SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:07:12 ]![]()
Aiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
Heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip![]()
![]()
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wilde eigenlijk bier drinken met harriequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef Harrie het volgende:
wel een slechte TT trouwens, Paul weer slecht slapen enzo, beetje jammer wel
Maar dat was te lang... en was bang dat Paul zou kapen dus harrie van gemaakt e3n bier in op![]()
![]()
LEZEN !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?![]()
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano
Je komt steeds voorbijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef kree het volgende:
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano![]()
![]()
Jaren 70 denk ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef kree het volgende:
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano![]()
oud liedje, maar hij is leuk op piano ook om te doen, msss ook nog wel goeie tekst ofzo. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan niks met een piano.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
oud liedje, maar hij is leuk op piano ook om te doen, msss ook nog wel goeie tekst ofzo. hahaha
Sowieso met geen enkel muziekinstrument.![]()
ik kan deze redelijk goed spelen enzo hoor. hahaha deed nog wel eens die filmpjes maken natuurlijk en toen gaf YouTube nog wat euro ervoor.quote:
Maar ok nu niet meer tenzij je helemaal ervoor gaat. en haal ik niet.
morgen 34km wandelen op de agenda moet ik toch wel wat brood mee nemen voor onderwegquote:wacht wel tot ie weg is en zijn dochter alleen thuis isquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen 34km wandelen op de agenda moet ik toch wel wat brood mee nemen voor onderweg
[..]
wacht wel tot ie weg is en zijn dochter alleen thuis is![]()
![]()
5000 rond zou mooi zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Twijfel nog. Misschien wat eten.![]()
![]()
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zeker een mooi nummer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...![]()
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gaat mij om de muziek idd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.
Anders kan je helemaal niks meer horen tegenwoordig![]()
![]()
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...
Als de waarheid te hard is om iets mee te doen..... tja
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:22:28 ]![]()
ja nou precies, eens met je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat mij om de muziek idd.
Anders kan je helemaal niks meer horen tegenwoordig
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nrquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.
Als de waarheid te hard is om iets mee te doen..... tja
ja zelfde verhaal daarmee idd....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
onder de loep genomenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nrhij heeft aan kinderen gezeten
al zou ie goud schijten dan zou ik hem nog kapot schieten als ik de koning was
![]()
![]()
Tja je weet het niet he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
![]()
Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerousquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja he niet van alles van hem, maar legendarise songs wel.![]()
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
onder de loep genomenhij heeft aan kinderen gezeten
al zou ie goud schijten dan zou ik hem nog kapot schieten als ik de koning was
Thriller heb ik nogquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerous![]()
![]()
Qie Marco of Michael?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?![]()
laat gaan ik ben geen rechterquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?ik speel ook niet voor eigen rechter want dit is een publiek toegangelijk forum en ik ben ook niet actief op zoek naar die mongool die met zijn poten aan mijn......................... (Laat gaan laat gaan iedereen komt vanzelf de juiste persoon tegen)
![]()
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ook goedWel beetje moe alleen
![]()
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.quote:
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.Do what you love, love what you do!![]()
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]![]()
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?![]()
nou daarom, we hoeven hier geen rechter te zijn, maar geef even mijn idee aan. dat is niks ter verdediging ofzo van. want rechter doet dat maar. maar wat ik denk ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat gaan ik ben geen rechterik speel ook niet voor eigen rechter want dit is een publiek toegangelijk forum en ik ben ook niet actief op zoek naar die mongool die met zijn poten aan mijn......................... (Laat gaan laat gaan iedereen komt vanzelf de juiste persoon tegen)
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?![]()
Yay !quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook![]()
Pink![]()
Harrie![]()
Abo
Trust nobody![]()
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.![]()
Ook een klassieker iddquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]![]()
Over de slaap heen nu. Geen powernap, want constant bezig geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekker![]()
tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?Do what you love, love what you do!![]()
We zijn het eens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldigmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Michael Jackson was sowieso al veroordeelt door de media.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:33 schreef kree het volgende:
[..]
tja in de america. Kweet niet en keur het niet goed, maar tja. naja eigenlijk weet er niet genoeg over om een onwijs oordeel te vellen over de man?
Paparazzi...
![]()
Niks in het gerechtshof. Een documentaire na zijn dood is de 'smoking gun'.quote:
Verder geen mening over, z'n muziek boeide me toch al niet.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef Harrie het volgende:
[..]
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?Do what you love, love what you do!![]()
againquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:47 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
@:gebrokenglas en @:HappyCharly zijn bij mij ook rozeen jij
en nog een paar
pink
Trust nobody![]()
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Worst case zijn de beschuldigingen waar.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
Linksom of rechtsom geen winnaars.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Trust nobody![]()
Dat laatste sobersoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Los van of de beschuldigingen waar zijn, was MJ natuurlijk mega vreemd met de kiddo's.
Best case heeft ie niks met die kids gedaan, maar is ie zelf mentaal een kind gebleven door z'n eigen fucked up vader.
Linksom of rechtsom geen winnaars.![]()
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Zag daar nog altijd niks verkeerds in eigenlijk. maar ik denk zoiets is overtrokken wss in dit verhaal. Dit is normaal hoor. en bedoel dus hug als begroeting he. ipv hand geven.
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?
En sowieso blijf je met je poten van minderjarigen af.![]()
Wbquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken![]()
![]()
Ik heb het ook niet koud.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef HappyCharly het volgende:
Plus:
ik ben er weer!
Niet koud
wel honger
ook moe
oplossing:
met soep en chips chillen en bolken
Ik heb wijn![]()
![]()
heb beetje. moeite met iedereen die het zo alweer gaat opvatten als niet wenselijk gedrag enzo en mag niet etc.
tuurlijk zullen er zijn die er misbruik van maken en ok eens dat is straf.
Maar over het algemeen, tjaaaaa kun je niet iemand meer een hug geven dan of kinderen als ze het leuk doen etc. er was hier 10n jaar terug echt geen probleem mee.Do what you love, love what you do!![]()
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
ik heb het niet over een hand en een knuffel geven maar je hebt wat je verder ook typt gelijk, ik ga hier niet verder over door.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
hmms nou mss is het wel dat enzo he. want ik ben daar ook niet van, maar ok ipv hand te geven doen ze ff hug enzo. dat is redelijk normaal wel iig voor zover ik het gezien heb?
Weet niet iemand daarmee ooit meegemaakt, ik vond het niet onwijs raar eigenlijk?![]()
Dit dus. We weten allemaal dat Michael niet helemaal normaal was, maar op welke manier...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja samen in een bed slapen met een kind is toch wel wat raar. En of je dan zo onnozel bent dat je het echt niet snapt dat het raar is of het met bijbedoelingen doet. Beide is bizar.![]()
Mag dat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
wil je wat van min soep en chips?![]()
![]()
hmms je ziet het te zwaar, het is wss alleen gewoon als hug bedoelt enzo en begroeting of heej deed je goed. dat iedereen er weer een heel achterliggende gedachte aan hangt. dat is er helemaal niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat vroeger 'normaal' was kan tegenwoordig niet meer. In veel gevallen ook wel terecht ook.
En sowieso blijf je met je poten van minderjarigen af.
Beetje kut maatschappij hoor zo, we doen alles vanaf halve meter afstand enzo.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:41 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik dacht Waarbij? Aardbei![]()
I'll let myself out![]()
![]()
Hij is dood en het was een andere tijd waarin veel minder (beeld)materiaal was. Geen idee hoe het zat maar dat het niet normaal was dat is een feit. of het te ver ging geen idee ga ik niet over maar Borsato leeft nog en is gewoon een gast die leuk wat kan zingen maar het is niet de eerste keer dat ie in het nieuws is en dat is niet omdat hij zo mega bijzonder is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ja mn maatje was afwezig vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:42 schreef Speklap3000 het volgende:
Productief puntendagje voor @:JustinK![]()
Blijkbaar moet je veel mannen nog opvoeden over wat precies "ongewenst gedrag" is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:41 schreef kree het volgende:
[..]
hmms je ziet het te zwaar, het is wss alleen gewoon als hug bedoelt enzo en begroeting of heej deed je goed. dat iedereen er weer een heel achterliggende gedachte aan hangt. dat is er helemaal niet.
Beetje kut maatschappij hoor zo, we doen alles vanaf halve meter afstand enzo.![]()
Ja sheriff, we zijn het eens met elkaarquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hij is dood en het was een andere tijd waarin veel minder (beeld)materiaal was. Geen idee hoe het zat maar dat het niet normaal was dat is een feit. of het te ver ging geen idee ga ik niet over maar Borsato leeft nog en is gewoon een gast die leuk wat kan zingen maar het is niet de eerste keer dat ie in het nieuws is en dat is niet omdat hij zo mega bijzonder is.
Ik weet dat dat vreemd voeltmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
jammer want dat is de essentie juist..... jij ziet het ergste in van alles.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb het niet over een hand en een knuffel geven maar je hebt wat je verder ook typt gelijk, ik ga hier niet verder over door.
\\Ik zie het toch nog als normaal mss en normaal gedrag. dat er een drama van gemaakt wordt en dat mensen dus het misbruiken wellicht...
tjaaaaaDo what you love, love what you do!![]()
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:43 schreef aloa het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je veel mannen nog opvoeden over wat precies "ongewenst gedrag" is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik keek toe, en zag dat het goed was.quote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
een hug geven prima manquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:39 schreef kree het volgende:
heb beetje. moeite met iedereen die het zo alweer gaat opvatten als niet wenselijk gedrag enzo en mag niet etc.
tuurlijk zullen er zijn die er misbruik van maken en ok eens dat is straf.
Maar over het algemeen, tjaaaaa kun je niet iemand meer een hug geven dan of kinderen als ze het leuk doen etc. er was hier 10n jaar terug echt geen probleem mee.
maar als je die hug bij een (jong) meisje van achter doet of als ik jou je hand op de billen van een 14 jarige zie leggen ben je af (letterlijk en figuurlijk)![]()
De gast heeft zelf toegegeven dat hij met minderjarige kinderen die niet van hem waren in bed heeft gelegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
jammer want dat is de essentie juist..... jij ziet het ergste in van alles.
\\Ik zie het toch nog als normaal mss en normaal gedrag. dat er een drama van gemaakt wordt en dat mensen dus het misbruiken wellicht...
tjaaaaa
Vreemd is het op z'n minst.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
eens, maar dat we die ff duidelijk hebben dus wel he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:45 schreef Harrie het volgende:
[..]
een hug geven prima man
maar als je die hug bij een (jong) meisje van achter doet of als ik jou je hand op de billen van een 14 jarige zie leggen ben je af (letterlijk en figuurlijk)
Maar goed ik ben geen rechter en hoe het wel of niet ging is niet aan mij met Marco B.
Maar wil maar aangeven lijn is fijn tussen die dingen
Maar voor de duidelijkheid, we zitten wel op 1 lijn dus met dit he?
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?![]()
ja dacht ook, maar heb het niet zover gevolgd verder enzo, dus ok ik denk uit gedachte het valt wss mee. maarja.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.Do what you love, love what you do!![]()
kap ff met die dommige act man, daar hebben we er hier al genoeg van.(Ik heb geen problemen met jou verder)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:44 schreef kree het volgende:
[..]
is iemand een knuffel geven ongewenst gedrag dan?
Geen spijkers op laag water zoeken maar gewoon met je poten van kinderen afblijven is volgens mij de samenvatting.![]()
Maar de muziek blijft goedquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja dacht ook, maar heb het niet zover gevolgd verder enzo, dus ok ik denk uit gedachte het valt wss mee. maarja.![]()
![]()
de rechter gaat mijn strafmaat bepalen en ja wij zitten op 1 lijn.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef kree het volgende:
[..]
eens, maar dat we die ff duidelijk hebben dus wel he.
Maar goed ik ben geen rechter en hoe het wel of niet ging is niet aan mij met Marco B.
Maar wil maar aangeven lijn is fijn tussen die dingen
Maar voor de duidelijkheid, we zitten wel op 1 lijn dus met dit he?
Kabouterpost (kom er maar in KillemWieft)![]()
jaquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trust nobody![]()
ik weet het niet om eerlijk te zeggen? het is wat je in de media hoort of leest, uiteindelijk uitspraak weet ik niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:47 schreef aloa het volgende:
[..]
Het gaat naar mijn weten verder dan alleen knuffelen.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaIk ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:53 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
jaBlijftijd?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ja denk niet anders hoor, maar durf het te betwijfelen van het beeld en wat er nu echt was...... alleen maar goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
kap ff met die dommige act man, daar hebben we er hier al genoeg van.(Ik heb geen problemen met jou verder)
Geen spijkers op laag water zoeken maar gewoon met je poten van kinderen afblijven is volgens mij de samenvatting.Do what you love, love what you do!![]()
Nog deze opdrinken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Juistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
de rechter gaat mijn strafmaat bepalen en ja wij zitten op 1 lijn.
Kabouterpost (kom er maar in KillemWieft)Do what you love, love what you do!![]()
euhm eerlijk gezegd, nee denk niet?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:59 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Wat denk jij...Marco schuldig ja of nee
Mss wel wat teveel gegaan enzo met kinderen vooral.
Maar weet niet of dat bedoeling was opzich of dat er nu later na alle drama mensen geld zoeken...
mijn idee hoor ik durf het niet onwijs te zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
Ik denk dus ook nietquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:00 schreef kree het volgende:
[..]
euhm eerlijk gezegd, nee denk niet?
Mss wel wat teveel gegaan enzo met kinderen vooral.
Maar weet niet of dat bedoeling was opzich of dat er nu later na alle drama mensen geld zoeken...
mijn idee hoor ik durf het niet onwijs te zeggen.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2024 00:02:14 ]![]()
tja het is de vraag natuurlijk.... ik wil niet zomaar iemand veroordelen namelijk om media attentie enzo.quote:
mss zit ik er naast maar nee dacht het ook niet.Do what you love, love what you do!![]()
vink ook mooiquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:06 schreef kree het volgende:
voor dat iedereen indut.
mooie blijft dat.Trust nobody![]()
Tja wat is de 'WAARHEID'quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is de vraag natuurlijk.... ik wil niet zomaar iemand veroordelen namelijk om media attentie enzo.
mss zit ik er naast maar nee dacht het ook niet.![]()
goed om te weten (in het algemeen)quote:
soms worden zaken geseponeerd omdat er geen bewijs geleverd kan worden
dat betekent niet dat het niet is gebeurdTrust nobody![]()
We waren er niet bij, we weten het niet. Het zal hopelijk met bewijzen tot wel of geen veroordeling gaan komen.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
tja het is de vraag natuurlijk.... ik wil niet zomaar iemand veroordelen namelijk om media attentie enzo.
mss zit ik er naast maar nee dacht het ook niet.![]()
Er lopen genoeg van rond idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed om te weten (in het algemeen)
dat betekent niet dat het niet is gebeurd![]()
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
goed om te weten (in het algemeen)
dat betekent niet dat het niet is gebeurd
Dan kun je maar 1 ding doen en dat is wachten tot je die persoon voor je auto krijgt en gas geven
Of wachten tot iemand een momentje had want zelf kun je niks want als ouder sta je boven aan de lijst en dat gaat niet meer weg die notitie![]()
![]()
inderdaad, wilde even wat nuancerenquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.
Dan kun je maar 1 ding doen en dat is wachten tot je die persoon voor je auto krijgt en gas geven
Of wachten tot iemand een momentje had want zelf kun je niks want als ouder sta je boven aan de lijst en dat gaat niet meer weg die notitie
ik wilde maar aangeven dat geen veroordeling niet altijd gelijk staat aan onschuldig
overigens moet je dat natuurlijk niet om gaan draaien..Trust nobody![]()
Dan ben je zelf de crimineel.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:13 schreef Harrie het volgende:
[..]
of omdat het OM niet wil vervolgen omdat ze geen capaciteit hebben terwijl de zaak verder gewoon duidelijk is.
Of wachten tot iemand een momentje had want zelf kun je niks want als ouder sta je boven aan de lijst en dat gaat niet meer weg die notitie
Al snap ik zeker dat mensen soms het heft in eigen handen nemen.![]()
weet je waar ik beetje moeite mee heb. en zie het ook hier.
>schuldig bevonden zonder proces al van te voren.
jullie weten en hele recht systeem is er hier zo, cue bent onschuldig tot bewezen. hou die ff in gedachte.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wilde maar even aan geven dat ik nog nooit bewust die persoon opgezocht heb en dat als er wat gebeurd het altijd een ongeluk is geweest en nooit met voor bedachte rade een poging tot moord of doodslag van mijn kant uit.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
inderdaad, wilde even wat nuanceren
ik wilde maar aangeven dat geen veroordeling niet altijd gelijk staat aan onschuldig
overigens moet je dat natuurlijk niet om gaan draaien..![]()
ik weet niet wat er is gebeurdquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:16 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik wilde maar even aan geven dat ik nog nooit bewust die persoon opgezocht heb en dat als er wat gebeurd het altijd een ongeluk is geweest en nooit met voor bedachte rade een poging tot moord of doodslag van mijn kant uit.
ik leef met je mee
en ik denk dat een forum niet de plek is voor dit soort opmerkingen...Trust nobody![]()
als iemand aan je kind gezeten heeft ben je geen crimineel als je dat niet volgens de reguliere weg recht kunt zetten maar dan doe je wat nodig is laat dat duidelijk zijn.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je zelf de crimineel.
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Als iemand je kind iets aandoet, ik zou niet voor mezelf instaan dan.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan ben je zelf de crimineel.
Vooral op internet idd.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:15 schreef kree het volgende:
weet je waar ik beetje moeite mee heb. en zie het ook hier.
>schuldig bevonden zonder proces al van te voren.
jullie weten en hele recht systeem is er hier zo, cue bent onschuldig tot bewezen. hou die ff in gedachte.
Gooi een roddel het forum op en meer dan de helft gelooft dat het waar is.![]()
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik kan me dat zo goed voorstellen. Als iemand je kind iets aandoet, ik zou niet voor mezelf instaan dan.![]()
die maak ik hier, op het werk, in de kroeg, overal. het is de waarheid dus als iemand daar moeite mee heeft zou ik zeggen, die een aanklacht inquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
ik weet niet wat er is gebeurd
ik leef met je mee
en ik denk dat een forum niet de plek is voor dit soort opmerkingen...![]()
![]()
KEES!!quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:19 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar maar maar
je heet JustinKaas?![]()
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:18 schreef aloa het volgende:
[..]
Vooral op internet idd.
Gooi een roddel het forum op en meer dan de helft gelooft dat het waar is.Do what you love, love what you do!![]()
ik niet meerquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.![]()
mijn zoon ook niet meer
zijn broertje ook niet meer
mijn ex ook niet meer
maar iedereen heeft recht op een (h)eerlijke dood![]()
Ja ik ook.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
het is op internet snel schuldig, maar ik ga toch uit van de rechtspraak enzo.![]()
tja snap dat je dan zo reageert, denk ik het rechtsrrpaak is helemaal ok >. nee niet.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik niet meer![]()
mijn zoon ook niet meer
zijn broertje ook niet meer
mijn ex ook niet meer
maar iedereen heeft recht op een (h)eerlijke dood
Maar het is soort wel van maatschappij en hoe het in elkaar zit. dus ja snap je. maar hoop snap je mij ookDo what you love, love what you do!![]()
quote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Ik ging iets te fanatiek te werk weer.
Was getriggerd om op stap te gaan. Maar ik heb weer thuisOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Moesten ze je weer afremmen?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:25 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ging iets te fanatiek te werk weer.
Was getriggerd om op stap te gaan. Maar ik heb weer thuis![]()
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaienquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
snap ik zeker wel, daarom was mijn eerste reactie: als je vals beschuldigd wordt (in de media) dan verdedig je jezelf.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
tja snap dat je dan zo reageert, denk ik het rechtsrrpaak is helemaal ok >. nee niet.
Maar het is soort wel van maatschappij en hoe het in elkaar zit. dus ja snap je. maar hoop snap je mij ook![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaien![]()
![]()
gemiste kansquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee de dames wilden nog naar Eindhoven en dat was voor mij het moment om af te taaien![]()
![]()
Nee heb barstende koppijn, ben er zelfs misselijk vanOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ja maar voor publieke figuren is het doodsteek die ze nooit meer overwinnen zelfs als later blijkt ze waren onschuldig. ik ben beetje tegen hetse enzo van tegen mensen publiek of niet zonder dat er wat duidelijk is.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
snap ik zeker wel, daarom was mijn eerste reactie: als je vals beschuldigd wordt (in de media) dan verdedig je jezelf.Do what you love, love what you do!![]()
Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excelquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:28 schreef Mickytjuh het volgende:
Nee heb barstende koppijn, ben er zelfs misselijk van![]()
Ik trek net dat ding uit mijn aars.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je mag je temp DM'en dan zet ik die er morgen bij in de excel
36.3Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:29 schreef JustinK het volgende:
Over aftaaien gesproken... Ik ga slapen lieverds
Trust nobody![]()
Thx, je gaat richting een ijskonijnquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik trek net dat ding uit mijn aars.
36.3![]()
![]()
gelukkig maar, dan is ze weer zichzelfquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Thx, je gaat richting een ijskonijn![]()
![]()
ik hoop altijd mss snappen jullie beetje mijn christelijke achtergrond ook met liedjes enzo.. Heb er
maar is wat mij aanspreekt en hoeft niet voor de rest te zijn.Do what you love, love what you do!![]()
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:46 schreef kree het volgende:
ik hoop altijd mss snappen jullie beetje mijn christelijke achtergrond ook met liedjes enzo.. Heb er
maar is wat mij aanspreekt en hoeft niet voor de rest te zijn.![]()
quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.![]()
neejoh
lief doen
vooral voor hcTrust nobody![]()
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....quote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
mijn achtergrond is niet meer relevant, vandaag de dag is de harde hand het enige wat ze nog begrijpen en ik heb van niemand schrik dus ja ik begrijp jou heel vaak wel maar sta er niet achter. Dat zoetsappige gelul en positieve benadering is leuk in een boekje ofzo.Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweestquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:55 schreef HappyCharly het volgende:
[..]![]()
neejoh
lief doen
vooral voor hcerkennen dat bepaalde dingen niet het gewenste effect hebben schijnt overal zo moeilijk te zijn dat het onmogelijk lijktquote:Op zaterdag 24 februari 2024 00:57 schreef kree het volgende:
[..]
ja snap. en dat is altijd het lastige. ook met geloof dingen, ik ben geen predikant6 of wil ik daar wat over zeggen. maar weet ik snap je maat, voor mij is het ook lastig te begrijpen....commandeer de hond en blaf zelfquote:![]()
![]()
[quote]Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik altijd lief tegen jou geweest
[..]klopt...
schrok gewoon evenTrust nobody![]()
[quote]Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef HappyCharly het volgende:
ik had hem al gelezenquote:[ afbeelding ] Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]klopt...
schrok gewoon evenlaat gaan laat gaan
![]()
![]()
om maar ff ouwe te kletsen, je bent teleurgesteld in dingen of hoe het gaat wel?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:03 schreef Harrie het volgende:
[..]
[..]
erkennen dat bepaalde dingen niet het gewenste effect hebben schijnt overal zo moeilijk te zijn dat het onmogelijk lijkt
[..]
commandeer de hond en blaf zelfDo what you love, love what you do!![]()
Toen ik op de kleuterschool zat waren ze net gestopt met het slaan op vingertoppen met een lineaal.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:06 schreef kree het volgende:
[..]
om maar ff ouwe te kletsen, je bent teleurgesteld in dingen of hoe het gaat wel?
tegenwoordig krijgt een leerkracht in groep 2 te horen, fuck jou hoer ik luister niet naar ouwe kk wijven.
niet aan mij vragen of ik teleurgesteld ben want ik ben op de Pabo afgehaakt dus ik heb geen recht van spreken maar ik ben nog wel op vrije voeten![]()
![]()
ja echt gaat dat zo op school met woorden dan???? ik weet dat niet he enzo.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Toen ik op de kleuterschool zat waren ze net gestopt met het slaan op vingertoppen met een lineaal.
tegenwoordig krijgt een leerkracht in groep 2 te horen, fuck jou hoer ik luister niet naar ouwe kk wijven.
niet aan mij vragen of ik teleurgesteld ben want ik ben op de Pabo afgehaakt dus ik heb geen recht van spreken maar ik ben nog wel op vrije voeten
Ben meer voor liniaal op. vngers dan nog.Do what you love, love what you do!![]()
sneu ben je congaquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:12 schreef HappyCharly het volgende:
moet wakkerrblijven
moet serie kijken![]()
zou hier liedje over moeten schrijven denk. en is beetje wat ik wil doen. hahahaha
stuur jullie suggestie teksten graag
If you've got song problems I feel bad for you son, I've got 99 problems but kree ain't one.quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:15 schreef kree het volgende:
zou hier liedje over moeten schrijven denk. en is beetje wat ik wil doen. hahahaha
stuur jullie suggestie teksten graagmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou ff in NL moet ie. LOLquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
If you've got song problems I feel bad for you son, I've got 99 problems but kree ain't one.Do what you love, love what you do!![]()
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je knul.quote:
Ik heb 99 problemen, maar kree is geen.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ja jullie denken grapje,,, ,maar toch maak ik er wat van Nals kan enzo. dus bij best wel benieuwd voor lied idee?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je knul.
Ik heb 99 problemen, maar kree is geen.Do what you love, love what you do!![]()
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.quote:
Man man man (3x was dat) wat ben jij een ongelooflijke egoistische teringmongool dat komt nooit meer goed tussen ons.![]()
Denk dat er in mij wel een goede tekstschrijver schuiltquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef kree het volgende:
[..]
ja jullie denken grapje,,, ,maar toch maak ik er wat van Nals kan enzo. dus bij best wel benieuwd voor lied idee?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
ftfyquote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Als je tekstproblemen hebt, voel ik me slecht voor je man
Ik heb 99 problemen, maar kree is daar geen vanTrust nobody![]()
Denk je dat het nog goed kan komen tussen ons?quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.
Man man man (3x was dat) wat ben jij een ongelooflijke egoistische teringmongool dat komt nooit meer goed tussen ons.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
je bedoelt het goed maar doe maar niet...quote:Op zaterdag 24 februari 2024 01:18 schreef Harrie het volgende:
[..]
Als je nu niet gewoon je excuses aan biedt aan HC dan ben je bij mij gewoon af achterlijke teringkleuter die overal complotten in ziet en heel de dag met zijn kleine mario in zijn hand BB hoeren aan het kijken is.
Man man man (3x was dat) wat ben jij een ongelooflijke egoistische teringmongool dat komt nooit meer goed tussen ons.
geen zin in gedoe
♥Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: