Weet niet of het per ongeluk was, maar hij is wel leegquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:22 schreef devzero het volgende:
Heb ik nou per ongeluk een lege TR gestuurd?![]()
Hij wil wel maar ook weer nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hopelijk krijgt ie geen keuze stress
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.quote:
Iene miene muttequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:45 schreef kree het volgende:
[..]
weet wel, gij zult ook niet zondigen en beloven dat u voor iedereen altijd het beste voor heeft? dan zal u gezegend worden.
Daar sta ik wel achter dus....
jazeker dat is een mooi verhaal en gelijkenis ook. mooi dat je hem hem kent.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakken
Vergeet bier en wijn niet hequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:32 schreef devzero het volgende:
Romantiek en poep in een topic. Dat kan alleen maar DTS zijn
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees wayquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef JustinK het volgende:
[..]
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Als de Tucson betere speakers had, zou die 't ongetwijfeld zijnquote:
Je zou het bijna een opvolger van de liefdes SC gaan noemenquote:
Kree en @JustinK op één lijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:49 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Kree en @:JustinK op één lijn
JustinKree-genot
Ja of meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
En zo eindigt ie met vijf kinderen
Gewoon doen waar je je goed bij voeltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
juist ik heb zo ander idee mss als wat van me verwacht wordt ofzo>? ik zie de goeie dingen eruit hele bijbel en die neem ik mee, naja mss kom ik door in de hel ofzo, maar dat is gewoon krees way
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:46 schreef Speklap3000 het volgende:
Vond dat wel mooi in de bijbel toen ze een baby in tweeën wilde hakken
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!quote:
Die episode heb ik gemistquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef kree het volgende:
[..]
weten we het hele verhaal nog uit de bijbel?
Salomo laat een dienaar een zwaard halen om het kind in tweeën te hakken, zodat elke vrouw een deel van het kind kan krijgen. De echte moeder roept ontsteld: ‘Doe dat niet, geef het dan maar aan haar’, maar de andere vrouw zegt: ‘Ja hak het maar in tweeën, dan krijgen we het geen van beiden.’ Dat was een slimme zet van Salomo, want daardoor wist hij dat de eerste vrouw de echte moeder is. Salomo stond dan ook alom bekend om zijn wijsheid.
Altijd. Dagelijks. We hebben het nergens anders over.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hier
Ja je moet het goed in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ja FOK! is niet zoveel aan de laatste tijd!
Maar ik dacht ff kijken of ze nog over mij roddelen hier
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk isquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
JIj hebt de liefde hier gebracht met @:Speklap3000
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |