lees he eens die bijbel tekst, of je nu gelovig bent of niet, tis een mooie vergelijking wel.quote:
Wil je ook wat liefde dan?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is
Jep ...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je die gasten teveel blijft oppijpen gaan ze straks nog denken dat hun act leuk is
Bierjtuh?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hey Moon, hoe was het gisteren?quote:
Dat is wel een goed ideequote:
Wie weet groeit het tot iets mooisquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag
quote:
zou mooi zijn toch? ik gun het ze.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie weet groeit het tot iets moois
waarom meteen weer zo seksistischquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeertquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:57 schreef Harrie het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee
en @:ieniminimuis zit aan de wijn dus wellicht gaan we elkaar dan nog begrijpen ergens vandaag
aaaawh onderschat jezelf niet he.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeert
CX5 ❤ die wil ik ook straksquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:30 schreef Speklap3000 het volgende:
Het wordt een van de volgende drie: KIA Sportage, Hyundai Tucson of de Mazda CX-5
Het wordt hoe dan ook een lange avond dusquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben nu heel lief enzo. En uiteindelijk mondt het uit in of huilen aan mijn kant over iets stoms, eindeloos lyrics posten of zo flirterig zijn dat men mij maar gewoon negeert
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
waarom meteen weer zo seksistisch
Ja prima dank je.quote:
Wij zijn ook heel leukquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:54 schreef Harrie het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 17:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat beste Harrie doe je zelf, iets moois kan ook een vriendschap zijn
Jij had het over groeien ik nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 16:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |