Over mij praten zonder mention?quote:
en net als elke afgelopen maandenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het net zulks kloteweer als vandaag.
Geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Als je basis abo neemt kan je mensen dan blokkeren?
haha, nouja ga ervan uit iedereen leest beetje mee. Ik ga niet elke keer dat allemaal doen enzo.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Over mij praten zonder mention?
Gewoon pimp zijn johquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:40 schreef Mazikeen het volgende:
Soms wel handig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/
Ow foes is blokkeren?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan. Je kunt er 10 blokkeren en 10 als vriend toevoegen.
Zie https://fok.nl/shop/new/abo/
Kutjongquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
jij kunt voorlopig weer niet weg nie![]()
sorry
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.quote:
Ik wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.
Ik 2quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt. Maar momenteel heb ik niemand geblokt.
Goeie bijkomstigheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
ik heb alleen een abo omdat ik @Danny dat gun en ik het wel grappig vind als @Mazikeen en @HappyCharly roze achtergrond hebben ow en @gebrokenglas ookquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:45 schreef kree het volgende:
doen jullie dat dan blokkeren met abo of abo daarvoor nemen?
Ik vooral want laatst was ie verlopen, maar WTF echt als je door de zee van reclame nog een topic kunt vinden....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |