Ja tijd voor de Paasboom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen
Doe ding zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen
Dat is waar, maar die dingen rijden wel één op een emmer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je nooit last met vinden van een parkeerplaats. Ik zou er voor gaan
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloosquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef kree het volgende:
zal ik ermee door gaan in MUZ,,,, hmmmm lijkt me opzich grappig idee, maar heb er nu ff niet onwijs zin in eigenlijk met weer nieuw topic.
Welkom bij de twijfel SCquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet
JIj hebt de liefde hier gebracht met @Speklap3000quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben hier in een bad vol liefde gevallen
Bolk = blokquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag dat hele bolk niet
komt wel, mss doe ik het wel, maar ff vandaag nog geen zin inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet
Hey Maanquote:
Justin gaat voor het zingen de kerk uitquote:
@devzero moeten we naar dit advies luisteren?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin gaat voor het zingen de kerk uit
zeer verstandig....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo eindigt ie met vijf kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeer verstandig....
beste gemeente ik wil u zeggen, seks voor het huwelijk is zonde. U zult in de hel komen.....
Weet niet of het per ongeluk was, maar hij is wel leegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
Hij wil wel maar ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ie geen keuze stress
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.quote:
Iene miene muttequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.
Daar sta ik wel achter dus....
jazeker dat is een mooi verhaal en gelijkenis ook. mooi dat je hem hem kent.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakken
Vergeet bier en wijn niet hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijn
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees wayquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Als de Tucson betere speakers had, zou die 't ongetwijfeld zijnquote:
Je zou het bijna een opvolger van de liefdes SC gaan noemenquote:
Kree en @JustinK op één lijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kree en @:JustinK op één lijn
JustinKree-genot
Ja of meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo eindigt ie met vijf kinderen
Gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakken
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!quote:
Die episode heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?
Salomo laat een dienaar een zwaard halen om het kind in tweeën te hakken, zodat elke vrouw een deel van het kind kan krijgen. De echte moeder roept ontsteld: ‘Doe dat niet, geef het dan maar aan haar’, maar de andere vrouw zegt: ‘Ja hak het maar in tweeën, dan krijgen we het geen van beiden.’ Dat was een slimme zet van Salomo, want daardoor wist hij dat de eerste vrouw de echte moeder is. Salomo stond dan ook alom bekend om zijn wijsheid.
Altijd. Dagelijks. We hebben het nergens anders over.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hier
Ja je moet het goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hier
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt de liefde hier gebracht met @:Speklap3000
lees he eens die bijbel tekst, of je nu gelovig bent of niet, tis een mooie vergelijking wel.quote:
Wil je ook wat liefde dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is
Jep ...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is
Bierjtuh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hey Moon, hoe was het gisteren?quote:
Dat is wel een goed ideequote:
Wie weet groeit het tot iets mooisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag
quote:
zou mooi zijn toch? ik gun het ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet groeit het tot iets moois
waarom meteen weer zo seksistischquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeertquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag
aaaawh onderschat jezelf niet he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeert
CX5 ❤ die wil ik ook straksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Het wordt hoe dan ook een lange avond dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeert
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo seksistisch
Ja prima dank je.quote:
Wij zijn ook heel leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijn
Jij had het over groeien ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bolk = blok
Dan blokeer je de vorige die gepost heeft zodat die geen punt kan pakken
Nee nee op tijd naar bedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het wordt hoe dan ook een lange avond dus
mjah mjah. mss wel. ik heb trouwens door mijn posts de torn van God op me los gelaten want dikke vette onweer hier. hmmmmquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is ook pas 5 uur. Kan nog alle kanten op!
Jij bedoelt iets anders met groeien dan ik You dirty old menquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
Jij had het over groeien ik niet
2,5 week nog, dan bezig met verhuizenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja prima dank je.
Weet je al de preciese datum dat je over gaat?
quote:
Mooie autoquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
CX5 ❤ die wil ik ook straks
O dat is al lekker snel. Heb je genoeg hulpquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef M_0_0_N het volgende:
[..]
2,5 week nog, dan bezig met verhuizen
Dit was maar voor tijdelijkquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is al lekker snel. Heb je genoeg hulp
Je woonde hier toch ook nog niet zo lang of wel?
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puberquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bedoelt iets anders met groeien dan ik You dirty old men
Ik kan dit noch tegenspreken dan wel bevestigenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:06 schreef Harrie het volgende:
[..]daar heb ik een tegeltje van
[ afbeelding ]
Maar dan is je geest toch niet verrot?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puber
Met Suzuki heb ik dan weer niksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Het gaat bij mij tussen de cx5 en de nieuwe hybride vitara
O op die manier. Wel fijn dat je nu dan eindelijk wat gevonden hebt voor vastquote:
echt welquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar dan is je geest toch niet verrot?
Werkte het nog maar zo als een 23jarige of nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn lichaam en geest zijn compleet verrot maar ik denk nog als een 23 jarige puber
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |