Maart duurt nog een weekquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Ik post in het weekend amper, gewoon omdat ik andere dingen doe.
Ik zal dit niet vergetenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ben het ook rustig aan aan 't doen, dat helpt Justin ook
Vooral dev bedanken hoor, onze nachtmachinequote:
Ik heb deze maand redelijk wat punten gehaald omdat het 's nachts zo rustig is. Ik heb er amper moeite voor gedaan, dus #3 is ook goedquote:
Akkoord.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb deze maand redelijk wat punten gehaald omdat het 's nachts zo rustig is. Ik heb er amper moeite voor gedaan, dus #3 is ook goed
I know, maar dat is het spel. Mij hoor je niet klagenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
Had het sowieso rustiger aangedaan, ongeacht wie 3e stond. Was wel goed zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef devzero het volgende:
[..]
I know, maar dat is het spel. Mij hoor je niet klagen
devquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:14 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Vooral dev bedanken hoor, onze nachtmachine
ik weet wel dat julie samenwerkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:12 schreef Speklap3000 het volgende:
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet wel dat julie samenwerken
hoezo moet het op deze art?
vollconjos
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:18 schreef devzero het volgende:
[..]
ik weet wel dat julie samenwerken
hoezo moet het op deze art?
vollconjos
Succes makkerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:19 schreef devzero het volgende:
maar ik moet nog iets afmaken voor mijn laatste vergadering over 40 minuten
@Speklap3000 had hem vandaag al Spreuk van de dag door: Speklap3000quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:54 schreef JustinK het volgende:
Ik heb vandaag geen spreuk van de dag @:Paul
En wat voor één weerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:20 schreef Paul het volgende:
[..]
@:speklap3000 had hem vandaag al Spreuk van de dag door: Speklap3000
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.quote:
Zo'n geile blik met zaadvragende ogen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.
Meer blik ofzo en of het een foto is die normaal is gemaakt of helemaal in scene gezet.
Je bent gewoon realistisch dus, niks mis mee.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:21 schreef kree het volgende:
[..]
ha, hmmms tis lastig te omschrijven, niet dat het dikke tieten zijn iig.
Meer blik ofzo en of het een foto is die normaal is gemaakt of helemaal in scene gezet.
doe er maar eens een paartje en zal ik zeggen welke ik denk leuk of nietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zo'n geile blik met zaadvragende ogen?
Nee ik kom hier voor de goede gesprekken en onorthodoxe meningen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:24 schreef kree het volgende:
[..]
doe er maar eens een paartje en zal ik zeggen welke ik denk leuk of niet
Wel nog binnen hengelen hè!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Had het sowieso rustiger aangedaan, ongeacht wie 3e stond. Was wel goed zo
Bolke & Bolke hebben zich afgelopen week alweer uitgesloofd op een hoogstaand poëtisch meesterwerk?quote:
Ik hou het in de gatenquote:
Je moet natuurlijk wel immer paraat staan om je uitgesproken, ongezouten en onorthodoxe mening te verspreiden wanneer de situatie dat vraagtquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten
Maar 2000 punten voorsprong met nog 5/6 dagen te gaan voelt redelijk safe haha.
Maar ik blijf lurken
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je handquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:28 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik hou het in de gaten
Maar 2000 punten voorsprong met nog 5/6 dagen te gaan voelt redelijk safe haha.
Maar ik blijf lurken
Zich vol zitten proppen met gras, hooi, noten en zaden jaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolke & Bolke hebben zich afgelopen week alweer uitgesloofd op een hoogstaand poëtisch meesterwerk?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-02-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Correct.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel immer paraat staan om je uitgesproken, ongezouten en onorthodoxe mening te verspreiden wanneer de situatie dat vraagt![]()
![]()
Ik zou het dan wel beetje rustig aan doen met de paters, voor je het weet verwar je in welke hand je wat hebt zittenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je hand
Nee moet werkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gast, jij kan op de bahama's gaan liggen met je pik in de zon en een pater in je hand
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
U spreekt uit ervaring?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's nie goed voor je pik hoor. Zo vol in de tropische zon.
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou het dan wel beetje rustig aan doen met de paters, voor je het weet verwar je in welke hand je wat hebt zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |