Ja tijd voor de Paasboom!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen
Doe ding zequote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:37 schreef devzero het volgende:
Tijd dat ik wat ga doen, op de bank liggen en clips kijken van mensen die mooie wandelingen doen is ook niet erg productief.
Bank aan de kant en ballen uit de kerstboom halen
Dat is waar, maar die dingen rijden wel één op een emmer.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan heb je nooit last met vinden van een parkeerplaats. Ik zou er voor gaan
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloosquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef kree het volgende:
zal ik ermee door gaan in MUZ,,,, hmmmm lijkt me opzich grappig idee, maar heb er nu ff niet onwijs zin in eigenlijk met weer nieuw topic.
Welkom bij de twijfel SCquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet
JIj hebt de liefde hier gebracht met @Speklap3000quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ben hier in een bad vol liefde gevallen
Bolk = blokquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik snap tot op de dag van vandaag dat hele bolk niet
komt wel, mss doe ik het wel, maar ff vandaag nog geen zin inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij bent ook altijd wel heel erg besluiteloos
Je wilt iets meer toch ook weer niet
Hey Maanquote:
Justin gaat voor het zingen de kerk uitquote:
@devzero moeten we naar dit advies luisteren?quote:
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Justin gaat voor het zingen de kerk uit
zeer verstandig....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En zo eindigt ie met vijf kinderenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
zeer verstandig....
beste gemeente ik wil u zeggen, seks voor het huwelijk is zonde. U zult in de hel komen.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |