SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:07:12 ]![]()
Aiquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
Heb ik ook wel eensquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zat vast in het vorige topic...![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip![]()
![]()
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:08 schreef Harrie het volgende:
[..]
Nog niks maar ik ben zo geil dat ik denk ik vannacht nog even bij de boerman in bed kruip
Do what you love, love what you do!![]()
Ik wilde eigenlijk bier drinken met harriequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef Harrie het volgende:
wel een slechte TT trouwens, Paul weer slecht slapen enzo, beetje jammer wel
Maar dat was te lang... en was bang dat Paul zou kapen dus harrie van gemaakt e3n bier in op![]()
![]()
LEZEN !!!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:09 schreef kree het volgende:
[..]
gehehe en met wie zou jij dan in bed kruipen?![]()
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano
Je komt steeds voorbijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef kree het volgende:
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano![]()
![]()
Jaren 70 denk ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:11 schreef kree het volgende:
dit is favoriet liedje van mij ook om te spelen trouwens op piano![]()
oud liedje, maar hij is leuk op piano ook om te doen, msss ook nog wel goeie tekst ofzo. hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik kan niks met een piano.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
oud liedje, maar hij is leuk op piano ook om te doen, msss ook nog wel goeie tekst ofzo. hahaha
Sowieso met geen enkel muziekinstrument.![]()
ik kan deze redelijk goed spelen enzo hoor. hahaha deed nog wel eens die filmpjes maken natuurlijk en toen gaf YouTube nog wat euro ervoor.quote:
Maar ok nu niet meer tenzij je helemaal ervoor gaat. en haal ik niet.
morgen 34km wandelen op de agenda moet ik toch wel wat brood mee nemen voor onderwegquote:wacht wel tot ie weg is en zijn dochter alleen thuis isquote:![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
morgen 34km wandelen op de agenda moet ik toch wel wat brood mee nemen voor onderweg
[..]
wacht wel tot ie weg is en zijn dochter alleen thuis is![]()
![]()
5000 rond zou mooi zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:16 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Twijfel nog. Misschien wat eten.![]()
![]()
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...quote:Do what you love, love what you do!![]()
Zeker een mooi nummer...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...![]()
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gaat mij om de muziek idd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:20 schreef kree het volgende:
[..]
ja daarom, ik kijk naar muzikaal enzo hoor, en goed de rest weet er waar van is. mss wel of niet. Maar blijft het mooi nr.
Anders kan je helemaal niks meer horen tegenwoordig![]()
![]()
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
is toch mooi nr? Weet niet hoor al die hetse eromheen wat er waar van is...
Als de waarheid te hard is om iets mee te doen..... tja
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 23:22:28 ]![]()
ja nou precies, eens met je.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Gaat mij om de muziek idd.
Anders kan je helemaal niks meer horen tegenwoordig
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nrquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:21 schreef Harrie het volgende:
[..]
Het is heel simpel, als dingen over je gezegd worden die gewoon gelogen zijn en die heel je carriere compleet onderuit halen dan ga je in de verdediging of in de aanval maar dan ga je niet als een kapot geneukt duracell konijn in je hol zitten wachten tot de storm over is gewaaid.
Als de waarheid te hard is om iets mee te doen..... tja
ja zelfde verhaal daarmee idd....quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
onder de loep genomenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
ja eens, dat is zo jammer enzo, maarja het is niet alleen met hem,. als ze succes gaan hebben dan wordt alles onder de loep genomen. wat hiervan de waarheid is (hoe typisch ook met nr). ik weet er de waarheid niet van en vind het nog steeds goed nrhij heeft aan kinderen gezeten
al zou ie goud schijten dan zou ik hem nog kapot schieten als ik de koning was
![]()
![]()
Tja je weet het niet he.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:24 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zou dit ineens een kutnummer zijn![]()
![]()
Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerousquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:26 schreef kree het volgende:
[..]
ja he niet van alles van hem, maar legendarise songs wel.![]()
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:25 schreef Harrie het volgende:
[..]
onder de loep genomenhij heeft aan kinderen gezeten
al zou ie goud schijten dan zou ik hem nog kapot schieten als ik de koning was
Thriller heb ik nogquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ongeveer alle nummers van de albums Thriller, Bad en Dangerous![]()
![]()
Qie Marco of Michael?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?![]()
laat gaan ik ben geen rechterquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:27 schreef kree het volgende:
[..]
hmmmmms ik vraag me af of dat wel zo is? serieus hoor, want jij haalt die info van?ik speel ook niet voor eigen rechter want dit is een publiek toegangelijk forum en ik ben ook niet actief op zoek naar die mongool die met zijn poten aan mijn......................... (Laat gaan laat gaan iedereen komt vanzelf de juiste persoon tegen)
![]()
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi mooi. Ook goedWel beetje moe alleen
![]()
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.quote:
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.Do what you love, love what you do!![]()
Ja staat geen enkel goed nummer op en een berg mongooltjes vinden het geweldigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]![]()
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?![]()
nou daarom, we hoeven hier geen rechter te zijn, maar geef even mijn idee aan. dat is niks ter verdediging ofzo van. want rechter doet dat maar. maar wat ik denk ?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:29 schreef Harrie het volgende:
[..]
laat gaan ik ben geen rechterik speel ook niet voor eigen rechter want dit is een publiek toegangelijk forum en ik ben ook niet actief op zoek naar die mongool die met zijn poten aan mijn......................... (Laat gaan laat gaan iedereen komt vanzelf de juiste persoon tegen)
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik was de hele dag moe, slecht geslapen vannacht, maar nu eigenlijk wel weer goed wakker.![]()
![]()
Nopequote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Marco dan
Michael is al bewezen toch?![]()
Yay !quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik heb alleen een abo omdat ik @:Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @:Mazikeen en @:HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @:Gebrokenglas ook![]()
Pink![]()
Harrie![]()
Abo
Trust nobody![]()
als ik het zie dat knuffelen (wie je dan ook bent) dan komen ze je als je geluk hebt met een gele auto met blauwe zwaailampen ophalen en anders in een zwarte met vlaggetjes maar mijn eigen leven boeit me op dat moment geen reet meer (en dat is niet alleen als het over mijn eigen kinderen gaan maar algemeen)quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef kree het volgende:
[..]
mss beetje beide, MJ is Iets meer wat ik dan niet weet of volg enzo behalve muziek van.
Marco, tja aan kinderen gezeten..... weet iemand die uitspraak van rechter hier dan? Aan kinderen gezeten kun je wel op heel veel verschillende manieren opvatten. als omhelzen of schouder klopje etc. het is niet ongewoon dat in muzikanten wereld enzo hoor????/. ik heb er niks mee maar moet af ertoe ook ff knuffelen als begroeting.![]()
Ook een klassieker iddquote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:30 schreef aloa het volgende:
Meest legendarische album ooit.
Althans dat vind ik dan...
[ afbeelding ]![]()
Over de slaap heen nu. Geen powernap, want constant bezig geweest.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 23:32 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beetje over de slaap heen, of powernap gedaan? Ik ga zo lekker
Forum Opties Forumhop: Hop naar: