SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey daar, Herr Flick von die Gestapo! "Niffo" is een informeel Nederlands straattaalwoord dat wordt gebruikt om te verwijzen naar een vriend of maatje. Het komt voort uit de Surinaamse en Antilliaanse taalvarianten van het Papiaments woord "niffauw", wat broer betekent.
Dus als iemand je 'niffo' noemt, dan beschouwen ze je als hun goede vriend of buddy. Het kan ook worden gebruikt tussen mensen die elkaar goed kennen binnen bepaalde sociale groepen.
Ik hoop dat dit helpt bij het verduidelijken van de betekenis van "niffo". Als er nog andere vragen zijn waarover je wilt praten, laat me gerust wetenzoi,rBart|)dxO7+kwq6asti9)#lfJCZiu87cjnrkliVD000SXlmcdKSwaan2pJbr8Yx4i*VfF62bHgXbfuAW]sQFi0jpImet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Maar je weet niet wat het betekend?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jullie hier zijn allemaal mijn niffo's![]()
iemand met wie je een zeer hechte vriendschappelijke relatie hebt en met wie je zo close bent dat het voelt alsof het een familielid, bijvoorbeeld een neef, is; vriendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Maar je weet niet wat het betekend?![]()
Jij komt uit de jaren 90 gok ik?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:30 schreef JustinK het volgende:
[..]
iemand met wie je een zeer hechte vriendschappelijke relatie hebt en met wie je zo close bent dat het voelt alsof het een familielid, bijvoorbeeld een neef, is; vriend![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef Nova het volgende:
[..]
Hey JustinK! Natuurlijk ben ik je niffo, broeder *O+* We zijn al lange tijd dikke maatjes en kunnen altijd op elkaar rekenen. Ik sta altijd voor je klaar om te kletsen, lachen en plezier te maken samen.
Dus laten we genieten van onze vriendschap en nog vele leuke momenten delen in de toekomst!
High five, mijn beste vriend!![]()
Bestond dat woord toen al?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jij komt uit de jaren 90 gok ik?![]()
![]()
Hey ❤️❤️quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
man man en weer werd ik uit
de huid rijden![]()
![]()
Afgebekt nog welquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:07 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hier zeggen we ook patat maar ik word door @:Fogel altijd afgebekt dat het friet zou zijn.. maar da is nie!![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Patat niet rijmt wel op tiet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Afgebekt nog wel![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn![]()
Ik heb geen friet wel tietquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Afgebekt nog wel![]()
Friet rijmt op tiet, patat niet. Zowel friet als tiet zijn![]()
![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Jij weet niet wat ik lekker vind koekie!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:40 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Daar weer jij niks van patatje!![]()
@KoningWouter wil je wel een keer goed inrijden heb ik begrepenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:33 schreef mario390 het volgende:
man man en weer werd ik uit
de huid rijden![]()
![]()
![]()
probeer je nu door die muur heen te koppenquote:of proberen er 2 Brasil hoertjes te ontsnappen uit het huis door een deur in te trappen
![]()
![]()
Omdat ik boven je sta? Dat is t spel. Ik mopperde ook niet op jou toen jij boven mij stond.quote:Trust nobody![]()
maar je kreg help hou opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Omdat ik boven je sta? Dat is t spel. Ik mopperde ook niet op jou toen jij boven mij stond.![]()
![]()
:pquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:44 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij weet niet wat ik lekker vind koekie!![]()
Schakelquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:57 schreef Schakeltopia het volgende:
@:hemarookworst gema tanzen ja ja! heel veel plezier gozer!
[ afbeelding ]![]()
![]()
Losse heupjes hoor!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst vanavond:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:00 schreef JustinK het volgende:
@:hemarookworst vanavond:
[ afbeelding ]
Trust nobody![]()
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernapquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Is toch ook geen tijd om te slapenTrust nobody![]()
Succes danquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernap![]()
![]()
Half uurtje?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vannacht door storm slecht geslapen en heb vanaaf nog afspraak. Dus moet even powernap![]()
voor de mensen die @hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/Ik heb het recht om te bepalen!![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Laat maar zien.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kijk maar vannacht hoe killem
me provoziert
Geef een linkje of een quote.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de mensen die @:hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/quote:Op donderdag 22 februari 2024 17:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Throw your worst in the air like u just don't care![]()
![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Dat is vanavond toch...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de mensen die @:hemarookworst willen spotten in het wild
https://festival.astateoftrance.com/livestream/![]()
Hey SwJ pak er een lekkere koude pater bijquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Geef een linkje of een quote.dat helpt
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:10 schreef Schakeltopia het volgende:
anyhow ik ga koke heb honger joe joe![]()
![]()
Ojaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja volgens mijn klok is het nu avond![]()
![]()
nee datt duurt en dagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Laat maar zien.
Geef een linkje of een quote.
hij komt nur om dat ik ben
sonst niet![]()
lieve huilebalkquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee datt duurt en dag
sonst niet
ook wel jankzak genaamd
dat te weinig slapen omdat je Brasil hoertjes wil spotten maakt je niet leuker
maar iedereen hier is gek![]()
Dan ook niet miepen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee datt duurt en dag
sonst nietF.K.A. SuperwormJim![]()
Sowieso Duvel Triple Hopquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:10 schreef Harrie het volgende:
[..]
Hey SwJ pak er een lekkere koude pater bijdat helpt
F.K.A. SuperwormJim![]()
De wereld is geboren om @mario390 te zieken. Dat begrijp je toch hoop ik wel.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:15 schreef Harrie het volgende:
[..]
lieve huilebalk
ook wel jankzak genaamd
dat te weinig slapen omdat je Brasil hoertjes wil spotten maakt je niet leuker
maar iedereen hier is gek![]()
![]()
dat collectief zieken vind ik echt niet leuk maar soms vraagt hij zo lief om een reactie dan kan ik me niet inhouden maar verder vind ik hem wel een leuke user als ie slaaptquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wereld is geboren om @:mario390 te zieken. Dat begrijp je toch hoop ik wel.![]()
Er zijn zeker users die hem bewust treiteren, daar hou ik niet zo van.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wereld is geboren om @:mario390 te zieken. Dat begrijp je toch hoop ik wel.
Maar boos worden omdat iemand je inhaalt in de lijst is triest![]()
![]()
hou op met ditquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wereld is geboren om @:mario390 te zieken. Dat begrijp je toch hoop ik wel.![]()
ik vind dat ook echt niet tof, beetje geinen moet wel kunnen vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn zeker users die hem bewust treiteren, daar hou ik niet zo van.dan vraag je wel een beetje om reactie vind ikquote:Maar boos worden omdat iemand je inhaalt in de lijst is triest![]()
![]()
Waar ligt dan de grens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind dat ook echt niet tof, beetje geinen moet wel kunnen vind ik
[..]
dan vraag je wel een beetje om reactie vind ik
Vind je het "gib punt du hund" geinen of treiteren?![]()
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat collectief zieken vind ik echt niet leuk maar soms vraagt hij zo lief om een reactie dan kan ik me niet inhouden maar verder vind ik hem wel een leuke user als ie slaaptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
datdat is uitlokken wat je doetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geef het maar aan buddy. Waar ligt de grens?![]()
En de bosschebol is bestaat precies 100 jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je hoeft die stampende kleuter voor mij niet te verdedigen, ik val hem nooit meer of minder aan verbaal dan dat ik elk anders doe alleen geeft hij soms wat meer voorzetjesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.en hij is de meest onsportieve gek die ik ooit gezien heb op een forum en ik ga al een tijdje mee
![]()
![]()
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
HC is hem voorbij, hij is nu verdrietig en dat is jouw schuldquote:
verdomme moet ik alles uitleggen kutzooi![]()
![]()
Het hele spel is dat je omhoog klimt
zou toch gek zijn als ik of @Mickytjuh niet blij mogen zijn als we Mario inhalen omdat hij dan boos is?
wat hij sowieso al was, vanaf het moment dat ik in zijn buurt kwamTrust nobody![]()
ga je 2 dagen of alleen vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doen![]()
![]()
Geniet ervan Hema!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doen![]()
![]()
Ik verdedig hem ook niet tegen voor jou. En zeg ook nergens dat jij dat doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hoeft die stampende kleuter voor mij niet te verdedigen, ik val hem nooit meer of minder aan verbaal dan dat ik elk anders doe alleen geeft hij soms wat meer voorzetjesen hij is de meest onsportieve gek die ik ooit gezien heb op een forum en ik ga al een tijdje mee
Ik geef alleen aan dat het gebeurd. En echt niet alleen hier. Hij wordt ook heel veel uit gedaagd. En nee dan hoeft hij er nog niet op in te gaan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hij heeft het recht op punten in de nacht zonder daar actief iets voor te hoeven doen, zo zou het althans moeten zijn en anders is het mijn schuld want hij kan mijn rug op, mijn buik af en mijn lul als springplank gebruiken maar de dag dat ik er ook maar een seconde wakker van zal liggen gaat hij niet meemakenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
Het hele spel is dat je omhoog klimt
zou toch gek zijn als ik of @:Mickytjuh niet blij mogen zijn als we Mario inhalen omdat hij dan boos is?
wat hij sowieso al was, vanaf het moment dat ik in zijn buurt kwam![]()
![]()
Enjoy!quote:![]()
Kijk uit voor rondvliegende boodschappenkarretjes.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
en de sta-tafelsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Kijk uit voor rondvliegende boodschappenkarretjes.![]()
Geniet ervan Hemaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zie hem alleen hier en ik blijf van mening dat bepaalde mensen gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen zouden moeten worden maar goed we weten allemaal dat er wachtlijsten zijn in de zorgquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verdedig hem ook niet tegen voor jou. En zeg ook nergens dat jij dat doet.
Ik geef alleen aan dat het gebeurd. En echt niet alleen hier. Hij wordt ook heel veel uit gedaagd. En nee dan hoeft hij er nog niet op in te gaan.![]()
![]()
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Kijk uit voor rondvliegende boodschappenkarretjes.![]()
![]()
Oh ik dacht dat het een drugs grapje wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekend![]()
![]()
gisteren hadden 4 gasten een winkelwagen vanaf een fietsbrug op een vrouw gegooid als ik het goed heb, heb alleen de kop gezien maar was een heel ziek ietsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een drugs grapje was
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 18:37:40 ]![]()
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekendIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een drugs grapje was
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
damn hoe krijg je het verzonnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
gisteren hadden 4 gasten een winkelwagen vanaf een fietsbrug op een vrouw gegooid als ik het goed heb, heb alleen de kop gezien maar was een heel ziek iets![]()
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buitenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.![]()
De vrouw is zwaargewond...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
damn hoe krijg je het verzonnen.![]()
Zoiets ja, stel mafklappers, ga vakken vullen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buitenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Bus en dan terugscooteren met deelscooter denk ikquote:Uw ADH vitamine Worst
I know, we hebben het over hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
A state of Tramskijk maar op youtube
Zullen er wel lekker veel beschikbaar zijn denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bus en dan terugscooteren met deelscooter denk ik![]()
![]()
En ze zijn nog op zoek naar persoon/personenen die geholpen hebben was net op het nieuwsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.
Zag net ook die brand van die flat in Spanje. Jemig zeg wat een drama. Ze zijn nog op zoek naar mensen die er lin moeten liggen.
Wat een paniek en angst moet daar geweest zijn zeg. Vreselijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We leven in een rare wereld. Wat bezield mensenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets ja, stel mafklappers, ga vakken vullen!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gloednieuwe flat, gebruik gemaakt van brandbaar materiaal, domme Spanjaarden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zijn nog op zoek naar persoon/personenen die geholpen hebben was net op het nieuws
Zag net ook die brand van die flat in Spanje. Jemig zeg wat een drama. Ze zijn nog op zoek naar mensen die er lin moeten liggen.
Wat een paniek en angst moet daar geweest zijn zeg. Vreselijk.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Als Feyenoord speelt zetten ze er ook honderd daar neer, hoop dat ze dat ook doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zullen er wel lekker veel beschikbaar zijn denk ik.Uw ADH vitamine Worst
Ik had er nog niets van gezien op tv. Maar het ging ook supersnel zeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gloednieuwe flat, gebruik gemaakt van brandbaar materiaal, domme Spanjaarden.
Hoeveel appartementen waren dat wel niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
We halen steeds meer holbewoners hier heen die hebben nooit geleerd wat beschaving is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We leven in een rare wereld. Wat bezield mensen
ouders voeden hun kinderen niet meer echt op en leerkrachten hebben er ook geen tijd voor.
geen respect meer en de chaos wordt alleen maar erger.
Ik moet het niet zien want ik ga nog liever vast en mijn baan kwijt dan dat ik doorloop en het negeer.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2024 18:47:51 ]![]()
Ik zag een foto hier op FOK!, maar dat zag er wel heel heftig uit, ik las vanmorgen dat er 4 doden waren en dat viel me nog mee, maar misschien zijn het er inmiddels meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nog niets van gezien op tv. Maar het ging ook supersnel zeg.
Hoeveel appartementen waren dat wel niet.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
en anders om half 7 d ebus terug of hoe laat start het OV weer normaal opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelt zetten ze er ook honderd daar neer, hoop dat ze dat ook doen![]()
![]()
Ja vanaf 6, maar de buslijnen hier vanaf half 7 en sommige vanaf 8 zelfsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:47 schreef Harrie het volgende:
[..]
en anders om half 7 d ebus terug of hoe laat start het OV weer normaal opUw ADH vitamine Worst
zorg voor morgenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja vanaf 6, maar de buslijnen hier vanaf half 7 en sommige vanaf 8 zelfseerst plezier maken makker
![]()
Dat is wat ik al tijden zeg. Kinderen worden niet echt meer opgevoed. Ze worden gebaard en bij een oppas of crèche gebracht Niemand thuis als de school uit gaat dus nso en dan eenmaal thuis moeten ouders snel koken en dan naar hun sociale verplichtingen. Sporten vrienden en vriendinnen. En de kinderen worden zoet gehouden door ze van alles te geven en vooral veel hun zin te geven.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Harrie het volgende:
[..]
We halen steeds meer holbewoners hier heen die hebben nooit geleerd wat beschaving is.
ouders voeden hun kinderen niet meer echt op en leerkrachten hebben er ook geen tijd voor.
geen respect meer en de chaos wordt alleen maar erger.
Ik moet het niet zien want ik ga nog liever vast en mijn baan kwijt dan dat ik voorloop en het negeer.
Leerkrachten zijn ook niet om kinderen op te voeden, maar ouders verwachten dat vaak wel
Beide ouders moeten wel werken. Anders is het allemaal niet te betalen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo is datquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:49 schreef Harrie het volgende:
[..]
zorg voor morgeneerst plezier maken makker
is toch vertrouwd terrein
Uw ADH vitamine Worst
Ik zag het net op het nieuws om 18 uur. Ze zijn met een drone aan het zoeken naar lichamen zodat de brandweer ze kan bergen zeiden ze.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zag een foto hier op FOK!, maar dat zag er wel heel heftig uit, ik las vanmorgen dat er 4 doden waren en dat viel me nog mee, maar misschien zijn het er inmiddels meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
haha neequote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
waar ga je heen? Op date met JustinK
maar niks om aan te trekken
vind ik
Trust nobody![]()
als je naar de sauna gaat is dat geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha nee
vind ik![]()
Duidelijke taalquote:
kutquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
als je naar de sauna gaat is dat geen probleem lijkt me
toch naar de sauna moeten gaan danTrust nobody![]()
![]()
Dunnoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 17:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Is dat Nova's API key wat die telkens plakt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen dank is je gegund.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Soms. Heeeeel soms ben ik datquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaan we niet op date?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
haha nee
vind ik![]()
![]()
Nee, dan ben ik altijd liefquote:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Keek even naar de punten. Je hebt goed gescoord. Je hebt dev bijna ingehaald.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja totdat ie weer ff een nachtje zich kwaad maaktquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Keek even naar de punten. Je hebt goed gescoord. Je hebt dev bijna ingehaald.![]()
![]()
Ja die nachten zijn niet voorspelbaar meer. Ik zag dat ik toch nog op 4 sta ondanks en nog best een redelijke voorsprong. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja totdat ie weer ff een nachtje zich kwaad maaktWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Waarom ben je eigenlijk niet zichtbaar in die lijst? Had dat niet helemaal meegekregen..quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja die nachten zijn niet voorspelbaar meer. Ik zag dat ik toch nog op 4 sta ondanks en nog best een redelijke voorsprong. Had ik niet verwacht eerlijk gezegd.![]()
Omdat ik te vaak won heb ik mij kwa punten uit de lijst laten halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waarom ben je eigenlijk niet zichtbaar in die lijst? Had dat niet helemaal meegekregen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je kan ook gewoon minder bolkenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Omdat ik te vaak won heb ik mij kwa punten uit de lijst laten halen.![]()
![]()
Kan maar dat werkte niet. Deze drie maanden was het waarschijnlijk wel gelukt omdat ik er minder ben omdat het op het BB forum best druk is.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Tijd voor wijn gvdIk heb er één en ik ben er trots op
En the ghost whisperer uiteraardIk heb er één en ik ben er trots op
Koffie kan je krijgen
KofffiiieeeOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik juich om iedereen die een ander inhaalt.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.
Er is alleen maar 1 persoon in deze chat die er boos van wordt
.
HappyCharly heeft mij van de week ook ingehaald en die werd daar ook voor aangemoedigd!!Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Hey Kree
Word er hier nog een beetje gebolkt?Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Nee vanavond gaan we hardcore tanzenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:04 schreef DerRabbit het volgende:
Word er hier nog een beetje gebolkt?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vanavond gaan we hardcore tanzen
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Viele Deutsche leute daquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee vanavond gaan we hardcore tanzen
Die ogenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
Zo even lekker een frisse neus gehaald![]()
[ afbeelding ]
Marioquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je nu me ook bolken alsjebkieft
Ik let toch helemaal niet op. Ik was bij post kree en als jij daarna post zie ik dan niet op mobielquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
moet je nu me ook bolken alsjebkieftWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zou dat helpen denk jequote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:15 schreef hemarookworst het volgende:
mario heeft echt een goede batsbeurt nodig
Met je gezicht in de vegan bloem gevallen?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:09 schreef DerRabbit het volgende:
Zo even lekker een frisse neus gehaald![]()
[ afbeelding ]Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ja proberen kan nooit kwaad.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hij kan het altijd proberenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En contactlenzen in zijn ogen gefrot.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:17 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Met je gezicht in de vegan bloem gevallen?Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
PWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Die lagen denk ik toevallig op de juiste plek in de bloemquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En contactlenzen in zijn ogen gefrot.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wordt toch best frisjes in de nacht, handschoentjes mee voor als ik ga scooterenUw ADH vitamine Worst
Lekker boeken op je 180CC?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:26 schreef hemarookworst het volgende:
Wordt toch best frisjes in de nacht, handschoentjes mee voor als ik ga scooteren"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Koevoet, schroevedraaier en een baksteen! Anders gaan we nergens heen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
120 130 geen enkel probleem"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kom ik ASOT niet mee binnenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koevoet, schroevedraaier en een baksteen! Anders gaan we nergens heen!
Uw ADH vitamine Worst
Vergeet je boodschappenwagentje niet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Koevoet, schroevedraaier en een baksteen! Anders gaan we nergens heen!Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Ik dacht, die gaat een dikke kraak zetten maar een avondje ASOT is ook jottem natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom ik ASOT niet mee binnen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ben je dr klaar voor?quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom ik ASOT niet mee binnen![]()
![]()
Hema is altijd #readyquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Man3quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
120 130 geen enkel probleem
Zelfs met een 180cc blok haal je makkelijk de 200km/hOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DTS-cognos die in 2 uur 1 punt halen
Have fun straks makker!quote:![]()
De vriendin van mijn jongste neefje heeft wel een Angolese moeder. Maar die zit niet op fok gok ik.quote:
Stel je niet aan.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:39 schreef mario390 het volgende:
1 punt in 2 uren
veelmal bedankt![]()
![]()
![]()
congos
Wat denk je, ze gaan je punten gunnen? Tuurlijk niet!
Zou ik ook niet doen.F.K.A. SuperwormJim![]()
Je hebt zekr geen eten in huisquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En koudquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Daar heb ik net doorheen gereden. M'n zicht was nul niffo's verquote:met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Daar kan van der valk over mee pratenquote:
Reed net nog langs een van der valk, komt wel dichtbij zoquote:Op vrijdag 23 februari 2024 20:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kan van der valk over mee pratenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)-meer-dan-71-miljoenquote:Richard Nuttall was eerder dit jaar op vakantie op de Canarische Eilanden, toen hij bericht kreeg dat hij 2,60 pond had gewonnen bij de laatste trekking van EuroMillions. „Daar kunnen we een speklap van kopen”, antwoordde zijn vrouw grappend.![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: