Wordt ie dan paars?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigenquote:
Je moet een beetje goed voor je pener zorgen. Niet allemaal onbeschermd rond laten bungelen.quote:
Het proberen waardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigen![]()
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpenquote:
Ja dat verwacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen
Als je wint, heb je vrienden!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen
Koekster!quote:
Mwoh, z'n gangetjequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vies jaloers op zijn aanstaande statusquote:
Is echt zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou als het ook echt zo was..... LOL mss
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben spek, bolk en famous
Bitches zitten aan m'n penis
Krijg die een vuurrood koppiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.quote:
Dat is mijn ervaring nietquote:
*geeft knuffel en comfort food*quote:
Leer mij vrouwen kennenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.![]()
Gehehe denk dat het niet zo gaat, maar het is een leuk idee
haha ja nouja mss heb je wel gelijk hoorquote:
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*geeft knuffel en comfort food*
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoeg
Andere koppiequote:
Hoi Stiffler.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op mensen, iedereen weet dat als je zegt:"Ik ben de bolkmeister van afgelopen maand!" dat ze massaal in katzwijm vallen. Dat is geen geheim.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
eentje die hij slecht gekopieerd heeft
Je was er toen nog nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat jij hebt gewonnen doet wel wat met mij hoor
The Stifmeisterquote:
Dan liever een extra knuffelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdip
Geen probleem! *SQUEEEZE!*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zou doen met volle overtuigingquote:
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
Knufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zuigen we wel op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
Ja, voor je het weet is de hele verpakking leeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met koekies moet je altijd heel voorzichtig doen
Precies, dat zou zonde zijnquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet is de hele verpakking leeg.
Als we American Pie aanhouden ben ik meer een Jim hoorquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:54 schreef kree het volgende:
Het is wel ff grappig want zit nu even users te linken aan die film.
OK
Grrrrr = Stiffler
..... even kijken wie lijken op de rest, of vul aan
gehehe doe is clipje linkje van die? Ik neig daar ook naar wel nl. hahaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als we American Pie aanhouden ben ik meer een Jim hoor
Ja waar speklap is ben ik ook. Wil niet dat andere hem gaan opeten 😲quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Paul het volgende:
SCOOOOOOOOOOOP @:Dotteke heeft de frontpage gevonden
Klein stijfje gekregenquote:
ik zweer het je het lijkt daar op. hahahahaquote:
Omdat lang haar en blond?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
ik zweer het je het lijkt daar op. hahahaha
Breekbaar klopt wel aardigquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
Met koekies moet je altijd heel voorzichtig doen
nee ik heb geen foto's enzo he van die allen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:06 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Omdat lang haar en blond?ik zie het niet
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga nog wat flixen en dan oogjes toe.![]()
Ooh okquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:08 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik heb geen foto's enzo he van die allen.
Maar beetje op karakter enzo en hoe ze overkomen schat ik ze zo in.
Het is voor de lol he, weet ook wel zo is het niet, maar oor het grappige idee enzo.
Dat heb je dan niet heel juistquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
schat jou in bij verlegener type in die film
Dat mag, daar is toch niks mis mee?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:57 schreef Paul het volgende:
en @:Otofsap zegt dat @:speklap3000 homo is
Spaanse wijn altijd goed.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:32 schreef Harrie het volgende:
ik neem van jou aan dat die gewoon goed te zuipen isik drink dat spul eigenlijk nooit
Volgens mij wordt het net zulks kloteweer als vandaag.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef Harrie het volgende:
wat doet het weer morgen trouwensmoet gaan beslissen of ik mijn wekker ga zetten of niet
Ja hij belde mij net, was niet te verstaan, kreeg in een Appje met een pijl maar hij was bewogen die foto, deze is een stuk duidelijker welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ie hoor @:hemarookworst! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wekker zetten voor wat?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:36 schreef Harrie het volgende:
wat doet het weer morgen trouwensmoet gaan beslissen of ik mijn wekker ga zetten of niet
duidelijk jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:35 schreef Schakeltopia het volgende:
staat ie hoor @:hemarookworst! [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wandel ze!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik wilde ff een een stukje gaan wandelen
Ow ja geen ideequote:Op vrijdag 23 februari 2024 22:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik wilde ff een een stukje gaan wandelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |