hou op met ditquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
De wereld is geboren om @:mario390 te zieken. Dat begrijp je toch hoop ik wel.
ik vind dat ook echt niet tof, beetje geinen moet wel kunnen vind ikquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Er zijn zeker users die hem bewust treiteren, daar hou ik niet zo van.
dan vraag je wel een beetje om reactie vind ikquote:Maar boos worden omdat iemand je inhaalt in de lijst is triest
Waar ligt dan de grens.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:24 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik vind dat ook echt niet tof, beetje geinen moet wel kunnen vind ik
[..]
dan vraag je wel een beetje om reactie vind ik
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:20 schreef Harrie het volgende:
[..]
dat collectief zieken vind ik echt niet leuk maar soms vraagt hij zo lief om een reactie dan kan ik me niet inhouden maar verder vind ik hem wel een leuke user als ie slaapt
dat is uitlokken wat je doetquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geef het maar aan buddy. Waar ligt de grens?
Je hoeft die stampende kleuter voor mij niet te verdedigen, ik val hem nooit meer of minder aan verbaal dan dat ik elk anders doe alleen geeft hij soms wat meer voorzetjesquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gebeurd heel veel bij hem. Juist om een reactie uit te lokken. Of om users die net onder hem staan toe te juichen om hem in te halen.
HC is hem voorbij, hij is nu verdrietig en dat is jouw schuldquote:
ga je 2 dagen of alleen vandaagquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doen
Geniet ervan Hema!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
even lekker losgaan op een feessie ipv zuur lopen doen op een forum, zouden meer mensen moeten doen
Ik verdedig hem ook niet tegen voor jou. En zeg ook nergens dat jij dat doet.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:30 schreef Harrie het volgende:
[..]
Je hoeft die stampende kleuter voor mij niet te verdedigen, ik val hem nooit meer of minder aan verbaal dan dat ik elk anders doe alleen geeft hij soms wat meer voorzetjesen hij is de meest onsportieve gek die ik ooit gezien heb op een forum en ik ga al een tijdje mee
hij heeft het recht op punten in de nacht zonder daar actief iets voor te hoeven doen, zo zou het althans moeten zijn en anders is het mijn schuld want hij kan mijn rug op, mijn buik af en mijn lul als springplank gebruiken maar de dag dat ik er ook maar een seconde wakker van zal liggen gaat hij niet meemakenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef HappyCharly het volgende:
Het hele spel is dat je omhoog klimt
zou toch gek zijn als ik of @:Mickytjuh niet blij mogen zijn als we Mario inhalen omdat hij dan boos is?
wat hij sowieso al was, vanaf het moment dat ik in zijn buurt kwam
Enjoy!quote:
en de sta-tafelsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Kijk uit voor rondvliegende boodschappenkarretjes.
Geniet ervan Hemaquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik zie hem alleen hier en ik blijf van mening dat bepaalde mensen gewoon tegen zichzelf in bescherming genomen zouden moeten worden maar goed we weten allemaal dat er wachtlijsten zijn in de zorgquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik verdedig hem ook niet tegen voor jou. En zeg ook nergens dat jij dat doet.
Ik geef alleen aan dat het gebeurd. En echt niet alleen hier. Hij wordt ook heel veel uit gedaagd. En nee dan hoeft hij er nog niet op in te gaan.
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekendquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Kijk uit voor rondvliegende boodschappenkarretjes.
Oh ik dacht dat het een drugs grapje wasquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekend
gisteren hadden 4 gasten een winkelwagen vanaf een fietsbrug op een vrouw gegooid als ik het goed heb, heb alleen de kop gezien maar was een heel ziek ietsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een drugs grapje was
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekend
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een drugs grapje was
damn hoe krijg je het verzonnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
gisteren hadden 4 gasten een winkelwagen vanaf een fietsbrug op een vrouw gegooid als ik het goed heb, heb alleen de kop gezien maar was een heel ziek iets
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buitenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.
De vrouw is zwaargewond...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
damn hoe krijg je het verzonnen.
Zoiets ja, stel mafklappers, ga vakken vullen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |