SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
@Paul,geen Russische mokkels in de OP please. Er zijn sancties
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Zou rakenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Daar kan een zak overheenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP![]()
![]()
Is van de babeverzameling van @Danny op vrijdagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OP
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:50 schreef JustinK het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)-meer-dan-71-miljoen
[..]![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Lijken wel,poppenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:55 schreef Deisyy het volgende:
Wat een gnoomhoofd heeft dat grietje in de OPWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb het sowieso niet zo op die modelletjes.quote:
Ik ga voor PUUR~FEYENOORD~
O ja hoor. Vind het net plastic poppen lijken zit niets menselijks aan. Geen rimpeltje geen oneffenheid.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:56 schreef Paul het volgende:
[..]
zo praat je niet over de babes van DannyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Volgens mij mag hij morgen pas weer naar Wilma 🤔quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja ik ook eigenlijk, snap ook niet, sterker krijg er niet eens een harde van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op die modelletjes.
Ik ga voor PUUR
TIis te gemaakt enzo voor de foto.... leuk ja toen ik 13 was.
Let op andere dingen eigenlijk meer nu)
Do what you love, love what you do!![]()
Dit is niet de Camslet SC
Dit is de Liefde SC
Waar let je zoal op?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:00 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook eigenlijk, snap ook niet, sterker krijg er niet eens een harde van.
TIis te gemaakt enzo voor de foto.... leuk ja toen ik 13 was.
Let op andere dingen eigenlijk meer nu)
~FEYENOORD~
Welkom in de 21ste eeuwquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja hoor. Vind het net plastic poppen lijken zit niets menselijks aan. Geen rimpeltje geen oneffenheid.Mode tijdschriften bewerken fotos van modellen al jaren en de meest standaard filters verwijderen ieder willekeurig puisje of rimpeltje, dus natuurlijk lijken dat soort plaatjes op plastic poppen.
![]()
Lijkt er niet eens opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor horror films jij kijkt, maar lijken zien er toch iets anders uit
Eerste verliezerquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de
Misschien toch eens like 4 like vergelijkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Geen idee wat voor horror films jij kijkt, maar lijken zien er toch iets anders uit![]()
![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2de![]()
![]()
Ga je niet meer posten dan?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:07 schreef devzero het volgende:
Dit weekend gaat het eindelijk gebeuren. @:justink wordt 2deWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben nooit verder gekomen dan P3, ik heb geen recht van spreken.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verliezen van @:Speklap3000 is nooit een schande!~FEYENOORD~
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Verliezen van @:Speklap3000 is nooit een schande!
Toch niet verkeerd dan 2e worden voor een rookiequote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan P3, ik heb geen recht van spreken.![]()
![]()
Niks mis mee ouwe reusquote:Op vrijdag 23 februari 2024 21:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Toch niet verkeerd dan 2e worden voor een rookie
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: