Wordt ie dan paars?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigenquote:
Je moet een beetje goed voor je pener zorgen. Niet allemaal onbeschermd rond laten bungelen.quote:
Het proberen waardquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor je het weet heb je je bier geschud en zit je aan je pik te zuigen![]()
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpenquote:
Ja dat verwacht ik ook jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen
Als je wint, heb je vrienden!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als speklap de meest recente lijst van monitor uitprint en laat zien zullen er genoeg gewillige jonge meiden zijn die hem een handje willen helpen
Koekster!quote:
Mwoh, z'n gangetjequote:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij bent gewoon vies jaloers op zijn aanstaande statusquote:
Is echt zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha nou als het ook echt zo was..... LOL mss
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:39 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben spek, bolk en famous
Bitches zitten aan m'n penis
Krijg die een vuurrood koppiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.quote:
Dat is mijn ervaring nietquote:
*geeft knuffel en comfort food*quote:
Leer mij vrouwen kennenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:41 schreef kree het volgende:
[..]
really dus meiden vallen op status van dit winnen in punten.![]()
Gehehe denk dat het niet zo gaat, maar het is een leuk idee
haha ja nouja mss heb je wel gelijk hoorquote:
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoegquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
*geeft knuffel en comfort food*
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdipquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
❤ laat voer maar zitten ben spekkie genoeg
Andere koppiequote:
Hoi Stiffler.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Kom op mensen, iedereen weet dat als je zegt:"Ik ben de bolkmeister van afgelopen maand!" dat ze massaal in katzwijm vallen. Dat is geen geheim.
Beter goed gejat dan slecht bedachtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:43 schreef Harrie het volgende:
[..]
eentje die hij slecht gekopieerd heeft
Je was er toen nog nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat jij hebt gewonnen doet wel wat met mij hoor
The Stifmeisterquote:
Dan liever een extra knuffelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Comfort rauwkost dan met magere yoghurtdip
Geen probleem! *SQUEEEZE!*quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zou doen met volle overtuigingquote:
Moest grinnikenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
Knufquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:47 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan liever een extra knuffel
Zuigen we wel op.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Kijk uit dat je geen kruimels van dr maakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |