Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:35 schreef Harrie het volgende:
[..]
wat voor 4 mongooltjes hadden dat gegooid is dat al bekend
quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het een drugs grapje was
damn hoe krijg je het verzonnen.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Harrie het volgende:
[..]
gisteren hadden 4 gasten een winkelwagen vanaf een fietsbrug op een vrouw gegooid als ik het goed heb, heb alleen de kop gezien maar was een heel ziek iets
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buitenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.
De vrouw is zwaargewond...quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
damn hoe krijg je het verzonnen.
Zoiets ja, stel mafklappers, ga vakken vullen!quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:38 schreef Harrie het volgende:
[..]
oppakken en vervolgens van een flatgebouw af flikkeren dat lost wel wat op anders staat ie maandag weer buiten
Bus en dan terugscooteren met deelscooter denk ikquote:
I know, we hebben het over hetzelfde.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef Harrie het volgende:
[..]
A state of Tramskijk maar op youtube
Zullen er wel lekker veel beschikbaar zijn denk ik.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bus en dan terugscooteren met deelscooter denk ik
En ze zijn nog op zoek naar persoon/personenen die geholpen hebben was net op het nieuwsquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Er is 1 persoon van 17 jaar opgepakt, tuig.
We leven in een rare wereld. Wat bezield mensenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zoiets ja, stel mafklappers, ga vakken vullen!
Gloednieuwe flat, gebruik gemaakt van brandbaar materiaal, domme Spanjaarden.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ze zijn nog op zoek naar persoon/personenen die geholpen hebben was net op het nieuws
Zag net ook die brand van die flat in Spanje. Jemig zeg wat een drama. Ze zijn nog op zoek naar mensen die er lin moeten liggen.
Wat een paniek en angst moet daar geweest zijn zeg. Vreselijk.
Als Feyenoord speelt zetten ze er ook honderd daar neer, hoop dat ze dat ook doenquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Zullen er wel lekker veel beschikbaar zijn denk ik.
Ik had er nog niets van gezien op tv. Maar het ging ook supersnel zeg.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gloednieuwe flat, gebruik gemaakt van brandbaar materiaal, domme Spanjaarden.
We halen steeds meer holbewoners hier heen die hebben nooit geleerd wat beschaving is.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We leven in een rare wereld. Wat bezield mensen
Ik zag een foto hier op FOK!, maar dat zag er wel heel heftig uit, ik las vanmorgen dat er 4 doden waren en dat viel me nog mee, maar misschien zijn het er inmiddels meer.quote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had er nog niets van gezien op tv. Maar het ging ook supersnel zeg.
Hoeveel appartementen waren dat wel niet.
en anders om half 7 d ebus terug of hoe laat start het OV weer normaal opquote:Op vrijdag 23 februari 2024 18:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als Feyenoord speelt zetten ze er ook honderd daar neer, hoop dat ze dat ook doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |