SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:07:12 ]![]()
Aiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
Heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip![]()
![]()
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wilde eigenlijk bier drinken met harriequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef Harrie het volgende:
wel een slechte TT trouwens, Paul weer slecht slapen enzo, beetje jammer wel
Maar dat was te lang... en was bang dat Paul zou kapen dus harrie van gemaakt e3n bier in op![]()
![]()
LEZEN !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: