk, gordijnen en zoals je zegt met een kleed
Geef geld..quote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Fijne gemeentelijke heffingen en belastingen dag
Ik had krieltjes met gehakt schnitzelquote:
Lekkerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:36 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik had krieltjes met gehakt schnitzel
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grotequote:
Die heb ik vorige week al betaaldquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat zei de gemeente ja. Schijnbaar gooi ik goud wegquote:
Ik betaal in gedeeltenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week al betaald
Maar het is weekendquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik betaal nooit in gedeeltes heb daar zo hekel aanquote:
Wat is kuma?quote:
Dat hebben we. Daar rechts is ongeveer zoals het er nu uitziet. Inclusief dat schilderijquote:Op zaterdag 24 februari 2024 15:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi, als je daar de ruimte voor hent een mooie grote
Een kat, zo groot als een puma?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |